Μάρκος POV
... Τι γίνεται εδω ?!
Άκουσα μια φωνη να μας λέει . Αμέσως απομακρυθηκα σπό κοντά της και κοίταξα ποιος μας μίλησε . Μπροστά μας ήτανε η Λια μαζί με δυο φίλες της.
Ε- Γουτσινι τι κανεις εδώ ???
Την ρώτησα ανχωμενα
Λ- Μάρκο μην με λες γουτσινι και επίσης μια βόλτα με τα κορίτσια μετα το σχολείο .Τον θέμα είναι εσεις τι κάνετε εδώ ???
Ωχχχχ τι λέμε τώρα !!!!!!! , σκέψου Μάρκο ...σκέψου . Ευτυχώς εκείνη την στιγμη ο Τεό ερχόται προς εδώ
Τ- Σορρυ Μπρο που άργησα . εσείς όλα καλά ??.
Μας ρωταει και μας κοιτάει κάπως περίεργα . Η κοπελιά του λέει όλα οκ και συκωνετε απο το παγκάκι έτοιμη να φύγει .
Ε- Εεεε που πας ??
Μου κανει οτι είναι αργά και να προλάβει να παει στο στενό πριν νυχτώσει. Λογικά δνε θέλει να γίνει οτι έγινε και την προηγούμενη φορά .
Ε - Πουφφφφ ......άντε πήγαινε τα λέμε
Της λέω λυπημενος μιας και περνουσαμε καλά έως τώρα
Είναι αυτός ο λόγος που είσαι λυπημένος ή επειδή δεν την φιλησες ?
Τι μαλακιες λες καλε . Φωνη δεν πας καλά τελευταία πρεπει να το κοιτάξεις αυτό .
Εγώ δεν έχω να κοιτάξω ....εσύ πρόσεχε τι κανεις για να μην χτυπας το κεφάλι σου στον τύχη αργότερα .
Ναι οκ ότι πεις .....
Μωρέ πάμε στοίχημα ...έλα έχω όρεξη μα σσ νικησω και έπειτα να στο τριψω στην μούρη το γεγονός πως είχα δίκιο .
Ασχολιαστο θα το αφυσω όλο αυτό .
Αφού τελειωσε αυτή η "ωραία" κουνεντουλα με την φωνη ... αποφασίσαμε με την Λια να πάμε σπίτι .
Μετά απο λίγο φτάσαμε στπ σπίτι και εκεί μας περιμενε μια δυσάρεστη έκπληξη
Και όχι δεν ηταν η μητέρα μου εξαγριωμενη με την βέργα , ουτε ένας δολοφόνος με μαχαίρι . Δεν ηταν ούτε καν τα ενοχλητικά ξαδέλφια μου απο την Θεσσαλονίκη που μου έχουν σπασει την κιθάρα 3 φορες . Δυστυχώς ηταν ...........
.
.
.
.
.
.
.
.Η ΘΕΙΑ ΕΛΙΖΑ !!!!!!!!!!!!!!!
ESTÁS LEYENDO
Σιωπηλή Αγαπη
Novela Juvenil* Υπό Διόρθωση * Ο Μαρκος είναι ενας έφηβος 17 χρονων που μαζί με τους κολλητός του ,Φωτη και Τεό , αποτελούν την κλασσική παρέα των bad boys στο σχολείο. Όμως ο Μαρκος δεν ηταν παντα έτσι . Κάποιοι λένε πως όταν το παρελθον πονάει κανεις τα παντα γ...