After 6

408 29 1
                                    

Μαρκος POV

  Έχουν περάσει  3  εβδομαδες απο τοτε που γυρισαμε απο το Παρίσι . Έχω πιάσει δουλεια πλεον σε ενα γυμνάσιο ως γυμναστής . Τα πραγματα πάνε αρκετά καλά αν και συμβαίνει κάτι  περίεργο .
   
Η Κρύσταλ τον τελευταίο καιρό κανει αρκετά συχνα εμετους και είναι κατα μια έννοια λίγο υπερβολική σε όλα . Δεν ξέρω τι την έχει πιάσει αλλά αρχίζω και ανήσυχω . Πριν λίγες μέρες την άκουσα να μουρμουριζει  κατι για κάποιον γιατρό ή οτι έπρεπε να ερθει κάτι που δεν ήρθε ...δεν ...δεν ξέρω .  Ελπίζω να μην είναι μόνο σοβαρό .

Κρύσταλ

   Δεν ξέρω τι να κάνω . Δεν είναι φυσιολογικό έπρεπε να είχε ερθει αλλά δεν .

Ας πάρω την Αννα τηλέφωνο μπορεί να ξέρει .

Α- Ελα Κρύσταλ τι γίνεται ??

Ε- Έχω μεγαλο πρόβλημα νομιζω .

Α- Τι σε απήγαγαν εξωγήινοι ?? Σε λήστεψαν ??σε απάτησε ο Μαρκος με μια απο τις μαθήτριες του ?? Ηηηηη τελειωσε η Μερέντα  ????

( Θυμάστε μου γιατί την κάνω παρέα )

Ε- Πρώτων εξωγήινοι δεν υπαρχουν . Δεύτερον αν μας είχαν ληστέψει δεν θα το ήξερε ο Φώτης . Τριτων ο Μαρκος δουλευει σε γυμνάσιο όχι λύκειο . Και τελος ποτε δεν λείπει Μερέντα απο το σπίτι .

Α- Αν είναι έτσι τοτε τι ???

Ε- Αννα ...έχω καθυστέρηση

Α- Ααα εντάξει  μωρέ .Το πολύ πολύ να είσαι έγκυος ...... ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΛΕΕΙ ??? ΤΩΡΑ ΠΕΡΝΩ ΤΕΣΤ ΕΓΚΥΜΩΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΙ !!!!!

Λέει και μου το κλείνει κατάμουτρα . Μακάρι να μην είμαι γιατί δεν ξέρω πως θα το πάρει ο Μαρκος ..

Μαρκος POV

    Το μεσημέρι .

Τελείωσαν τη γυμναστική στο γυμνάσιο και κατευθηνομαι σπίτι . Το σπίτι μας είναι γενικά κοντά στο σπίτι  της μάνας μου για να τους βλέπω . Τώρα εκεί ήμουν πριν λίγο .  Αχχχ ποσό μεγάλωσε  η Λια έγινε πλεον  16,5 χρονων . Εεεε ρε αν της την πεσει κάποιος τον έσφαξα. Μακρυά απο την αδελφή λυγουρια και την γυναίκα μου

Έφτασε στην πολυκατοικία και άρχισα να ανεβαίνω τις σκάλες μιας και μένουμε στον δεύτερο όροφο . Εφτασα εξω απο το διαμέρισμα και εκεί βλέπω την Κρύσταλ μου έξω απο την πόρτα καθησμενη στα πλακάκια και να κλαει .  Μαζί της είναι και η Αννα που την έχει πάρει αγκαλιά .

Σιωπηλή Αγαπη Where stories live. Discover now