17.

203 17 3
                                    


Percekkel Jungkook és Jimin megverése előtt :

Taehyung a szobájában az ágya mellett ült Minjae-vel az oldalán.

Azon gondolkozott, hogy honnan ismerős neki Jungkook arca meg a vezetékneve és hogy el kéne megint jutnia, szerezni infókat, amíg nem Minjae karjait meg nem érezte, ahogyan körbe öleli őt.

-Miért vagy ma ilyen?-Forgatta a szemeit Taehyung.

-Hmm, milyen?-Az egyik kezével simogatni kezdte Taehyung-nak az oldalát.

-Szerinted nem veszem észre, hogy ma még jobban tapadsz rám?-Kérdezte ingerülten.

-Talán zavar ?-ölelte meg jobban Minjae.

-Az nem kifejezés.-Mondta és kezdte lefejteni magáról Minjae kezeit.

-Ah, ne már mióta itt van az a Jungkook gyerek alig foglalkozol velem.-Duzzogott majd felhúzta a térdeit és rá hajtotta a fejét.

-Megint őt hozod fel.-Mielőtt Minjae megszólalt volna folytatta.-Elötte se nagyon foglalkoztam veled csak, mint most is te jössz be kopogás és kérdezés nélkül a szobámba.-Sóhajtva állt fel és az ajtót nyitotta ki.

-Most hova készülsz?-Pattant fel Minjae

-Inkább te nem én .-Tárta ki az ajtót.

-Ne csináld, már hagyj, maradjak még.-Dobantott a lábával Minjae.

-Még is minek?-Kérdezte türelmetlenül.

-Mert veled akarok lenni mi ebbe a rossz?-dobta hanyatt magát az ágyon.

-Akkor megyek én.-Ment ki az ajtón.-Remélem, mire visszajövök, te nem leszel itt.-Mutatott a szobájára és becsapta az ajtaját.

-Buta Tae.-Mormolta Minjae azzal betakarta magát Taehyung takarójával.

***

Tch... kis geci állandóan rám csimpaszkodik amint alkalma adódik rá .
Nem is akarok, rajta gondolkozni helyette meglátogatom Jungkook-ot asszem ilyenkor készülődik edzeni Jimin-nel.

Jó lenne kiszedni belőle valami hasznosat is hisz csak alap dolgokat tudtam meg róla, mint például a hülye kedvenc színét meg hogy szeret gépen játszani állandóan azokról beszél, olyan szinten részletezi, persze rögtön elfelejtem, mert nem érdekel, hogy épp melyik szinten volt mielőtt ide került.

Amikor meg a szüleire rá kérdezek, egyből elszomorodik és tereli a témát.
Bár nem mintha mikor ő akar meg tudni rólam valamit is mást mondanék, mint a többi baromnak mondtam vagy is hazudtam

Hah, komolyan mind olyan idióta egytől egyig nevetségesek.
Alig várom, hogy végre kijussak innen.
Kár hogy fogalmam sincs mikor is lesz annak az ideje.

A gondolataiból visszatér, ahogy meglátja Jungkook-ot ,Jimint meg Jaebum-ékat.

***
Jelen :

- T-Taehyung. - Sírva nyújtja a kezeit Taehyung felé Jungkook.

-Shh ne sírj már elmentek.-Nyugtatni próbálja és magához öleli a síró Jungkook-ot.-Nagyon fájnak a sebeid?-Tolja kissé el, hogy a szemeibe tudjon nézni.

-N-nagyon.-Ahogy Jungkook szemeiből folynak a könnyei Taehyungnak a szívébe hasít a fájdalom.

-Meggyógyitalak rendben?-Letörölve az ujjaival Jungkook könnyeit felsegíti a kissé véres padlóról.-Viszont menjünk először a szobatokba.

-Jimin vedd fel őt a hátadra.

-Tudod én is megsérültem.-Mutatja meg a sérüléseit Jimin.

-Ki bírod.-Legyintette le.

-"Ki bírod".-Utánozta Taehyungot miközben Jungkookot a hátára tette.

-Ne utánozz Chim helyette szedjed a lábaidat.

***

A szobába érve Taehyung kinyitja, és előre engedi Jimin-t aki Jungkook-ot idáig cipelte és épp ledobja az ágyára.

-Hé, idióta ne dobáld.-Kikerekedett szemekkel szólt Jimin-re Taehyung.

-Alig bírtam, ha nem lennél puhány hozhattad volna.-Forgatta a szemeit Jimin.

-Tch addig pofázzol amíg nem ki ütlek, azt addig legalább kussolsz.-Ment a félig magánál lévő Jungkook-hoz Taehyung.

-Ne fáradj Tae így is alig vagyok én is ébren.Hamar gyógyíts meg minket és menj innen, mert fogadok, hogy miattad jöttek ránk Jaebum-ék.-Feküdt le a saját ágyára.

-Faszfej.-gondolta Taehyung.

-Kookie.-Szólította meg halkan és a tenyerével simogatta az arcát Jungkook-nak.

Aki a szemeit se bírta mar kinyitni.
Csak nyöszörgött és bele bújt Taehyung puha tenyerébe.

-Jobban leszel, aludj, egy kicsit mire már felkelsz, ígérem, nem fogsz fájdalmat érezni.-Puszilt a homlokára és a szabad kezével gyógyítani kezdte.

Jimin döbbenten hallgatta amit Taehyung mondott.

-Ki hitte volna, hogy így is meg tudsz nyilvánulni?.-Nézett a plafonra majd Taehyungra.

-Ki hitte, hogy amilyen szarul nézel ki most még is olyan jól tudsz pofázni.-Utánozta és jegesen nézett Jimin-re majd folytatta Jungkook gyógyítását.

-Azt nem tudták úgy ütni, mint máshol.-Húzta el a száját, ahogy próbált kényelemben helyezkedni, de sehogy se bírt.

-Sajnálatos.-Mosolygott kissé Taehyung ahogy arra gondolt kár, hogy nem lett nagyobb baja Jimin-nek bár úgy is neki kellett volna meg gyógyítania hisz a barátja, de mint máskor most is csak hergelni tudja.

-Bunkó seggfej tudom, hogy miattad van, ez erre még azt mondod, hogy "sajnálatos.-Utánozta Taehyung-ot.-Amikor máshol tuti tiszta lila foltos vagyok.

Oh, szent szar azt hittem csak gondoltam.-Lepődött meg hogy véletlenül hangosan ki mondta.

Taehyung nem válaszolt így hát csend borult a szobára egyedül Jungkook szuszogását lehetett hallani miközben egyfolytában gyógyította öt jelezve hogy elaludt.

————————————————————
Remélem elnyerte a tetszéseteket a rész.😘٩(๑>◡<๑)۶

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

You want w/ me..?(Vkook ff )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin