Capitolul 15

93 2 0
                                    

Este 14 Februarie, ziua îndrăgostiților. Ma ridic din pat și merg in baie. Las pijamalele sa cada și intru in dus. Las picurii fierbinți de apa sa îmi atingă pielea. Îmi aplic gelul meu de dus cu aroma de ciocolata, ma clătesc și ies. Îmi iau un halat pe mine și ies din baie.
Merg in fata dulapului și îmi aleg niște haine pentru astăzi. Nimic special, doar blugi, un tricou negru și o cămașă in carouri peste. Merg spre măsuța de machiaj și îmi aplic Find de ten, tus, o pereche de gene false scurte și un ruj rosu. Îmi pieptăn parul și îl împletesc la spate intr-o coada. Îmi verific telefonul și văd ca nu am niciun mesaj. Cobor in Bucătărie și ii văd pe ai mei mâncând.
- Neața. spun așezându-ma pe locul in fata căruia era o farfurie cu omleta cu bacon.
- Neața scumpo.
Mâncam in liniște sara sa spunem ceva și când termin îmi spăl farfuria. Merg in sufragerie și ma așez pe canapea dând drumul la televizor, mutând pe postul de desene animate. Soneria se aude. Le fac semn părinților mei ca ma duc eu sa răspund.
Deschid usa și dau de un cap creț, cu un buchet uriaș de trandafiri roșii și in cealaltă mâna având un urs mare. Îmi duc mâinile la gura, fiind emoționată. Nu voiam sa se deranjeze. Eu nu i-am luat nimic. Îmi dau o palma mintal peste fata și ii sar in brațe, salutându-l.
- Nu trebuia. ii spun, făcându-i semn sa între, între timp luându-i florile și punându-le intr-o vaza.
- Iubire, orice pentru tine.
- Off, Hazz, dar eu nu ți-am luat nimic
- Nu contează. Te iubesc
- Și eu te iubesc. spun și îl sărut.
Mergem in sufragerie, Harry salutându-i pe părinții mei. Urmărim desenul animat ce se desfășoară la televizor iar când se termina ii anunțam pe ai mei ca mergem in camera mea.
Intram înăuntru și ne așezăm pe pat.
- Vreau sa mergem undeva, săptămâna asta. E vacanța oricum. spune cretul
- Bine, unde anume?
- Nu îți spun unde, dar ar trebui sa îți pui și haine groase când îți faci bagajul.
- Ok. Când plecam?
- Dacă vrei, chiar și in seara asta.
-Bine.
Spun și scot un geamantan mic. Îmi scot mai multe haine din șifonier și pun câteva in interiorul geamantanului. Nu am pus haine subțiri pentru ca Harry mi-a zis sa iau haine groase. Îmi pun o maletă, 2 hanorace, 2 pulovere, blugi,o căciula și bine-înțeles lenjerie intimă.
După ce termin, îl pun intr-o parte a camerei și ma așez iar in pat.
Cretul ma trage peste el, eu acum stand pe burta. Ma joc cu firele sale de par, rasucind buclele sale castanii. Îl ador pe băiatul asta. Nu numai pentru trăsăturile de Adonis ci și pentru sufletul sau, felul in care se comporta.
- Nu e frumos sa te holbezi. spune râzând
- Nu ma holbam. spun și ma dau jos de pe el. Nu mergem și la tine sa îți faci bagajul?
- Vrei sa mergem acum?
- Da.
Aproba și ieșim din camera, Harry luându-mi bagajul chiar dacă am insistat sa nu o facă el.
Le spunem părinților mei ca vrem sa plecam, promițându-le ca le voi da mesaj zilnic. Ieșim din casa și mergem in mașina.
  *
Suntem in drum spre locația Misterioasa. M-am rugat de Harry sa îmi spună unde mergem. Acum suntem pe un drum pustiu, cam de 2 ore. Muzica răsuna in mașina, eu mișcându-ma și fredonând melodia Lui Bebe Rexha. Vremea este una mohorâtă. Ploua. Mâna lui Harry a stat de la începutul plecării pe piciorul meu. 
*
După încă câteva ore am ajuns la destinație. Suntem la munte. Zăpada este le jos iar gerul este și el acolo. Mai avem circa 5 minute pana ajungem la hotel.
Am ajuns iar Harry parchează mașina in fata hotelului și intrăm înăuntru. Merge la Recepție și ia cheile pentru camera noastră. Luam liftul pana la etajul 6 și mergem spre camera 169. Pe bune? Doar la Harry se putea nimeri.
Intram in camera, lăsând bagajele pe jos. Ma dezbrac de geaca și ma arunc in pat, Harry urmându-mi exemplul.
Stam minute in șir privindu-ne in liniște.
- Te iubesc mult. sparge cretul Gheața
- Cat de mult? intreb cu o voce de copil mic
- Foarte mult.
- Pai cat?
- De la cer la pământ. Atât de mult cat sunt stele.
- Awww. Și eu te iubesc
- Prea siropos.
- Știu nu.


Buna. Este un capitol scurt și fără inspirație. Sper ca va plăcut totuși. Îmi pare rău dacă sunt câteva greșeli gramaticale
Va pup ❤️

Te provoc!!! *Harry Styles fanfic*Where stories live. Discover now