charpter 22

458 37 1
                                    

Μάρκος POV

Έχουν περάσει 2 μερες απο τοτε που της είπα για την αδελφή μου .Πρεπει να πω οτι τα πραγματα πηγαίνουν πολύ καλά . Δεν με έχει ξανά ρωτήσει απο εκείνη την μέρα και χαίρομαι που με καταλαβαίνει . Την ρώτησα αν είχε χασει και αυτή κάποιον αλλά δεν μου απάντησε ,απλως κοιτούσε εξω . Δεν ήθελα να το συνεχίσω οποτε την άφησα να παει για ύπνο .

Σήμερα είναι Κυριακή και αποφασισαμε να πάμε στους παππούδες μου για όλη την μέρα

Μ- Λοιπον παιδιά όλα έτοιμα ???

Λ- Ναι άντε πάμε θέλω να δω την γιαγιά

Μ- Μάρκο εσύ ???

Ε- Μισό λεπτο να φωναξω την κοπελιά .

Ανέβηκαν πανω και πήγα μέχρι τον ξενώνα στον οποίο κοιμάται . Πήγα μέσα και την είδα έτοιμη με κανονικά ρούχα πλεον

Ε- Κοπελιά έλα φευγουμε

Εκείνη πήρε μια τσάντα με κάτι ρούχια μας και θα κοιμηθουμε εκεί  και πήγαμε στο αμάξι .

Μπήκαμε μέσα και η διαδρομη είχε ξεκινήσει . Οι παππούδες μου μενουν 2 ώρες εξω απο την πόλη . Είναι κοντά στο δάσος και παντα μας άρεσε να  πηγαίνουμε εκεί από όταν ειμασταν μικρά.

Μ- Θα κάνουμε μια στάση για να ξεμουδιασουμε οκ ???

Ε- Μα είμαστε μια ωρα μονο στο αμάξι .

Μ- Γλυκιε μου για φορά γίνε υπάκουος και κάνε αυτό ποθ σου λεω, πολλά ζηταω ???

Λ- Καλά λέει αδελφουκο εξάλλου ακόμα κι η κοπελιά θέλει να κατεβουμε . Δίκιο δεν έχω  ???

 Κουνάει καταφατικά και κουρασμένα το κεφάλι της . Μάλλον δεν είναι συνηθισμένη να βρίσκεται σε αυτοκίνητο.

Ε- Καλά .......

Λέω βαριεστημενα και όλοι πάμε εξω .

Καθόμαστε σε ενα τραπέζι από τα πολλα που έχουν μιας και υπάρχει μια  καντίνα που πουλάει χοτ- ντογκ  .

Μ- Εγώ δεν θέλω να φάω κάτι εσείς παιδιά?

Λ- Ουτε εγώ μαμά . Τώρα αν θέλει ο Μάρκος .

Μ- Ωραια χρυσε μου εσύ πάρε οτι θες . Λια έλα λίγο μαζί μου να σου πω

Λ- Ναι μαμά έρχομαι

Λια POV

Ακούω την μαμά μου και την ακολουθώ κάπου μακρυά απο το τραπέζι . Φτάνουμε λίγο μακρυά απο την καντίνα αλλά ακόμα βλέπω τον αδελφό μου . Κάθεται και μιλάει με την κοπελιά.  Έχω παρατήρηση μια διάφορα στην συμπαιριφορα του τον τελαιυταιο καιρό  .Σαν να έχει γίνει όπως ηταν παλιά .

Σιωπηλή Αγαπη Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt