Capitolul 2

145 6 0
                                    

Marțea viitoare:
Ma trezesc la 7:20. Oh nu, deja sunt in întârziere. Intru rapid in baie și îmi fac toaleta, apoi ma îmbrac cu un tricou gri cu umărul lăsat și o pereche de blugi scurți. Îmi pieptăn parul și mi-l prins într-un coc dezordonat. Îmi încalț tenesii și cobor la parter.
- Neața mama.
- Neața, vezi sa nu întârzii!
- Bine. Paa!
Merg cu cea mai mare viteza spre statie și văd ca e 7:40. In statie îl găsesc pe Harry, cel mai probabil Așteptându-ma.
- Heii.
- Buna Alisa.
- Suntem in întârziere, hai sa mergem pe jos.
- Nu.
- Cum adică nu?
- Asta este prima provocare.
- Oh haide Harry!
- Accepți sau pierzi.
- Fie. Dacă nu vrei sa mergem la scoala, une vrei sa mergem?
- La o cafenea.
Pornim spre cafenea iar când ajungem acolo ne comandam câte o cafea.
- Deci, asta este prima provocare. Mai ai 11.
- Ok. Care sunt?
- Sa înotăm goi in lac, sa sărim cu parasuta, sa te săruți cu un prof/o profa, sa ne uitam la filme porno împreuna, sa ți-o tragi, sa jucam poker in Vegas, sa te săruți cu o fata, sa alergi goală prin parc, sa ma săruți și sa accepți un oral.
- Ce? Tu ești sărit de pe fix? Nu ma voi uita la un film porno, CU TINE, nici nu te voi săruta sau voi alerga goală prin parc.
- Văd ca vrei sa fii servitoarea mea. Ce zici sa începi de pe acuma? Îmi faci un masaj Draga?
- Fie, le voi face.
- Știam ca vei spune asta.
Am mai stat cu Harry pana la 10:00 in cafenea iar după pornim spre scoala.
- Hei fraiero! spune Lidia, târfa școlii cu care Harry cel mai probabil și-a tras-o.
- Știi, schimbam provocarea cu sarutatul unei tipe, zic sa fie sa o Bati pe Lidia.
- Mie îmi convine. Păcat ca am făcut deja prima provocare.
- Iubitule, de ce umblii cu ea?
- Nu sunt iubitul tău și nu trebuie sa îți dau explicații.
- Oh haide! De ce nu stai cu mine ci umblii cu târfa asta?
- Linda. mârâie Harry
- Ce?!
- Dacă ii mai spui așa o singura data, vei rămâne fără parul ala blond ridicol.
- Dar și ea are parul blond!
- Ea îl are natural și nu poarta 10.000 de extensii.
- M-am prins. Tu nu tii nici măcar puțin la ea. Cum de nu mi-am dat seama?! Tu vrei doar sa i-o tragi!
Când am auzit ce a zis, am înghețat. Într-un el are dreptate. Asta e ceea ce face Harry destul de des. Cred ca mama are dreptate, nu e o influența prea buna.
- Ba nu. In plus, nu trebuie sa îți dau tie explicatii.
Tot timpul  m-am gandit la ceea ce a spus Linda și la reacția lui Harry. Pierdută in gânduri, nu observ când ajungem in fata clasei. Iar am ora cu Harry. Ne așezăm in ultima banca și eu îmi scot telefonul si ii dau mesaj lui Liam, fostul meu cel mai bun prieten. Nu ne-am certat sau ceva, dar de când stau cu Harry, ma evita și ulterior am aflat fa ma plăcea.
  Pentru Liam:
" Heei. Ce faci?"
De la Liam:
" Buna, stăteam. Tu ce faci?"
Pentru Liam:
" aștept sa vina profa"
Nu îmi mai Răspunde. Bag telefonul înapoi in buzunar și îmi îndrept privirea spre Harry.
- Cu cine ai vorbit?
- Cu Liam, de ce?
- Întrebam, de ce vorbeai cu el?
- Pentru ca ma plictiseam?
- Oh, ma rănești. Te plictisești cu mine?
- Nu chiar.
-Ok.
Profesoara a intrat in clasa spunându-ne ca trebuie sa fie la a 12-a pentru a da simulare cu ei.
*******
Am ajuns acasa și ma duc direct in camera mea. Ma schimb in haine mai confortabile și ma urc in pat, deschizându-mi laptopul. Văd ca Harry e online, deci îl voi suna:
Call Harold 💙:
- Bunaaaa
- Hei. Ce faci?
- Ma plictisesc. Tu?
- Stăteam. Pari abătută, ai pățit ceva?
- Nu, doar ca mama și tata au o cina stupida vineri și trebuie sa fiu și eu acolo. Am înțeles ca partenerii cu care vom lua cina au și un băiat, sper doar sa nu fie vreun fițos sau sa fie o piticanie.
- Ei. Va fi Ok. Dacă te vei plictisi sa îmi dai mesaj.
Mai vorbim câtva timp și după închid.


Buna. Sper ca va plăcut capitolul. Îmi pare rau dacă am câteva greșeli gramaticale.
Va pup ❤️🙈

Te provoc!!! *Harry Styles fanfic*Where stories live. Discover now