"Ne sikim saçmalıyorsun sen?!"
Kız yamuk bir sırıtış sergilemiş ve Taemin in verdiği görevini tekrarlamıştı.
The Dark'ı bul ve yok et!
Anlamayan gözlerle ona bakan adamın kulağına yaklaşmış ve görevini bir kerede ona söylemişti.
" Görevim seni öldürmek The Dark"
Adam şaşkınlıktan büyüyen gözlerini kıza çevirmiş ve yalvarmaya başlamıştı
" Yemin ediyorum ben The Dark değilim sadece onun bir korumasıyım. Seni korkutmak için söyledim. Lütfen beni öldürme. Seni ona götürürüm ama beni öldürme....."
Kız sırıtmış ve elini adamın omuzuna atıp sıkmıştı. Ne kadar çelimsiz görünsede gayet güçlüydü genç kız.
Adam omzunda hissettiği acı ile inlemişti. Kız bir kez daha duygusuz sesiyle konuşmuştu.
" O nerede?"
" Aşağıdaki ö-özel bölümde içki i-içiyor."
" Beni ona götür."
" E-emredersiniz"
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Kız silahını eline alıp kapıyı aralamıştı. Böyle özel bölümlere yanlızca ünül mafya ve iş adamları girebilirdi. Soo Young bir çok kez girmesine ramen böyle şaşalı bir oda tahmin etmiyordu.
İçeriye girmiş ve The Dark olduğunu anladığı adamın karşısına yürümüştü. Kız her zaman ki gibi duygusuz ve umursamaz bakmıştı. Karşısındaki adamda ondan farklı değildi.
Duygusuz ve soğuk bakışlar.
Bir süre adamla bakıştıktan sonra silahını masasanın üzerine koymuş ve oturmuştu .
" The Dark denilen soytarı sen misin? "
" Kimsin sende böyle konuşma hakkı buluyorsun?!"
Kız adamın dedikleri karşısında histerik bir kahkaha atmış ardından ise konuşmuştu.
" Ben Moon. Görevimde bir soytarıyı öldürmek. The Dark'ı öldürmek. O sen misin?"
"Evet ve beni öldürebileceğini zannetmiyorum"
Adam etrafına bakmıştı. Etrafta onun adamları doluydu Kız kahkaha atmış ve eline silahını alıp havaya ateş etmişti.
The Dark ne olduğunu anlamaz bir şekilde kıza bakmış ardındana açılan kapıya kafasını çevirmişti. Etrafı birden maskeli adamlar doldurmuştu. Kız gülmüş ve konuşmuştu.
"Şimdi elime düştün The Dark"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOOD LUCK - Min YoonGi -
FanfictionKız o küf kokan odadan bıkmıştı. Lanet etmişti bir kere daha hayata. Her hafta aynı acıyı çekmekten bıkmıştı. Vücudundaki yaralar geçerdi lakin ruhundaki acılar peşini bırakmayacaktı genç kızın. Daha 17 yaşındaydı. Bunu hak etmiyordu. O gün vazgeçti...