Horror deel 2

477 15 1
                                    

Een jaar later kreeg Fabienne een kind.

Toen ze zwanger was had ze abnormaal veel pijn het voelde net als of ze van binnen werd opengekrabd.

Het werd zelfs zo erg dat ze meteen met de ambulance naar het zieken huis moest, maar in het ziekenhuis was er niks aan de hand de dokters

zijden dat ze gek was.

Nadat ze beviel mocht ze haar kind zien.

Ze vond het heel eng om haar kind te zien.

Ze wist zeker dat haar kind haar haten daarna ging ze naar huis met haar kind.

Haar man reed hun naar huis.

Ze bedachten ze een naam voor het kind het kind heet: Semma.

Daarna moest de man naar het werk dus Semma en Fabienne waren alleen thuis.

Semma begon te huilen dus gaf Fabienne haar moedermelk toen beet Semma heel hard.

Fabienne begon te huilen van de pijn

Toen de man thuis kwam vertelde ze het aan haar man, de man wilde haar niet geloven hij zij dat ze gek was en dat ze het rustig aan moet doen.

De man zij ook we hangen wel camera's op bij het bedje van Semma Fabienne kon niet slapen ze bleef naar de camera beelden kijken op eens ziet ze dat Semma rechtop in haar bedje stond en Semma keek haar heel boos aan.

Ze dacht na wat heb ik fout gedaan?

Ze wist het wel maar ze wou het niet weten, ze had een jaar geleden een grote fout gemaakt namelijk ze heeft Emma vermoord.

De volgende dag was Fabienne dood moe.

Ze was beneden met Semma de man was aan het werk haar kind bleef haar maar boos aan kijken ze ging groente snijden ze raakte steeds afgeleid doordat Semma zo boos bleef kijken ze sneed opeens in haar vinger het bloede heel erg de man kwam thuis.

Fabienne zij dat ze dood moe is.

De man ziet dat het gezicht van Fabienne doods bleek ziet en dat ze dikke,donkeren wallen heeft onder haar ogen.

Fabienne vertelde wat er gebeurt is en dat ze al een paar dagen niet heeft geslapen.

Die avond was er visite bij haar thuis.

Semma was aan het slapen Fabienne ging haar wakker maken omdat de visite haar kind wouden zien.

Ze was van plan op Semma te vermoorden.

Ze pakte een mes en liep naar boven de donkere zolder trap op en voelde een koude lucht langs haar gieren.

Het raam was open maar..... Semma lag niet in haar bed.

Wat nu? dacht ze

Opeens zag ze bliksemflitsen die recht op haar af kwamen, ze viel de trap af en begon te schreeuwen.

Haar man kwam naar boven met de visite achter hem aan.

Ze zagen dat Fabienne een mes in haar handen had.

Iedereen was stom verbaast.

Semma lag gewoon in haar bed zij haar man.

De visite ging weg.

De volgende avond moest haar man werken en kwam Maud bij haar slapen.

De camera's bij het bed van Semma staan aan' zei Fabienne.

Fabienne kan nog steeds niet slapen en houd ook Maud de hele nacht wakker.

Maud is naar de camera beelden aan het kijken.

Het is 12 uur en opeen staat Semma rechtop in haar bed.

Maud geloofd Fabienne nu.

Ze konden nu allebei niet meer slapen.

Ze belden Fabienne's vader op maar...... geen bereik .

Fabienne en maud waren nu allebei doodsbang.

het was 12 uur s'nachts.

ineens beginnen de camerabeelden te knipperen.

de camerabeelden hielden een uur later pas op met knipperen.

ineens zagen ze dat Semma weg was.

Het begon te bliksemen.

De stroom viel uit.

er klonk gehuil van semma steeds harder.

op een gegeven moment leek het net alsof Semma naast hun lag.

opeens klonk er een stem

fabienne zei tegen maud: 'dat klinkt als de stem van Emma'

SpookverhalenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu