Jungkook belép, megcsapja klór és egyéb vegyszerek szaga a hófehér laboratóriumhoz hasonlítható széles előtérbe ahol sürgő forgó dolgozókat vesz észre azonnal.
Az ajtó előtt áll nem mer oda menni hozzájuk.
Pár másodperc se telik el két őr megy oda hozzá s megkérdezik tőle mi a neve Jungkook ezt elmondva.Az öröknek a szemei, amik eddig a nem törödömséggel voltak tele halvány érdekeltség villan fel bennük és elkísérik gépekkel és egy ággyal való terembe.
Miután az örök mondták neki várjon kicsit ők pedig megálltak az ajtó mellett.
Pár perc múlva egy orvos nyit be, akinek menta zöld haja fekete szemei vannak hasonló, mint Jimin magasságúnak sacolta.Fehér köpenyéből elővesz egy kis lámpát odalépve Jungkookhoz rögtön széttágítja egyenként a szemeit kezeivel és közben megvilágítja.Jungkook csendben tűri.-Üljön le.-Mutat az ágyra elő véve egy vérnyomásmérőt.
Ezután megméri Jungkooknak a vérnyomását.-Ez egy kicsit lehet fog fájni.-Azzal hirtelen beleszúr Jungkook karjába egy injekciós tűt ami megvan töltve sárgáskék anyaggal emiatt párpercre elveszti eszméletét.
-Úgy se fogsz erre emlékezni.-Addig míg hatott megvizsgált rajta pár dolgot vett tőle vért is.
Miután végzett a menta zöld hajú orvos ott hagyta szó nélkül. Az örök át kísérték a már ébren lévő Jungkookot egy váróterembe.Jungkook most fekete színű fotelben vár azt mondta neki az egyik őr várjon, míg az asszisztens megjön.
A zöldes fehér színű váróterembe, aminek átlátszó ajtaja van emiatt kilátott azon és figyelte, ahogy a dolgozok, ide-oda mennek papírokkal a kezükbe.Amikor már kezdte unni, nézni őket észrevett egy fiút kinek világosszürke rövid haja, ami olyan puhának és ragyogónak tűnt számára úgy beletúrt volna az orra arányosan aranyos a
szemei tengerkék színűek valószínűleg kontaklencséje van gondolta Jungkook.
Tovább bámulva látta a ruháit, amit viselt fekete póló hasonló, mint neki észrevette rajta hogy szakadt volt. Porcelán bőre sebes nyaka s keze
a nadrágján mintha piros csíkokat látott volna lábain a cipője inkább tűnt sötétszürkének, mint fehérnek.Végig mérve és visszatekintve a szemeire a fiú szintén őt nézte. Jungkooknak hirtelen melege lett, ahogy elveszett bennünk érezte, ahogy az arca forrósodik emiatt nehezen véve a levegőt és lassan elnézett a fiú melletti ápolóra Óvatosan még próbált újból, akitől melege lett fiúra nézni de Seokjin bele zavarva a látó terébe már csak a hátukat látta, ahogy elhaladtak.
Jungkook nem látta, de a fiú gúnyosan elmosolyodott.
Jungkook zavarba jönve a cipőjét figyelte inkább nehogy ezt észrevegye Seokjin.
Szerencséjére Seokjin a vizsgálat eredményeit bújta csak akkor felnézve Jungkookra, amikor már végig olvasta.-Majd gyere 7kor is ugyan ide rendben?-
-Jó és elmondaná, mit mutat az eredmény?-Kíváncsian nézte a Seokjinnek kezében lévő papírokat.
-Minden rendben van, veled most pedig menjünk, elkísérlek az ajtóhoz.-Hirtelen felpattanva mondta.
Az ajtóhoz érve miközben kinyitotta az ajtót Seokjin.
Jungkook megint látta egy pillanatra a világosszürke hajú fiút emiatt vörös fejjel ment a páncél ajtóhoz is, mígnem az aszott ápolónőt látva egyből eltűnt vörössége és csak dühöt érzett a nő felé.Egymáshoz se szólva.
A Jiminnel közös szobájába érve Jimint nem találta bent.A bőröndjeit kipakolva kezdett elmerülni a gondolatai sokaságában.Azt hittem meg fog várni.
Kíváncsi lettem volna milyen muriról beszélt. Annak a banyának is akkor kellett jönni.Anya hogy lehet meg apa ilyenek velem nem értem.Jin igazán megmutathatta volna nekem az eredményeket.Vajon mióta van itt a kék kontaklencsés tökéletes fiú?Miért volt sebes?Legfőképp mi lehet a neve?Olyan nagy késztetést éreztem hogy hozzá érjek...
Jimin meg hol lehet?A bőröndjei kipakolását befejezve megéhezett. Arra gondolt meg kéne keresnie Jimint hátha a közelben van, és nem e van neki dugi kajája.
Elindulva a szobák számait nézve nem értette, hogy vannak ezek számozva hisz nem voltak sorrendben, hanem össze-vissza. Amibe ő volt 1698-as mellett 1653 és 1615-ös.
Csak van oka, amiért ilyenek a szobák számozása.
Ezt gondolva nekiment annak a szőke hajú fiúnak és a mellette lévő fiúk mögötte álltak, akiket mondtak Jiminék kerüljön el.
-Sajnálom.-Meghajolt és ment volna tovább, de elkapták a kezét.
-A-a ezt ennyivel nem intézed el.-A kezét fogó srác mondta.
-Hagyd öt Jaebum ő Jiminékkel van.
-És?Egy kis játék nem árt Yugyeom.-Kacsintott Jungkookra
-Veled mindenképpen árt.-Ezt hallva Jaebum elengedte Jungkook kezét és megfogta a nyakát.
-Engedj el.-Levegőt alig kapva nyögte Jungkook.
-Olyan sok mindent tudnék vele kezdeni.-Jobban rá szorított Jungkook torkára.
-Látom még mindig ilyen elcseszett vagy Jaebongi.-Gúnyosan mélyhangon mondta valaki.
-Ha?Ki volt ez?-Jungkooktól elfordulva kérdezte.
-Aki ha nem engeded, el a gyereket szét fogja megint verni a baszott fejed.-Ment közelebb hozzájuk.
-Kim Taehyung?Mit keresel te itt nem a kis zárdádba kéne rohadnod?-Engedve Jungkooknak a torkának a szorításában remegő hangon kérdezte.
-Semmi közöd ahhoz inkább takarodjatok elfele mielőtt megmozdulni nem birtok majd.-Rátéve Jaebumnak a szorítására vészjóslóan közölte.
-Nyugi van, haver elmegyünk.-Bambam félve vékony hangon mondta.
-Ch még találkozunk új fiú.-Elengedve teljesen Jaebum elment csendben a hat fiúval.
-Te meg mit járkálsz egyedül?Jimin hol van?-Jungkooktól aki kapkodta a levegőt és nem bírt megszólalni, tudakolni akarta.
-Mi bajod van neked ?-Megpaskolva az arcát kérdezgette.Jungkook nem hallva Taehyungot csak a hangot nézett maga elé.
-Hah, kellett neked kimenned.Még előtte is leégeted magad.-Suttogja a hang.
-Hé ha nem válaszolsz itthagylak.-Legugolva a már a padlóra ült Jungkooknak mondja.
Jungkook ezt meghallva megfogja a pólója alját Taehyungnak.
-Hmp akkor beszélj.
-N-nem t-tudom h-hol van J-jimin.-Mikor ezt mondta Jungkook Jimin kijött az egyik szobából.
-Ti mit csináltok?
-Hát nem babásat játszunk, ha nem látnád.-Amint ezt elmondta Taehyung ott hagyta volna kettejüket de Jimin megállítja.
-Várj lehet szükség lesz a képességeidre.
-J-Jimin m-mi t-történik v-velem?
N-nem é-érzem a t-testem.-Szakadtottan és zihálva veszi, a levegőt úgy dadogja Jungkook.-Azt hittem nem fogsz egyhamar visszatérni a vizsgálatról.Bocs hogy nem vártalak meg.-Vár Jungkook válaszára de ő mintha ott se lenne megse szólal.
-Adtak volna neki még valami más gyógyszert?Mert úgy látszik most kezd hatni rá.-Felvéve a hátára Jimin Jungkookot indul Taehyung-al az oldalán a szobájukba.
————————————————————
Most gépen írtam ezért valamennyire a helyesírás talán jobb lett.😅Remélem tetszik a részecske.❤️
Ha tetszett írj komit vagy csillagot
vagy mindkettőt .😋 ✏️ ⭐️
STAI LEGGENDO
You want w/ me..?(Vkook ff )
Fanfiction/Akarsz velem..? Jeon Jungkook egy 16 éves fiú. Aki egy nap egy intézetbe kerül ahol természetfeletti és bűnt elkövetö fiatalok vannak. -Nem akarsz velem..?- dühösen kérdezi Taehyung. Trágár szavak és 16+,18+ jelenetek lesznek benne. Vkook mellett J...