Paranormaal

1K 23 6
                                    

Na een jaar rust op paranormaal gebied en wat minder aanwezig te zijn geweest op dit forum, komt nu langzaam terug wat ik een jaar geleden allemaal vrij "normaal" vond...

Vanaf dat ik er achter kwam dat mijn schoonmoeder wel erg veel van het "paranormale" afwist begon het ineens steeds gezelliger daar in huis te worden
Eerst gebeurde er wel eens dingen in dat huis , zoals het knipperen van de lichten of vreemde geluiden maar daar vind je altijd wel een verlaarbare reden voor toch ?

Het begon pas echt heftig te worden toen we naar een feestje gingen waar me schoonouders ruzie hadden gekregen en er een lekkere gespanne sfeer hing.
Ik en m'n vriendin besloten maar wat vroeger naar huis te gaan omdat het nou niet echt gezellig was.
Toen we in de auto naar huis reden kreeg ik ineens een vreemd gevoel.. iets wat vele van julie hier als geen ander kennen
Ik vertelde ook tegen m'n vriendin dat er iets niet helemaal lekker was bij haar huis.
En wat zegt m'n vriendin.... Roy? dacht jij dat ook al..
Nou voor mij was dat al een teken dat er thuis iets zou gaan gebeuren...

Eenmaal thuis aangekomen hing er echt een vreemde sfeer .
Ik voelde me heel vreemd en kreeg overal kippenvel.
M'n vriendin kroop helemaal inelkaar en werd echt helemaal beroerd en kreeg het ijskoud zelfs zo koud dat ik het bij haar vandaan voelde komen.

Omdat ik zelf een jaartje geleden aardig wat "kon" op paranormaal gebeid dacht ik er moet nu gewoon iets gebeuren.
Ik probeerde me open te stellen zonder dat ik wist of ik het eigenlijk allemaal nog wel kon.
Op het moment dat ik het probeerde ging het echt helemaal niet goed met m'n vriendin het was gewoon eng om te zien alsof ze echt helemaal in zou storten...
ineens voelde ik aan dat er echt iets heftigs zou gebeuren en op dat moment rende alle 4 de katten bij haar in huis allemaal als gekken door het huis heen.
Vervolgens was er in de omloop zo'n ongelofelijk geluid alsof er een hele kast van de trap werd gegooid ( ik krijg zelfs nu weer kippenvel als ik er aan denk)
M'n vriendin rende uit angst naar buiten en ik was verstijfd van de schrik.
Toen kwam de zelfde knal nogmaals alleen toen was het boven, en gelijk daarna was het net alsof iemand keihard van de trap naar benede kwam rennen... en dat was voor mij ook even te veel en besloot ook maar naar buiten te gaan.
Toen we buiten stonden op het pleintje zagn we boven in de badkamer het licht aanspringen..
We besloten toen maar om haar zusje en ouders te bellen.
Eenmaal terug binnen is het allemaal erg rustig gebleven gelukkig.

Dit is nu 6 weken geleden gebeurd...

Een paar weken geleden zat ik met m'n vriendin,schoonmoeder en een vriendin van mijn vriendin op de bak tv te kijken.
Ook toen begon het licht weer te knipperen, maar dat gebeurde wel vaker dus let je daar niet echt op.. maar het begon steeds heftiger te worden.
Toen ik buiten naar de schuur liep om drinken te halen voelde ik me weer raar, netals of er iemand om heen hing.
Ik vroeg toen als er echt iets of iemand is laat dan straks als ik binnen ben de lichten echt zo heftig knipperen dat ik zeker weet dat je er bent.
Toen ik dus binnenkwam begonnen ze ineens allemaal tegelijk in huis zo heftig te knipperen dat iedereen dus ook echt in paniek raakte ... het zach er zo heftig uit het was ook gewoon echt eng om te zien !

Verder gebeuren er snacht als ik daar slaap ook vreemde dingen, zo gaat af en toe de deur van de slaapkamer wagenwijd open, worden de dekens van het bed getrokken en gaat in het hele huis overal het licht aan snacht's..
Afgelopen weekend ging het licht in de huiskamer aan .. dat konden we zien vanaf zolder waar we slapen.
Daarna ging die uit en ging hij in de overloop aan op de 1e verdieping.
Toen die uitging vloog onze deur van de slaapkamer helemaal open.
Nou dan lig je dus ook niet echt lekker te slapen...

Vroeger kon ik zelf nog redelijk wat om er achter komen wie het is of waarom die gene er is... maar helaas lukt me dat niet meer....

Als julie ook maar enige hulp kunnen bieden laat het me dan weten...
Zelf lukt het me helaas niet meer, omdat ik gewoon te lang niet meer ben bezig geweest met het "spirituele"

SpookverhalenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu