Este Marți. Au trecut 3 zile de când eu și Harry ne-am mărturisit ceea ce simțim. Ma bucur ca a spus el primul, îmi era frica ca dacă as fi spus eu iar el nu ar fi simțit lafel, relația noastră s-ar fi dus. Este 8:30. Nu am chef de scoala. Mai stau in pat, uitându-ma pe rețelele mele de socializare. Primesc un mesaj:
De la Hazz ❤️:
"Neața prinți. Pregătește-te, vin sa te iau ca sa mergem împreuna"
Ma ridic din pat și ma îndrept spre baie. Îmi fac un dus scurt. Ma îndrept spre dulap și îmi iau o pereche de blugi negri și un tricou alb puțin mai jos de piept. Îmi pieptăn parul și îl împletesc in 2 cozi spic. Ma dau cu fond de ten, tus, rimel și ruj nude. Îmi iau geaca neagră de piele și îmi pun șapcă neagră pe cap. Îmi încalț vansii și cobor la Bucătărie. Da, mama și tata încă nu s-au întors. Trebuie sa vina joi sau vineri. Îmi iau un mar și ies din casa, închizând usa. Ii văd mașina cretului parcata iar pe acesta stand rezemat de ea. Când ma vede, rânjetul ii apare pe fata. Ma îndrept spre el și îl iau in brațe, ducându-mi mâinile după gâtul lui iar acesta punându-și le in jurul taliei mele.
- Buna blondi! spune acesta aplicându-se pentru a ma saruta.
- Hei cretule. Hai sa mergem. spun când am rupt Sărutul.
Ne urcam amândoi in mașina, așezându-ne in scaune.
Drumul spre liceu a fost liniștit, între noi fiind o tăcere. Nu o tăcere stânjenitoare ci una plăcută.
Am mers la cursuri împreuna.
*
După ore
Harry POV
Am dus-o pe Alisa acasa, eu acum îndreptându-ma spre o cafenea unde ma întâlnesc cu Zayn, un prieten bun. Nu, nu fac alt pariu. Vreau sa vorbesc cu el despre Alisa. Joi este 6 Februarie, ziua ei. Face 18 ani și vreau sa aibă parte de o petrecere de neuitat. Eu nu am vrut nicio petrecere extravaganta pentru ca îmi era de ajuns sa stau cu ea.
Ajung la cafenea și intru înăuntru zarindu-l pe Zayn la o masa din mijloc.
- Salut frate! spun când ajung la masa.
- Buna. Ce vrei sa vorbim?
Ma așez la masa iar o chelnerița vine spre noi pentru a ne lua Comana. Ii spunem ce vreu și aceasta revine peste câteva minute cu cafelele noastre.
- Joi este ziua Alisei.
- Ok... și ce vrei sa faci?
- Nu știu. De asta te-am chemat aici.
- Eu zic sa nu faci mare lucru. Nu e genul ala. Poți da o petrecere gen la tine. In care sa fie invitați doar prieteni, părinții tai, ai ei. Sa ii faci rost de un tort deosebit. Sper ca nu vrei sa îți spun și cum sa fie totul.....
- Dacă tot ai început, spune
- Ii poți da comanda de un tort cu o poza cu voi doi pe el.
- Omule ești genial! spun și ma ridic de pe scaun plecând spre mașina. Ma urc in ea și conduc pana la casa Alisei. Azi trebuie sa facem provocarea cu dăruirii cu parasuta.
Ajung in fata casei ei și intru înăuntru. Nu, nu sunt hoț. Dar știu ca își tine cheile sub ghiveciul de flori de lângă copac.
Merg la etaj, intrând in camera ei.
O văd stand in pat, cu nasul intr-o carte.
- Ce faci? o intreb, aceasta tresărind la auzul vocii mele.Alisa POV
Tresar când ii aud vocea cretului, punând cartea cu fata in jos.
- Citeam Harry Potter. Tu ce faci?
- Am venit sa te iau sa mergem.
- Unde? intreb nedumerită
- Sărim cu parasuta.
Când am auzit asta, am înghițit in sec și am aprobat.
- Ma duc sa ma schimb.
Spun și merg spre dulap. Îmi aleg o pereche de pantaloni de trening și un hanorac roz. Am ales sa ma îmbrac așa pentru ca Harry este ceva in genul asta: pantaloni de trening care nu sunt largi, in genul blugilor și are un hanorac roz Pal. Merg in baie și îmi iau hainele pe mine. Nu îmi mai fac nimic la par și aprob din cap, acesta fiind un semn cum ca "sunt gata"
Mergem la parter și ieșim din casa închizând usa in urma noastră. Ne urcam in mașina și mergem pana la locul unde trebuia sa facem aia.
După câteva minute de mers, am ajuns. Din ce am înțeles, vom lua un elicopter și la o anumită înălțime vom sari. Harry vorbește cu un bărbat care ne face semn sa îl urmam. Mergem cu dansul pana la un elicopter. Ne-am urcat in el.
Am urcat la câțiva metrii înălțime și după Harry îmi pune parasuta. Și o pune și el și după ma întreabă:
- Hei, ce ai ?
- Îmi, îmi e frica.
- Hei, ai încredere in mine, nu?
- Sigur
Îmi prinde mâna și mi-o saruta, mai apoi impreunandu-ne degetele. Deschidem usa și Harry numără pana la 3:
- 1.......2........3!
Sărim împreuna, ținându-ne de mâna. La început este o senzație nu tocmai plăcută. Dar după se simte incredibil:
- Asta e beton! tip eu spre Harry
- Știu iubito, ciment, ce mai! Spune râzând
Încep sa rad la comentariul lui si îmi retrag mâna.Buna. Sper ca va plăcut. Îmi pare rău pentru eventualele greșeli. Îmi pare rău ca nu am mai postat. Voi încerca sa postez mai mult.
Pups ❤️
YOU ARE READING
Te provoc!!! *Harry Styles fanfic*
FanfictionAm mai făcut cartea aceasta pe vechiul profil care acum nu mai merge.