2.Bölüm

104 12 0
                                    

Kız artık yorulmuş ve bıçağı odanın bir köşesine fırlatmıştı. Sesiz oda yere değen metal bıçakla bütünlenmişti kızın düşünceleri.

Ayağa bir hışımla kalkmış ve ifadesiz bir şekilde o piçi süzmüştü.

Senden nefret ediyorum. Diye tekrarlamıştı tekrar içinden.

Hışımla o lanet odadan çıkmış ve yetimhane binasına girmişti. Koşarak odasını girmiş ve üzerindeki kanlı kıyafetlerden kurtulmuştu.

✪✪✪✪✪✪✪ ㉨ ✪✪✪✪✪✪✪

Sıcak yaz gününde güneş uykusuna dalmış ve kızı düşünceleriyle bırakmıştı.

Ne yapacağını bilmiyordu ama mutluydu içten içe. Sonunda o lanet yerden ve o piç heriften kurtulmuştu.

Düşünceleri ile boğuşurken minik bir beden ona çarpmıştı. Kendinden en az 1 yaş küçük kız kafasını kaldırmış ve sulu,kızarmış gözleri ile kıza bakmıştı.

Peşinden 20 li yaşlarının sonunda bir adam koşarak geliyordu. Küçük beden hemen genç kızın arkasına saklanmış ve kızın üzerindeki gömleği sıkmıştı.

Kız adamdan saklandığını anlamış ve adamın yanına gelmesini beklemişti. Küçük kız ise arkada ona yardım etmesi için yalvarıyordu.

Kız adam karşısına gelince histerik bir gülüşsergilemişti.

Adam sinirli ve keskin çıkan sesiyle kızın suratına karşın tıslamıştı;

" Ver o sürtüğü yoksa senide beceririm"

Kız adamın dediklerine alaycı bir gülüşle eşliketmiş ve konuşmuştu.

" Ölmeye çok meraklı gibisin" Demiş ve sırıtmıştı

Bir süre ardından adam hareketlenmiş ve kızın kolunu kavramıştı.

Kız sinirin en yüksek dozlarını beyninde hissederken adamın kolunu kavramış ve yere yatırmıştı.

Bu hayvan herifler hiç mi pes etmezdi? Hiç mi acımazdı? Küçücük kızlara acımadan hayatlarını karartmaya içleri nasıl el veriyordu? Nasıl becere biliyorlardı bunu. Nasıl?

Üzerineçıkmış olduğu adamın yakalarını kavramış ve yüzüne yaklaştırmıştı.

Acıyordu kız sadece acıyordu. Çünkü bu heriflerden bi bok olmazdı. Kendilerine faydaları bile yoktu.

Küçük kızlarla siklerini tatmin ediyorlardı. Sadece bundan ibaretti herşey. Kız artık dayanamamış ve sinirini adamı yumruklayarak çıkatmıştı.

Her vuruşunda siniri azalmak yerine çoğalıyordu.

En sonunda yorgunluktan adamın yakasını bırakmış ve ayağa kalkmıştı. Küçük kızın kollarından tuttu kız artık korkmuyordu. Aynı Genç kız gibi acıyarak bakıyordu.

" Hadi yemek yiyelim"

GOOD LUCK  - Min YoonGi - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin