1.Bölüm

117 13 1
                                    

Çarşamba günü yine gelmişti. O pislik yine gelecek ve bodruma kadar sürükleyecekti genç kızı. Artık ne ölümden nede tecavüz den korkuyordu. Çünkü o pislik her hafta tecavüz ediyor ve ölüme bir adım daha atmasına neden oluyordu.

Çarşambadan nefret ederdi Soo Young. Çünkü her çarşamba günü kaldığ yetimhanenin güvenliği gelir ve genç kıza tecavüz ederdi. Kız artık ölmeyi diler olmuştu. Çünkü bunun birtek çaresi vardı; Ölüm.

Ya genç kız ölecekti yada o pislik. Genç kız yaşamayı seçti....

Kız yatağının yanına gelen adama baktı. Yüzünde yine o iğrendiği sırıtışı vardı. Kız çığlık atmak bile istemiyordu. Çünkü o kabullenmişti artık

O pislik adam gelip saçlarından tuttu ve ağzını kapadı. Kız artık tepki vermez olmuştu. Yine o küf kokan odaya götürdü genç kızı. Kız alışmıştı artık hem kokuya hem de acıya.

Adam sırıtarak yatırdı kızı yere. Yine soğuk zeminle buluştu genç kızın teni. Tepki vermiyordu. Adam kıza yaklaştı ve fısıldadı;

" Babacığını seviyorsun değilmi? " dedi ve sırıttı yine.

O pislik sırıtıştan nefret ederdi genç kız. Alaycı bir sırıtış sergiledi ve adam gibi fısıldadı.

" Senden nefret ediyorum"

Kız konuşmasını bitirdikten sonra yemekhaneden aşırdığı bıçağı çıkardı ve adama sapladı. Genç kızın gözü dönmüştü. Bıçak içeri sızan ışıkta parlıyordu. Tekrar tekrar havalandı bıçak. Ta ki kızın gücü bitesiye kadar....

GOOD LUCK  - Min YoonGi - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin