2.BÖLÜM

22 3 4
                                    

( multi medya Asır  ve  Açelya , umarım birinci bölümü beğenmişsinizdir şimdiden iyi okumalar yorumalar ve voteleri bekliyorum .)

  Oturma odasına girerken bi gürültü koptu içeri koşarak gidip ne olduğuna baktığımda bahçede birşey yoktu fakat hepsi camın oraya toplanmıştı yanlarına gidip bende camdan bakmaya başladım " ne oluyor " dedim  ama kimse cevap vermedi iyice baktığım da. Adamın biri içmiş saçma sapan şekilde bağırıyordu sesine kulak verdiğimde babamın adını söylüyordu " Selim , çık dışarı " diye ağladığı için duraksadı  sonra devam etti " sen benim elimden Ayça' yı aldın öldüreceğim seni " deyince elim ayağım buz kesti ağzım açıkta kaldı , bu adam annemin babamı aldattığı adam sinirlenip kapıya koştum . Nefret ediyorum anne senden öldün ama senin saçma sapan işlerinle uğraşıyoruz babamı aldattığın adama  bak.  Arkamdan ' Açelya gitme'  deselerde ben bu adamı dövmezsem içim rahat etmeyecek, topuklu ayakkabıları ayağımdan çıkartıp attım fortmantodan spor ayakkabılarımı hızlıca giyip dışarı çıktım. Elimden kurtulamayacak!  Merdivenleri inip adamı tek hareketimle yere yapıştırmak için  ilk hamlemi yaptım üzerine hızlıca gidip göğüsüne tekme attım yere düşünce üstüne oturup yumruklarımı tek tek yedirmeye başladım. Çok iyi boksörümdür , ağzı burnu  kanamaya başlamıştı kapının açıldığını duyunca bizimkilerin yanıma geldiklerini anladım,  Babam " Açelya kalk bırak şunu " deyip , bir yandan da beni çeksede  'ben daha senin öcünü almadım baba,bizim öcümüzü almadım ' diye geçirdim içimden.. Adam yani Ender iti ağzının  içinde birşeyler gevelemeye başladı " Sende annen gibi  güzelmişsin, Ayça görüyor musun aynı sana benziyor " beni ona benzetmesine daha çok sinirlendim zaten ona benzediğim için kendimden nefret ediyorum , kolumu babamdan çekip bu sefer sert bir şekilde vurdum , Göz yaşlarım çeşme gibi akıyordu " Allah kahretsin ki ona benziyorum senden de ondan da nefret ediyorum . İnşallah sende onun gibi geberirsin "  yumruk atmak
için gücüm kalmamıştı  Ender itininde ağzını burnu kırmıştım yeterince, arkamı dönüp babama  sarıldım. Beni Enderin üstünden kaldırıp sarıldı " babaaa " diye ağlamaya devam ettim göz yaşlarımdan dolayı etrafı bulanık görmeye başladım en son hatırladığım ise  Emine abla ve Yonca teyzenin çığlıklarıydı.

Gözlerimi açtığımda  etrafa inceledim burası benim odamdı en son o pislik adamı dövüyordum . Anlamıyorum her güzel günümüz berbat olmak zorunda mı? Kafamı yana çevirip camdan dışarı izledim. Denizin üstü yine kalabalıktı  gemiler , tekneler , yatlar dizilmişti.  Havalar sıcak olduğundan herkes kendini sahillere atmış bizde burada annemin sevgilisiyle uğraşıyoruz. Kapının açılmasıyla düşüncelerim bir bulut gibi dağıldı , gelenin babam olduğunu görünce gülümsedim ağlamaktan tiz çıkan sesimle " baba yanıma gelsene " deyip elimi uzattım. Babam yatağa oturdu kendimi dikleştirip babama sarıldım o da saçıma minik öpücükler bıraktı sanki onun öptüğü yerde çiçek açıyor , babamın saçlarımla oynamasını çok seviyorum. Elini tutup saçıma götürdüm , ne yaptığımı anladığı için oynamaya başladı . " Açelya seni çok seviyorum kızım " kollarımı kocaman  açıp  "   Babam güldü ben de güldüm,  babam üzüldü ben de üzüldüm . O benim hem babam oldu hem annem bu dünyaya bir daha gelsem kimin kızı olursun deseler  ' Selim'in kızı olurum  derim' . Gülmelten artık ikimizinde gözünden yaş gelmeye başladı ,   babamın yüzüne baktığımda baş parmağımla babamın  göz yaşını sildim " sen ağlama ben senin yerine ağlarım " dedim babam elimi alıp öptü . Yataktan inip gidicekken "  haa bu arada  Caner geldi seni bekliyo aşağıda " Caner niye gelmişti   sürekli mesaj attı kesin aradıda açmıyınca o da geldi " tamam üsttümü değiştirip geliyorum " diyip yattaktan çıktım üsttüme bu pijamı kesin Emine abla giydirdi  tavşanlı falan .

Dolaptan kot yırtık şort üsttüne ipli arkasıda dantalli  t_ shirt giydim biraz çarpıcı olsada yapcak birşey yok spor ayakkabılarımı giyip  aşağı indim . Telefondan saatte baktım 7 :35 geçiyordu ama hava aydınlık hala insanlar dışarıda kopuyo . Canerin bahçede havun başında ki  sallıncağa oturmuş telefonda birşeyler yapıyodu . Sessizce yaklaşıp korkutacaktım telefondan çığlık sesini ayarlayıp yanına gidince açıcaktım  ,salıncağın arkasına gelince açtım Canerin halini görünce gülme krizine bir kez daha girdim sesi duyunca telefon havuza düştü kimin yaptığını baktı beni görünce kaşlarını çattı " Caner valla telefonunu  düşüreciğini düşünmedim , hem suç sende düzgün tutsaydın " Caner üzerime yürümeye başlayınca koşmaya başladım . Kapıya kadar koştum , o kadar koşmuştuk ki ikimizde yorulmuştuk Caner gelip sadece saçımı çekti . Canerin arabasına binip kafa dağıtmak amacıyla bara gittmek için yolla koyulduk , dağılan saçımı topuz yaptım hava sıcak olduğundan açık bırakmayı tercih etmedim  .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 03, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UMUT DOLU BİR KALP Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin