10.Bölüm

45 9 3
                                    

Sabah uyandığımdan beri o adamı düşünüyordum. Gecenin sonunda masamıza gelmiş ve hiç bir şey demeden sadece bana bakıp içkisini yudumlamıştı.

Aklımdan çıkmıyordu. Gecenin sonunda adamın ilk başlardaki soğuk bakışlarından eser yoktu. Seçemediğim bir takım duygular vardı, hem onun gözlerinde hemde benim içimde...

Akşama doğru TeaMin'in isteğiyle BTS adlı çeteyle tanışacaktım. Aslında korkuyordum. 16 yaşımdan beri ilk defa korkuyordum. Hem de çok.

Aslında onlardan değil, içimdeki duygulardan korkuyordum. O adamın seçemediğim duygulardan korkuyordum. Lanet olsun ben ilk defa bu kadar derin bir korku yaşıyordum.

Üzerime giydiğim siyah deri şortum ve beyaz gömleğimin üzerine deri çeketimi giymiştim. Deri topuklu botlarımı da giyip evden çıktım. Arabam yeni yıkanmıştı. Arabama da bindikten sonra TaeMin'in gönderdiği adrese doğru gitmeye başladım.

İki katlı ev ile yaklaşık 10 dakikadır bakışıyordum.

"Lanet olsun içeriye giremiyorum. Hadi Moon yaparsın!"

Bir anlık gelen cesaretle kapıya yürümüş ve zile basmıştım. Evde yankılanan zil sesi kulaklarımı doldurmuştu. Kapıyı açan kadın beni süzmüş ve doksan derece eğilmişti.

"Siz Moon Hanım olmalısınız. Buyrun Efendim sizi bekliyorlar"

Kendi içimde korksamda kadının bunu anladığını zannetmiyordum. Hala soğuk bakıyordum.

İçeride yankılanan topuk sesim etrafta yankılanıyordu. İçeriye girdiğimden beri gergindim. Solon olduğunu düşündüğüm yerin önünde durduğumuzda kısa süreliğine gözlerimi kapamış ve yutkunmuştum.

Tanrım, yardım et lütfen.

İçeride üyeler vardı. Yediside bana bakıyordu. Baş selamı verip soğuk bakışlarımı etrafa attım. Bay Min ayağa kalkıp yanıma yürüdü ve baş selamı vererek konuşmaya başladı.

"Hoş geldiniz. Buyrun oturun ve diğer üyelerle de tanışın."

Gamzeleri ve mükemmel fiziği olan çocuk konuşmaya başladı ilk;

"Merhaba, ben Namjoon"

Ardından sırayla kendilerini tanıtmaya başladılar

"Merhaba, ben Hoseok "

"Ben Taehyung. Tae demen yeterli."

"Ben Jimin"

" Bende Jungkook"

"Merhaba, ben Seokjin sadece Jin de lütfen"

En sonunda gözlerim Yoongi yi bulunca oda kendini tanıttı.

"Ben de, Yoongi. Çete lideriyim."

Kafa selamımı sunduktan sonra bende kendimi tanıtmaya başladım.

"Ben Moon. Asıl adımı bilmenize gerek yok. Genellikle maske takarım, geriçi artık kimliğim biliniyor. Gerçek adımı bilen az kişi var. Dört yıldır mafyayım. Başka soru?"

Jungkook meraklı bir tavırla konuşmaya başladı.

" 20 yaşındasın öyle değil mi?"

Kafamla onaylamam üzerine konuşmasına devam etti.

"İlk cinayetini 16 yaşında mı işledin?"

"Evet"

"Tanrım cidden... Kimi öldürdün?"

"Bilmene gerek var mı? "

"Ah... haklısın boş boğazlık ediyorum."

Yoongi boğazını temizleyip bütün dikkatleri kendine çekmişti.

"Benimle gelir misin Moon?"

Tanrım neden?!









#Eeee nasılsınız? Ben çok iyiyim saçlarımı kestirdim ve mutluyum. Lütfen görüşlerinizi belirtin. İyi günler! #

GOOD LUCK  - Min YoonGi - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin