Capitol 32

2.9K 184 32
                                    

Ma incrunt când văd patul gol și ies din camera mea fără sa mă gândesc vreun pic la Maria.
Am stat o zi întreagă fără Daniel și mor de dorul lui. Simt ca și cum aș avea o mana peste inima care își infasoara degetele în jurul ei,strângând - o în pumn.
Nu vreau sa ma gandesc ce o sa fac eu trei luni,când după o zi simt ca mă sufoc de dorul lui.
Deschid usa camerei lui și îi inspir parfumul,lasandu-ma îmbătată de aroma lui.
Dar mă dezumflu când văd patul neatins și gol. Câteva haine sunt aruncate pe birou,iar ușile dulapului sunt deschise.
Înseamnă ca Daniel a plecat. Dar unde? Si de ce nu m-a sunat?
Ma incrunt si intru in camera mea,scotandu -mi telefonul din buzunar.
Oftez cand il vad închis și sar în pat spre încărcător.
Apas pe buton ca o disperată și aproape ii dau palme când văd ca se mișcă cu incetinitorul.
-Haide,Haide!
Imi musc buzele pana se deschide, ceea ce durează o veșnicie și inima imi bate cu putere când văd ca m-a sunat.
Bineinteles ca m-a sunat.
Il apelez și mă arunc pe spate în pat. Aud bipaitul de mesaj,dar îl ignor și inchid ochii.
Buzele mi s-au arcuit intr-un zambet,iar inima imi face tumbe în piept. Golul din stomac mi-a urcat în gât și deși am petrecut ceva timp împreună, tot mă simt ca o copilă proastă emoționată.
Nu răspunde.
Hm... Ok.
Ma ridic in picioare și îl las la încărcat cât îmi spăl murdăria de pe mine. Arat exact ca un mecanic ce sunt.
Și miros oribil, așa ca intru în dus și mă sapunesc pana imi inrosesc pielea.
Apoi țopăi pana în dormitor și mă uit la telefon. Inchid căsuța cu mesajul,care cel mai sigur este de la Gina. Daniel nu m-a sunat.
Oftez si ma incrunt când îl apelez din nou,iar apelul mi se închide brusc și îl apelez din nou. De data asta cu nervi.
Și inghet câteva momente, iar inima nu mai îmi bate.
-Mda.
Vocea ei imi transforma sângele în gheata,apoi în foc.
Incep sa tremur de nervi.
-Dacă as fi vrut vreodată sa vorbesc cu tine,ai fi aflat.
Mârâi și scrâşnesc din dinți de nervi.
-Ce?
Chițăie în telefon,iar eu țâșnesc din pat. În câteva secunde sunt în hol jos.
Ii aud râsul în telefon și îmi imaginez cum o strâng de gât.
Inchid ochii când îl aud pe Daniel cum tipa la ea sa ii dea telefonul, dar nu ma încălzește prea tare.
Inchid telefonul când o aud miorlaindu-se,iar cuvântul rostit de ea, "iubitule" , stiu ca o sa imi rămână întipărit în minte,chiar dacă el urla la ea sa tacă dracu.
Ma urc in masina si demarez în trombă.
Respiratul lent și număratul nu mă ajută absolut deloc.
Stiu eu ce m-ar ajuta acum!
Si cum Daniel nu mă lăsa să intru în curse,pot face cursa mea pana la Erik acasă.
Accelerez și simt cum adrenalina imi inunda venele când acul turometrului zboară spre roșu, iar vizibilitatea prin parbriz se rezuma la o fâșie îngustă.
Inima imi bate puternic în piept,dar nu apuc sa mă bucur prea tare de viteza.
Am ajuns.
Dacă nu sunt aici...
Trag aer in piept și aproape scot portiera din balamale când o deschid.
O trantesc la loc și merg apăsat, ca un soldat. Sau o nebună, luati-o cum vreți.
Mai degrabă arat ca o nebună. Chiar dacă nu ca una autentica,murdara. Dar ciufulita tot sunt,parul nu mi s-a uscat și îmi sta în toate direcțiile, respir pe nas ca un taur furios și tremur din toate încheieturile de nervi.
Deschid usa de la intrare și aud muzica de la etaj,dar mi se pare un detaliu nesemnificativ. Respirația imi iese mult mai zgomotoasa decât orice muzica și e tot ce aud. Inafară de o voce malefică care mă îndeamnă la anumite lucruri violente.
Urc scările ca prin vis și îmi strâng degetele în pumn când văd dreptunghiul de lumină din fața ușii.
Intru ca o tornada în camera și câteva secunde îngheață totul.
Sunt tentata sa rad văzându-le fețele, dar nervii sunt prea mulți ca sa fie ignorați.
Erik,Micha și Trevor au rămas cu paharele în drum spre gură, stau cu gura deschisă și cu ochii mariti, Daniel mă privește confuz și mirat,iar scârba, javra,imbecila de Simonne a rânjit, apoi si-a luat fața de potaie nenorocita și se uita la Daniel.
El n-o observa,dar eu da.
Iar ăsta este semnalul meu.
Mârâi în timp ce sar,mă arunc,nu știu exact ce am făcut, dar intr-o fractiune de secunda sunt peste ea, și cu o mana o țin de par strâns, iar cu cealaltă ii ard un pumn peste botul ăla mare și roșu.
Se aude un cor de "Hi" și "Doamne,ce șmecher! " peste chițăiala ei.

Love Stories Vol II - AmneziaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum