After 9

420 23 2
                                    

Κρύσταλ POV

Μ- Αγάπη μου ξυπνά.

Ακούω τον Μάρκο να μου λέει γλυκά στο αυτί . Ανοίγω τα μάτια μου και τον βλέπω απο πανω μου .

Ε- Μάρκο τι έγινε ??

Του λέω καθώς συκωνομαι απο το κρεβάτι .Για μισο .Αυτό δεν είναι το κρεβάτι στο σπίτι .

Μ- Τα καταφέραμε αγγελε

Μου λέει γλυκά . Και τοτε θυμάμαι .Είμαστε στο νοσοκομειο οπου ειχαμε ερθει γιατί θα ...

Ε- Μάρκο είναι η κoρη μας καλά ?? Μάρκο ???

Του λέω ανχωμενη μιας και δεν τι βλέπω μπροστά μου . Αυτός το μονο  που κανει είναι να πλέκει τα χέρια μας και να τα φιλήσει απο την πλευρα ρου δικού μου .

Μ- Είναι όμορφη

Μου λεει . Πάω να τον φιλισω αλά σταματάω όταν παρατηρώ τον γύψο γύρω απο το χερι του .

Μ- Μαρκο τι επαθες ?? Ποιος στο έκανε ??

Ε- Ας πούμε οτι μου το παρά έσφιξες στη γέννα .

Μου κανει καο τοτε μια ανμνησει μου έρχεται στο μυαλό

Flashback

Γιατρος- Ελάτε σπρωξτε

Μ- Σπρώξει Κρύσταλ σπρωξε

Ε- Αααααα σπρωχνω !!!!

Λέω και νοιωθω αφόρητο πόνο σε όλο μου το σωμα .

Γιατρός - Παμε λίγο ακόμα

Μ- Ελα λίγο ακόμα αγάπη μου

Ε- Σταματά Μάρκο !!!!!! Κοψε να επαναλαμβανεις οτι λέει !!!!!!

Του φωνάζω μιας και με έχει πριξει τοση ώρα .

Γιατρος- Βλέπω το κεφάλι .Πάρτε βαθιές ανασες και σπρωξτε μι Ακάμα φορά .

Μ& Ελα Κρύσταλ βαθιές ανάσες και ..

Ε- Το κατάλαβα Μάρκο !!!;!!! Δδβ είμαι ηλίθια ουτε κουφή !!!! Αααα ποναω !! Εσυ φταις!!! Εσύ φταις που είμαι έτσι , τι ήθελα και σου εκατσα εεε??? Και εσύ ρε προφυλαξεις δεν ξερεις να βάζεις !!!!

Σιωπηλή Αγαπη Where stories live. Discover now