Spook trein

693 22 3
                                    

Er zou in Amerika, ik geloof dat het die stad is waar men al die auto's produceert, ieder jaar op een welbepaalde datum, om middernacht een trein aankomen. Een trein van veroudert model. De trein houdt er halt op het anders ongebrukte buitenste spoor. De trein heeft stipt 2 minuten zijn deuren open, waarna die weer sluiten en de trein zijn reis vervolgt. Niemand weet waar die trein vandaan komt en waar hij naartoe reidt. De trein bereikt nooit het volgend station. Op miraculeuse weize is de trein onderweg weer in hetzelfde niets verdwenen, als waar het uit vandaan kwam.

Soms gebeurt het dat gedurende de 2 minutten dat de deuren open zijn, er mensen instappen. Vaak onwetende toeristen die per ongeluk op het buitenste spoor zijn beland en menen de laatste trein terug te hebben gehaald. En die mensen worden nooit meer terug gezien...

Sommigen zeggen dat de trein in werkelijkheid een geestverscheining is. Het fantoom van een trein die nu bijna 80 jaar terug, tragisch ontspoord was. De machinist zou op die fatale rit gek zijn geworden en tegen veel te hoge snelheid de trein de boch in hebben gejaagd. Hij zou vervloekt zijn om sinsdien elke jaar die rit opnieuw te doen. Crash & Burn. A one way drive straight to hell...

SpookverhalenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu