charpter 37

462 32 0
                                    

Κρύσταλ  POV

    Δεν μπορεί . Μετα...μετα απο τόσα χρονια τους βλέπω μπροστά μου . Ενα συναίσθημα μίσους και αηδιας με κατάκλιζει .Τι κανουν εδώ ???

Φ- Μαμα... μπαμπά ποτε ήρθατε ??

Μ.Φ- Πριν λίγο.  Ρωτησαμε που ησασταν και μας είπαν το δωμάτιο .

Μ- Ωραία και τι γυρευετε εδώ ??

Λέει ο Μάρκος απότομα . Μπορεί να μην είχα καταφερει να του πω για το παρελθον μου , αλλά απο διάφορες συμπαιριφορες μου καταλαβε οτι αντιπαθω τους γονεις μου.

ΜΠ.Φ- Γιατί τέτοιους τρόπους Μάρκο . Εμείς φιλοι σου είμαστε .

Ε- Καλά αν μάθαινε τι είχατε κανει θα σας έδιωχνε με τις κλωτσιές

Ψηθιριζω για να μην με ακούσουνε 

Μ.Φ- Ποια εισαι εσύ και γιατί μιλάς ??

Ε- Το οτι δεν θα με αναγνωρίζατε το είχα δεδομένο .ωΑλλά πρόσεχε λίγο τους τρόπους σου ...

ΜΠ.Φ- Πως τολμάς να μιλάς έτσι σε εμας ???

Φ- Μπαμπα μαμά ήρεμα .Αποδω η Κρύσταλ ....Κρύσταλ απο δω οι γονείς μας ...

Με το που το ακούνε αυτό , με κοιτάνε και οι δυο σοκαρισμενοι . Χαχαχ αυτές οι φάρσες είναι όλα τα λεφτά ....

Μ.Φ- Μα πως είναι

Ε- Δυνατόν και είμαι εδώ . Μάλλον θα ξεχασατε το γεγονος οτι με παράτησε σε αυτό το ορφανοτροφείο στα 3 μου ......

Τότε ολοι γουρλωνουν τα μάτια τους . Ακόμα και ο Φώτης . Μάλλον οι αγαπητοι μου γονεις δεν του είχαν πει τίποτα για όλο αυτό . Ε ρε γλέντια που θα ρίξουμε ....

Φώτης POV

Τι  εννοεί ...Ποιο ορφανοτροφείο ??? Ποιος παράτησε ποιον και ποτε ?? Μα αποκλείεται να την πέταξαν ,όμως απο την αλλη δεν ξέρω γιατί αλλά μου βγάζει νόημα ...

Κ- Τι έγινε δεν μιλάμε ???

" Λέει ειρωνικά "

Ουαου πάντως δεν περίμενα με το που κατάφερε να μιλήσει να μιλάει σε τέτοιο στυλ ....Αλλά θα νου πείτε με τον μαλάκα τον Μάρκο τα εφταξε λογικό ........

Μ.Φ - Δεν καταλαβαίνουμε τι έννοιες .

Λέει η μάνα μου όσο ηρεμη μπορεί να σταθεί . Παρολο την στάση και τον τόνο της καταλαβαίνω οτι είναι συνχυσμενη . Ρε παιδιά έχω μπερδευτεί τι  στο καλό... Τώρα εγώ ποιον πιστεύω ...

Μαρκος POV

Ακούω την συζητήση προβληματισμένος με οτι γίνεται .. Κοιταω τον Φώτη και τον βλέπω στην ίδια κατασταση με εμένα  .. Τουλαχιστον δεν έχω χασει μονο εγώ την μπάλα ..

Σιωπηλή Αγαπη حيث تعيش القصص. اكتشف الآن