Capitolul 13

96 3 0
                                    

Harry POV
Este Joi. Azi este ziua Alisei. Am pregătit deja tot. Părinții noștri au venit ieri, chiar dacă era planificat sa vina azi sau mâine. In fine, ma ridic din pat și ma îndrept spre baie. Îmi dau boxerii jos și intru in cabina de dus, lăsând picurii fierbinți de apa sa cada ușor pe pielea mea. Ma dau cu gelul meu de dus și după ma clătesc. Ies din dus, stergandu-ma cu un prosop. Ma îndrept spre dulap și îmi aleg hainele pentru azi. Îmi iau telefonul și ii trimit un mesaj Alisei sa se pregătească ca vin sa o iau.
Pentru Bae ❤️:
"Neața piticot, pregătește-te ca vin sa te iau 💓"
Apăs pe butonul de trimite și cobor in Bucătărie. Acolo ii găsesc pe părinții mei care beau cafeaua de dimineața și citind ziarul.
- Neața! ii salut, ducându-ma spre aparatul de cafea, punând o ceașca cu lichidul amar. Ma așez la masa și încep sa sorb din ea.
- Neața Hazz, azi e ziua Alisei, nu? întreabă mama
- Da.
- Ai pregătit tot? Te putem ajuta cu ceva? întreabă tata
- Da, am pregătit tot. Nu va deranjați
- Nu e nicio problema.
- Pai, puteți sa decorați cu obiectele pe care le-am cumpărat. Sa nu faceți prea împopoțonat.
Aproba din cap. Îmi termin cafeaua și o pun in chiuveta.
- Am plecat.
Le spun și aceștia aproba. Ies din casa și merg spre mașina mea. Ma urc înăuntru și pornesc spre casa Alisei. După câteva minute, aceasta iese din casa. Nu e îmbrăcată special, ceva normal și comod. Intra in mașina și ma saruta:
- Neața prinți! Ii spun zâmbind
- Buna. Ce faci?
- Nu prea am chef de scoala. Ce ar fi dacă ai ieși cu prietenele tale undeva? Ce zici?
- Ești singurul cu care stau mai mult....
- Pai, poți ieși cu Sam.
- Ok....
O las in fata cafenelei luându-ne la revedere. Merg spre casa lui Zayn pentru a vorbi despre petrecere.
Ajung acolo și intru înăuntru știind ca nu Închide usa niciodată.
- Neața fraiere! spun aruncandu-ma pe canapea, lângă el
- Mda, salut oaie. Vrei sa vorbim despre petrecere, nu?
- Da.
- Ok, ai luat obiectele, ai dat comanda de tort, ai invitat câteva persoane, i-ai cumpărat un cadou, flori, rochie cum am vorbit și ți-ai ales hainele?
- Da ce is eu? Fata sa îmi aleg hainele? Nu i-am luat încă cadou, rochie, flori și nu mi-am ales haine.
Oftează și se ridica de pe canapea.
- Hai sa mergem sa luam astea.
Îl urmez spre curtea casei sale și ne urcam in mașina mea. Conducem pana la mall.
Mergem spre un magazin de rochii elegante.
După mult timp de Căutare am găsit o rochie albastru închis, scurta. Este ceva ce cred ca ii va plăcea și i se va potrivi. Sper sa ii vina. Ne îndreptam spre pantofi și ii luam unii de aceeași culoare cu rochia, nu foarte înalți. Acum ne îndreptam spre un magazin de bijuterii și Zayn studiază toate bijuteriile din vitrina. Ii spune vânzătoarei sa ii arate un inel din argint, cu o piatra albă in mijloc. Aprob printr-o mișcare a capului, semn ca este bun.
După ce ii spunem fetei alea sa îl pună intr-o cutie, plecam acasa la mine. Zayn îmi alege niște haine, nimic special. Doar blugi, tricou alb și ceva nou, un sacou negru simplu.
*
Este 19:30. Ma pregătesc pentru a ma întâlni cu Sam. Am vorbit cu ea sa ii dau hainele pentru Alisa și după sa vina acasa la mine împreuna cu sărbătorita.
*
I-am dat hainele lui Sam cam acum o ora. Acum aștept sa vina. Mama și tata au făcut o treaba buna cu decorul. Cifrele 1 și 8 sunt așezate in mijloc, lângă scări, baloane, lumini și toate cele arată minunat. Invitații deja au venit. Nu sunt prea mulți, doar prietenii Alisei, Zayn, Liam, Louis și Niall împreuna cu părinții noștri. Am decis sa ne "reunim dacă pot zice așa. Înainte, eu Louis, Liam, Zayn și Niall am fost o trupa, One Direction mai exact.  Ne-am "destrămat" din cauza neînțelegerilor.
In fine, este 20:55 și fetele trebuie sa ajungă.
Usa de la intrare se deschide și pe ea intra Sam împreuna cu Alisa. Când Alisa vede ce i-am pregătit, lacrimile de bucurie ii apar in colțul ochilor. Vine spre mine și ma imbratiseaza, eu răspunzându-i la aceasta.
- Mulțumesc. spune cu capul in scobitura gâtului meu
- Orice pentru tine iubito. ii spun, depărtandu-ma puțin de ea pentru a o privi.
- Am o surpriza pentru tine.continui
- Una mai mare decât asta?
- Da și sper ca îți va plăcea.
Ma indepartez de ea, mergând după cadou. I-l înmânez și aceasta când îl deschide își duce mâna la gura, lacrimile deja apărându-i pe obraji.
- Oh Doamne Harry! E minunat! Nu trebuia
- Ba da, dar nu asta e surpriza mea. Apropo, la mulți ani iubito.
Îmi mulțumește și pleacă spre ceilalți invitați. Băieții erau in Colțuri separate.
Merg spre fiecare, spunându-le ca vreau sa începem acum ca a venit și Alisa. Mergem pe "scena" improvizata și ne așezăm fiecare într-un loc. DJ-ul pune negativul melodiei pe care i-am spus-o. In casa, se face liniște, toți fiind curioși de ceea ce urmam sa facem. Iau microfonul meu in mâna și spun:
- Nu am mai făcut asta de ceva timp, dar pentru tine merita sa o fac iar.
Negativul melodiei "Loved you first" începe sa se audă, noi începând sa cântam.
Pe tot parcursul melodiei ne-am uitat unul la altul, zâmbind.
La terminarea melodiei, vine spre mine și ma saruta apăsat, eu răspunzându-i. Când ne-am desprins îmi șoptește:
- Te iubesc
- Te iubesc
- Nu îmi vine sa cred ca ați făcut asta, după atâta timp.
- Știam cat de mult îți place și vrem sa continuam asta.
Îmi zâmbește și ma imbratiseaza
*
Petrecerea s-a terminat, acum suntem cu părinții noștri in sufragerie.
- Noi ne ducem sa ne culcam. Noapte buna
- Noapte buna. spun la unison cu Alisa
După ce aceștia părăsesc camera, Alisa se apropie de mine și ma saruta. Știu la ce bate, așa ca mergem in camera mea.
!!!Atentie, urmează scene cu conținut sexual explicit. Dacă va deranjează puteți sari peste aceasta parte.
Ii dau rochia jos, mai apoi sutienul. Încep sa ii frământ sfârcul in gura. Cobor cu săruturi umede pana la abdomen apoi ii dau chilotii jos. O intreb din priviri dacă e sigura și aceasta aproba printr-o mișcare a capului.
Aceasta se urca pe mine printr-o simpla mișcare. Îmi da jos sacoul apoi tricoul.
Alisa POV
Las săruturi umede pe pieptul, umerii și abdomenul băiatului de sub mine. Ajung la pantaloni și ii dau și pe ei jos, Acum el fiind doar in boxeri. Apuc bată boxerilor și ii trag in jos. Harry Jr iese imediat gând nu mai este ținut de materialul boxerilor. Harry se întoarce, acum eu fiind sub el. Se poziționează la intratrea mea. Sinceră sa fiu, nu știu cum va intra chestia aia in mine.
Oftează și se îndepărtează. Ia ceva din buzunarul blugilor. Rulează prezervativul pe lungimea mădularului lui și revine la aceeași poziție. Intra ușor in mine, o durere cuprinzându-ma instant. Înaintează încet, uitându-se la mine. Lacrimile adunate in colțul ochilor deja au căzut pe obraji. Intra cu aproape toată lungimea in mine și face mișcări lente in mine.
- Ești bine, vrei sa ma opresc? ma întreabă îngrijorat
- Continua!
Acesta face cum i-am spus și mărește ritmul. Durerea a fost înlocuită de plăcere. După alte câteva ture de dus-întors, simt ca am ajuns la apogeu
- Harry! Sunt! Sunt aproape!gem
- Dă-ti drumul iubito.
Scena s-a încheiat
Spune și fac cum mi-a zis. După, își scoate prezervativul și îl arunca in coșul de gunoi. Se aseaza lângă mine și ne învelește cu plapuma.
- Te iubesc! A fost cea mai buna aniversare și cel mai important pas
- Și eu te iubesc.
Îmi șoptește și îmi saruta creștetul. Ma cuibăresc la pieptul lui, el având mâna in jurul meu. Nu mai apuc sa ii spun noapte buna căci adorm


Buuun. Sper ca va plăcut. M-am străduit sa îl fac. Îmi pare rău pentru eventualele greșeli gramaticale.
Pups ❤️

Te provoc!!! *Harry Styles fanfic*Where stories live. Discover now