A csörömpölést okozók felé fordulnak. Míg Jungkook érdeklődve nézi a másik három unalmasan.
Mivel ez majdnem mindennapos számukra túlságosan nem köti le már az ilyen esetek őket .
Az étel le esve a padlóra a fiúk pedig akik pedig le borították magukban motyognak ülve a székben figyelmet se fordítva amit csináltak.-Ez a héten a ötödik hogy ilyet csinálnak-Sóhajtva folytatja-Ne foglalkozz velük ők azok akiket mondtam a semlegesek Jungkook.
-Csak azt mondtad neki hogy semlegesek?-Kérdezi Zelo evés közbe.
-Gondoltam később kifejtem neki.-A kérdéseitekre meg a válasz igen ma érkezett és 16éves.
-Akkor hívj minket hyungnak Jungkook.
-Örülhetsz Youngjin hyungnak kell szólítania téged.
-Neked is úgy kell szóval te csak megse szólalja ha még mindig nem tudsz értelmesen beszélni.
-Összecsapja a kezét Jimin-Na de elmondom előbb a szabályokat úgy jobban megérted az egészet Jungkook.Mondja Jimin.
-De előbb hallgasd meg a bunyó sztoriját.-Youngjin letéve a kanalát jelenti ki.
-Oh-Húzógatja a szemöldökét Zelo-Csak megéri róla beszélni róla mi?
-Amiatt mert ennél újabb rést találtunk a tervünkhöz.-Közli Youngjin.
-Akkor nem jobb lenne a többieket is megvárni vele?-Értetlenül néz Jimin.
-Csak te nem volt velünk biztos ők is rájöttek erre nem olyanok mint Zelo.
-Ma még hanyadjára szólsz be nekem hyung?
-Amíg olyan kedvem van.
-Rohadék vagy.
-Te meg barom.-Elfordulva esznek tovább.
Ezek vajon mindig ilyen sokat beszélnek nem mintha nagyon zavarna.De úgy látszik eddig sokkal könnyebben megy a tervem a haverkodással kapcsolatban.
Jó lenne tudnom mik is azok a szabályok meg ez a három csoport is.Lehet nem is olyan nehéz simán ki fogok tudni szökni.-Jungkook hahó figyelsz egyáltalán?-Néznek rá mindhárman.
A fenébe talán beszéltek valami fontosat és nem figyeltem.
-I..igen.-Bizonytalanul válaszol Jungkook.
-Aha na mindegy ha mégse figyelt majd később elmondod neki te Jimin mert én nem fogom elmondani újból.
-A többiekkel mi van? Kb 1perc múlva lejár az idő.
-Nem tudom majd jönnek.-Nyugodtan folytatja az evését Youngjin míg Zelo és Jimin aggódnak addig Jungkook már befejezi a evést.
-Többet kéne enned Jungkook alig fogyott el a fele a kajádnak.
-Később már csak is vacsorakor tudsz enni.
-Tele vagyok nem bírok többet enni.-Lehajtott fejjel mondja.
-Te tudod mondjuk nem tudok meglepődni olyan kis vézna vagy ezen dolgoznunk kell.-Jelenti ki Youngjin.
-Hogy érted?Felnézve rájuk félve kérdezi.
-Ezt se mondtad el neki Jimin agh.
-Hagyj már éhes voltam nagyon olyankor tudod hogy csak az érdekel a legjobban.
-Sup skacok.Az ebédlő ajtánál kiabálja egy szőke hajú izmos fiú mellette hatan vele együtt állnak be a sorba.
-Na őket kerüld el Jungkook.Mutat feléjük Jimin.
-Miért?
-Ők a második csoport akiket mondtam.
-Aj Jimin mond el neki érthetőbben.
-Hagyj már hyung mond el neki akkor te. Az ételét tömi a szájába Jimin vele együtt Zelo is míg Youngjin elkezdi mondani Jungkooknak.
-öt féle csoport van annak az alcsoportjának belül van az a három amit elmondott Jimin.
-Olyan sokan vannak itt?
-Hát meg az ötbe a másik épületből is vannak a lányok meg még pár itt dolgozó.
-Akkor ez ahol vagyunk csak pasi épület?
-Igen szóval az öt csoportnak a következőknek nevezik.:
Impacts :ebbe az őrök vannak.
Among :a vezető van ebbe.
Minded :ebbe mi vagyunk. and
Fair :itt vannak a lányok.
In -
Nature and: akik a vezető felett állnak.
Eliminated : itt pedig az eltűntek.-De ez hat csoport az előbb ötöt mondtál nem? Értetlenül kérdezi Jungkook.
-Az utolsó az pluszba van mivel abba eltüntek vannak ezért létezik is meg nem is és ebből jön ki a intézet neve is
I Am Fine.-Értem és ezeknek mind van alcsoportja?Kérdezi kíváncsian Jungkook.
-Nem például az előbb említettnek nincs se ahol az őrök a vezető, vezető felettiek.
-Akkor csak a fiúknak meg lányoknak van?
-Pontosan.A semlegesek ők páran vannak és mind a két csoportba vannak nálunk is meg a lányoknál is.
-Szóval ha csoportnak a neve Minded akkor az alcsoportoknak mi a neve ?
-Kód nevük van az alcsoportoknak kivéve persze a semlegeseknek nekik simán csak ez a nevük .A miénk 91A
-Ez mit jelent?
-1991-ben alakult és azért A mert ez a első az ABC-ben.
92B pedig az előbbi srácok akiket mutatott Jimin.
A lányoknak 95C ők nekik csak ez a egy csoportuk van.-Mindig is ez volt a nevük a csoportoknak?
-Nem de mi nem tudjuk mi is volt előzőleg a nevük.
Mielőtt még kérdezni tudna Jungkook hangos kiabálás megzavarja.
Három fiú kiabálja egyre hangosabban.-Halika seggarcok felállni azonnal.-
-Hogy még most se unják ezt mondhatnának valami mást is.
Pedig még csak 2hónapja vagyok itt már rohadt unalmas ez a kis műsoruk.-Feláll mindenki kivétel nélkül aki csak az ebédlőben van.Jungkook csak nézi ahogy egy két semleges fiút ellökve mennek.-Ők értenek ehhez meg minek kéne ennek szórakoztatónak lenni egyáltalán?
-Jó nem szóltam.-Kinyújtsa a nyelvét Youngjin-nek.
-Kik ezek?-Szoborként állva egyenesen kérdezi Jungkook.
-Ők velünk vannak muszáj felállni ezeknek a barmoknak mert ők segítenek nekünk elterelni a figyelmet.
-Már letelt az 5perc és mindjárt fognak jönni az ápolók a gyógyszerekkel.
-Ah csak nem sikerül néhánynak időben érkezni.-Sóhajtozva mondja Jimin.
VOCÊ ESTÁ LENDO
You want w/ me..?(Vkook ff )
Fanfic/Akarsz velem..? Jeon Jungkook egy 16 éves fiú. Aki egy nap egy intézetbe kerül ahol természetfeletti és bűnt elkövetö fiatalok vannak. -Nem akarsz velem..?- dühösen kérdezi Taehyung. Trágár szavak és 16+,18+ jelenetek lesznek benne. Vkook mellett J...