Astept sa iasa toti din camera,iar ei probabil asteapta sa iesim noi.
Imi dau ochii peste cap si ma indrept spre usa. Simonne a fost prima care a iesit si imi vine sa ma intorc si sa il pup pe Erik pentru cum i-a raspuns. Chiar daca a fost un pic obraznic.
Gina asteapta in prag in timp ce Simonne isi leaga sireturile de la cizmele peste genunchi pe care le poarta.
Aud pasii si vocile baietilor pe scari,iar Simonne isi ridica capul uitandu-se urat la mine.
-La ce dracu te holbezi atat? Ma intreaba rastit printre dinti.
Imi strang maxilarul si imi inabusesc nervii si nevoia de a-i trage un picior in gura.
-Dar tu cine esti? Ca mereu uit.
Ii spun usor,incruntandu-ma stiind ca asta o sa o enerveze mai rau.
Imediat aud rasetele baietilor in spatele meu si al Ginei din usa,iar fata Simonnei capata o noanta de violet in timp ce cred ca isi musca limba. Dar de ce se abtine? Chiar mi--as dori sa ii ard vreo doua! Sau mai multe!
-Haideti pisicilor! E timpul sa ne destrabalam! Imi spune Trevor tare in ureche,apoi isi arunca un brat in jurul meu.
Mi-as fi dorit ca Daniel sa fie cel care sa isi infasoare bratul in jurul gatului meu,si nu cu intentii criminale.
Dar cred ca in ecuatia asta,eu si Daniel,inexistenta de altfel,eu sunt singura tampita. Adica,intradevar are si el ceva probleme,acum comportandu-se de parca ma uraste,imediat parandu-i rau. Dar eu? Eu stiu asta,ca el este nesimtit si badaran,stiu si ca se drogheaza,ceea ce eu urasc cu desavarsire si tot imi face inima sa se oprească,apoi sa bubuie.
Ca o copila proasta si idioata,indragostita pentru prima oara de primul baiat care ii zambeste. Si culmea,Daniel nici macar nu mi-a zambit vreodata. Sau altfel de a fi amuzat...
Deci defecta sunt eu!Imi scutur capul si ma uit spre Gina,asteptand sa vad cum mergem.
Gina imi face semn cu capul sa ma urc in timp ce se urca la volan.
Trevor si Simonne se urca in masina lui Daniel,Simonne bineinteles in dreapta,facandu-ma sa imi inclestez maxilarul si sa ma intreb de ce dracu nu i-am tras un bocanc in gura cand am avut ocazia!
Erik se urca pe bancheta din spate si Gina porneste motorul,plecand de pe loc.Erik si Gina palavragesc incontinuu despre cum se vor distra in seara asta,iar cand Erik pomeneste ceva de un pariu,o paruiala intre mine si Simonne,in sfarsit imi capteaza atentia.
-Eu zic ca brunetica asta nou-nouta o sa o zgarie putin pe Simonne! Chicoteste Erik,inclinandu-si capul spre mine.
-Ce tot vorbiti? Ma intorc incruntata spre el,doar ca sa il gasesc ranjind.
-Eu nu cred! Rosteste Gina serioasa. Stii ce rau zgarie Simonne! Si tot n-ai putut sa te abtii in casa!
Isi indreapta oglinda retrovizoare sa il poata privi. Erik deschide gura,mimand ofensarea si ma bufneste rasul. Gesturile lui mi se par cam deplasate...
Dar nu vreau sa imi bat capul cu asta.In continuare vorbesc despre nimicuri sau prostii,iar eu imi fixez reflexia in geamul masinii,reproducand amintirea cu Karen.
Brunetica mea frumoasa cu ochii ei albastri ca cerul senin.
Imi inchid ochii si imi reamintesc cum imi arata si vorbea atunci pe strada.
Imi scotocesc prin amintire,incercand sa gasesc vreun indiciu despre unde eram. Dar inafara de blocuri gri si acei drogati,nu imi pot aminti nimic. Bine,si de Karen! Si acum stiu sigur ca la ea ma gandeam cand ma simteam singura.
Dar de ce imi amintesc de Karen si de parintii mei nu? Stiu ca ea nu este mama mea,dar de ce ma simt atat de apropiata fata de ea?
Probabil am facut multe prostii impreuna sau poate pur si simplu ea imi lua apararea mereu. Poate este o rudă apropiată.
Nu parea sa fie mai mare ca mine cu mult. Poate cu vreo 15 ani..bine,este o diferenta considerabila,dar arata atat de tanara in amintirea mea...
-Am ajuns! Chitaie Gina batand din palme.
Clipesc si eu de mai multe ori si raman uimita.
Cum dracu n-am vazut luminile pana acum? Se vad si de pe Luna!
Cateva proiectoare imprastie lumini colorate si puternice pe usile mari si duble,apoi se rotesc luminand aproape toata strada.
O coada semnificativa de persoane se intinde dupa un cordon rosu,iar in fata cordonului stau doua matahale,imbracate complet in negru,avand casti in urechi. Bodyguarzi.
Cuvantul bodyguarzi nu mi-e strain,ba chiar in minte imi vin cateva chipuri serioase,dar inaltur imaginea imediat.
Poate am avut o viata si probabil n-am fost chiar saraca lipita. Dar bodyguarzi?! Pfff!
Imi dau ochii peste cap si cobor din masina ultima.
Numele clubului este luminat cu luminite multe,argintii,iar restul clubului este o cladire ce se intinde destul de mult,avand culoarea argintului. Pare frumos.
CITEȘTI
Love Stories Vol II - Amnezia
RomanceEvelyn se trezeste pe un pat de spital,fara sa isi aminteasca absolut nimic despre ea sau cum a ajuns acolo. Il va intalni pe Daniel care ii va schimba viata si asa schimbata. Ajunsa față în față cu coșmarul vieții ei,amintirile ii năvălesc în min...