Nu aveam nimic inafară de o lovitură la cap.
Așa ca m-am milogit de Maria sa mă lase acasă.
M-a lăsat, oftând, doar după ce m-a pus sa ii promit ca o sa ii povestesc tot.
I-am promis.
Dar nu aveam de gând sa ii spun nimic.
Cel puțin nu curând.-Ramai?
L-am întrebat pe Daniel, mângâindu-l pe piept.
De când am urcat în mașină cu el, mi-am ținut mainile peste tot,mângâindu-l.
Voiam sa il simt,sa imi dea din forța lui.
A oftat.
-Rămân încă trei zile. Trebuie sa mă întorc sa termin contractul.
Am aprobat supărată din cap.
Nu voiam sa ii mai dau drumul. Niciodată.
-Iubito,nu vreau sa mai plec de lângă tine, niciodată.
-Știu, stai liniștit. Nu te mai las sa pleci după ce te întorci. Sa iti dai demisia!
Am completat botoasa.Stiam ca mă iubește și acum mi se părea o prostie ca am reacționat așa urât când am citit dosarul.
Era ca și cum,dacă el nu mai putea avea copii,eu nu l-as mai fi iubit?
Doamne! Nu! Il iubeam nespus.Eram într-o stare de amorțeală.
Și nu voiam sa ies din ea prea curând.
Voiam sa mai rămân așa, sa nu ii vad chipul mamei.
Daniel a făcut tot posibilul sa il vad doar pe el.-Fa dragoste cu mine,i-am spus dintr-o dată, iar el mi-a ridicat fața sa mă privească. Am nevoie sa te simt. Te rog.
Daniel mi-a prins obrajii în palme și m-a sărutat incet,dulce,punându-şi toată dragostea în sărut.
L-am strâns în brațe și am simțit cum încep sa îmi curgă lacrimile.-Te iubesc atât de mult..
I-am soptit pe buze și m-am răsucit pe spate,lăsându-l sa vina deasupra mea.
Mi-am deschis ochii. Voiam sa il vad.
-Nu știu ce sa mă fac cu tine, mi-a spus serios, privindu-mă atât de intens încât lacrimile au început sa imi curgă mai repede.
Mi le-a sărutat pe toate.
-Iubește - mă!
-Te iubesc mai mult decât Îți poți imagina,mi-a răspuns și mi-am pus mâinile după gâtul lui,lipindu-mi buzele de ale lui. Voiam sa mă lipesc de el complet,voiam sa intru în sufletul lui și sa mă poarte peste tot cu el.-Imi place cum Îți vin astea, mi-a spus zâmbind și m-am încruntat. Eram goala,habar nu aveam despre ce vorbea.
Am zâmbit când a prins lanțul cu plăcuțele lui intre degete.
-Ma bucur,oricum nu ți le mai dau înapoi. Și acum,vreau sa vorbești, îți ador vocea,dar vreau sa scoți alte sunete. Chiar și cuvinte.Și am făcut dragoste,lent,iar Daniel mi-a spus și mi-a arătat cât mă adoră. I-am spus și eu,deși dintre noi doi,el era cel care vorbea în timpul sexului.
Dimineața ne-a prins încă treji,îmbrățișați și nu eram dispusă sa ii dau drumul.
Am vorbit, apoi am făcut dragoste din nou,i-am spus că nu imi pare rău de ce am făcut și dacă as fi avut o putere,i-as fi provocat nemernicului o moarte lentă, pe măsură.
Daniel s-a încordat și l-am crezut când mi-a spus ca ar fi vrut sa fie acolo pentru mine. Nu mai treceam printr-un accident.
Știam, i-am spus și lui asta și i-am spus ca am vrut sa o fac eu.Mi-a povestit de Mills,nebuna care a intrat în Legiune.
Nu a putut să intre în armată. Este orfana si nu are studiile necesare. Asa ca a reusit sa intre în Legiune. Este iubita lui Wade și sunt prieteni cu toții, și după multe glume pe seama ei,si-a permis sa ii umble în telefon.
L-am crezut,pentru ca mi-am amintit de unde mi se părea cunoscut numele ei.
De când am fost cu Daniel la cursa din Berlin și l-a amenințat pe Wade ca o sa ii taie boașele Mills, dacă aude ce vorbește.
Și l-am crezut pentru ca a venit. A venit după mine.
Bine,Wade i-a dat o permisie pe motiv de nu știu ce în familie.
Și știam ca dacă insistam,Daniel nu se mai întorcea.
Dar voiam sa se întoarcă, sa termine ce avea de făcut,sa termine odată cu Legiunea asta, iar eu sa îmi pun ordine în gânduri.
Și știam ca odată ce avea Karen sa ajungă, nu mai avea loc de ea.
CITEȘTI
Love Stories Vol II - Amnezia
RomanceEvelyn se trezeste pe un pat de spital,fara sa isi aminteasca absolut nimic despre ea sau cum a ajuns acolo. Il va intalni pe Daniel care ii va schimba viata si asa schimbata. Ajunsa față în față cu coșmarul vieții ei,amintirile ii năvălesc în min...