A bújásukat Taehyung gyomorkorgása zavarta meg. Taehyung zavarában el akarta lökni Jungkook-ot de ő ahelyett, hogy elengedte volna a derekánál megfogva Taehyung-ot teljesen az ölébe ültette.Taehyung-on volt a sor most hogy meglepődjön Jungkook nem akarta, hogy a másik elmenjen mellőle túl jól érezte magát, ahogy Taehyungnak a pólója alá nyúlt és a puha bőrét simogatta.
-Alig ettél azért korgott most a hasad.-Megmarkolva az oldalát Jungkook aggódva mondta.
Taehyung figyelmenkivül hagyva őt ellökte magától és felállt míg Jungkook az ágyon szétterült.
-Attól hogy csókolóztunk ne érj hozzám csakúgy értetted?-Jegesen nézett le rá.
-Értettem.-Forgatta meg a szemeit és megfogta Taehyung párnáját.-Tae amúgy hány éves vagy?-Magához ölelte a párnát a kérdése közben.
-Te?Viszont ne ölelgesd a párnámat.-Kapta ki Jungkook öleléséből a párnáját.
-Én kérdeztem előbb.-Állt fel megunva, mert rájött, hogy irritálja ha Taehyung lenéz, rá jobban tetszik neked, amikor fordítva történik.
-Ch tizenöt-Ment a szekrényéhez és kivett az egyik fiókból egy csomag ropit .Taehyung sose szeretett az ágyába lenni sokáig emiatt inkább leült a szőnyegre.
-Én tizenhat tehát a hyungod vagyok Tae.-Virított egy mosolyt az idősebb, ahogy leült és egymással szemben ültek a szőnyegen, amit bár furcsállt Jungkook hogy az ágy helyett ezen vannak.
-Na és?Attól még Kookie vagy.-A ropit kettesével kezdte enni mihelyst ki bontotta.
Jungkook figyelte, ahogy eszi a ropikat így ő is megéhezett rá .Taehyung észrevéve ezt oda nyújtotta a csomagot.
Hisz még ha képes is bárkit szemrebbenés nélkül szétütni.
Az ételt ez esetben egy párnapos csomag ropit szívesen ad meg persze az is közrejátszik, nem akarja, hogy a terve az éhség miatt kudarcba fúljon. Még ha ő nem is realizálta nem csak ezek az okok miatt, hanem mert nem akarja, a másik ne kedvelje.Jungkook-nak Taehyung gesztusa nem csak jól esett neki, de még inkább kezdte meg kedvelni sokkal jobb kedve van, mikor mellette van, biztonságba kezdi érezni magát úgy, gondolja, legalább ennyi jó van ebbe az intézetbe.
Az utolsó ropikat eszegették mikor már Taehyung úgy döntött elkezdi, ami miatt Jungkook-ot a szobájába engedte.Eddig rajta kívül pár embert engedett be bár azokat is okkal.
-Kookie.-Gyűrte össze az üres ropis csomagot és megfogta a kezét.
-Igen?-Még az utolsó ropit rágcsálta, ahogy nézte a kezüket.
-Ezt nem mondhatod el senkinek Jimin-nek se.-Köröket kezdett rajzolni a másik kezével Jungkook-nak a tenyerén.-Meg kell figyelned valakit.-Figyelte, ahogy Jungkook szemeiben az értetlenség csillant meg.
-Kit meg miért?-Várta Taehyung válaszát hisz nem erre számított, hogy ilyesmit kéne csinálni.
-Jimin-t viszont ahogy mondtam nem tudhatja meg.Az oka, pedig mert tudom, hogy titkol valamit és tudnom kell és te vagy a szobatársa.-Taehyung előre tudja mi fog történni viszont neki az ezután volt a fontos aki Jimin-nel nagyon jóban van, de először nem bízott meg annyira az újonnan érkezett fiúba hogy mást is megosszon vele meg ezzel nem is történik túlságosan semmi komoly Jimin magát is bármikor lebukhatta volna.
Meg jobb, ha saját maga tapasztalja, meg mintha ő árulná el.
Ha pedig még ezt a könnyű feladatot is elbaltázza az idősebb.
Ő fog róla gondoskodni, hogy többet nem beszél meg semmit csinálni, amit egy élő tudna.
YOU ARE READING
You want w/ me..?(Vkook ff )
Fanfiction/Akarsz velem..? Jeon Jungkook egy 16 éves fiú. Aki egy nap egy intézetbe kerül ahol természetfeletti és bűnt elkövetö fiatalok vannak. -Nem akarsz velem..?- dühösen kérdezi Taehyung. Trágár szavak és 16+,18+ jelenetek lesznek benne. Vkook mellett J...