Capitolul 11

90 3 0
                                    

Este 12:30, sâmbătă. Ma ridic din pat și ma îndrept spre baie. Îmi fac un dus și după ies și ma usuc. Îmi aplic o masca pentru fata pentru ca mi-a ieșit un Cos și vreau sa îl rezolv. Ies din baie și merg spre măsuță de machiaj. Ma holbez in oglinda abia acum realizând cat de mult m-am schimbat. Parul meu blond și strălucitor, acum este cam spicuit. Sub ochi am pungi imense și cearcăne foarte pronuntate. Coșul pe care îl am fix in vârful nasului completează tot tabloul. După câteva minute de așteptat, masca s-a uscat și mi-am curățat-o cu un șervețel, la aceasta nefiind nevoie de clătire. Coșul e tot acolo dar nu atât de pronunțat. Ma îndrept spre dulap și îmi iau o pereche de blugi negri și un tricou albastru. Ma dau cu fond de ten și tus iar pe buze cu un ruj vișiniu. Îmi usuc parul și îl îndrept, apoi îl pieptăn și îl las pe spate. Ma încalț cu o pereche de teniși negri și cobor in Bucătărie. Îmi scot un bol, lapte și cereale. Îmi pun laptele in bol și peste cerealele. Încep sa mănânc cu viteza melcului turbat iar când termin îmi pun farfuria in chiuveta și o spăl. Soneria telefonului ma anunța ca o persoana ma suna. Văd numele apelantului și zâmbesc instant.
Hazz ❤️:
               *Convorbire telefonică*

- Neața raza de soare! spune vocea de la capătul celălat.
- Neața prințișor, ce faci? îl intreb încă zâmbind.
- Ma plictisesc. Facem o provocare azi iubire.
- Oralul?
- Da. Stai calma, nu te pun pe tine sa o faci.
- Okk....Vino pe la mine, ma plictisesc.
- Vino tu, facem provocarea la mine.
- Bine, ajung in 20 de minute. Pa. Pup.
- Jos, pa!

     *Convorbire telefonică încheiata*

Sa va lămuresc ce s-a întâmplat între mine și Harry. Ei bine, suntem împreuna. Ne plăcem reciproc. Am fost de Acord ca relația nu va fi un obstacol pentru pariu. Arunc un ochi in calendarul telefonului și observ ca suntem pe 1 Februarie. Azi e ziua lui. Trebuie sa ii iau un cadou. Îmi dau o palma mintal ca am uitat de ziua lui. Îmi iau cheile și banii și ies din casa, închizând usa in urma mea. Merg repede spre un magazin de bijuterii din jurul casei mele. Ii dau un mesaj lui Harry cerându-mi scuze ca voi mai întârzia. Am intrat in bijuterie și ma îndrept spre partea in care sunt expuse lanticurile. Privirea mi se oprește pe un lanț care are ca pandantiv o jumătate de inima. Cealaltă jumătate este la un breloc. Ii spun vânzătoarei ca vreau acel set, aceasta impachetandu-l. Ies in gravă din bijuterie și ma îndrept spre casa lui Harry. Ajung acolo și bat la usa. După câteva minute apare un Harry ciufulit și la bustul gol.
- Bunaa! spun și sar la gâtul lui pentru a-l îmbrățișa.
- Hei. Vino! spune și îmi prinde mâna, trăgându-ma după el. Mergem pana in camera lui și ma așez in pat.
- Pisiiiiii. spun lungind cuvântul.
- Ă, da? întreabă zâmbind
- La mulți ani! spun și ii dau cadoul, mai apoi sărutându-l.
- Mersi, nu trebuia. spune punându-și brelocul la cheile de la mașini.
- Am și eu un cadou pentru tine. continua
- Nu trebuia Harry, este ziua ta.
Nu spune nimic și îmi înmânează un lantic cu numele lui pe el. Îl imbratisez și mi-l pun la gât.
- Harry, sunt gata. Haide! Fa-o! spun eu cu încredere pe mine.
- Als' ești sigura ca vrei  acum? ma întreabă privindu-ma lung.
- Haide odată! spun, curajul meu începând sa se piardă.
Se apropie se mine și ma săruta, începând sa îmi dea ușor hainele jos
!!!!Atentie! Aceasta parte are conținut sexual explicit. Dacă va deranjează treceti peste. Citiți pe propria răspundere.
Mi-a dat tricoul peste cap, lăsând la vedere sutienul roz pe care îl purtam. Îmi da și pantalonii, rămânând doar in lenjerie intimă. Începe sa ma sărute și sa ma muste de sfârcuri. Coboară cu săruturi umede pana pe abdomen apoi se uita spre mine, întrebându-ma din priviri dacă sunt Ok cu asta. Aprob printr-o mișcare a calului iar acesta îmi da chilotii jos.
*si a trecut limba peste clitorisului meu, provocându-mi un fior pe șina spinării. Continua sa facă asta pana când ajung la apogeu, acesta gustând, chestie ce mi se pare scarboasa*
    Gata. Știu ca nu a fost mult.
Se aseaza lângă mine, trăgând plapuma peste noi, chiar dacă doar eu eram goală.
- Alisa, începe sa spune uitându-se la mine
- Da? spun zâmbind
- Îți voi spune ceva. Sper sa nu crezi ca o zic doar din cauza a ceea de s-a întâmplat mai devreme. Simt, simt aici, spune și indica cu mâna spre inima, simt o bataie necontrolata a inimii atunci când te va. Nu te mai plac Al, te iubesc. Știu ca nu vei spune lafel pentru ca nu simți as-
Nu îl las sa continue ca îl intrerup:
- Și eu te iubesc. Voiam sa îți zic mai demult.
Zâmbește lăsând la vedere doua gropițe adorabile.

Sper ca va plăcut. Îmi pare rău ca nu am mai postat de un car de ani.
Va pup

Te provoc!!! *Harry Styles fanfic*Where stories live. Discover now