Mielőtt Jungkook kinyitotta volna az ajtót letette a rágcsálnivalót a kezéből és lenyelte a szájában maradtakat.-Jó reggelt Jungkooksi.-Köszönt Seokjin Jungkooknak.-Nem jöttél tegnap vissza vizsgálatra pedig azt mondtad jönni fogsz, megtudhatnám mi történt?-Kérdezte papírokkal a kezében Seokjin.
-Jó reggelt én igazából elfelejtettem.-Ment hátrébb Jungkook hogy be tudjon jönni Seokjin.
-Még is mi miatt felejtetted el?-Ment beljebb Seokjin.
-Inkább maga mondja meg mit adtak nekem.-Felelte Jungkook.
-Amit kellett mért netán történt veled valami?.-Jiminre aki még nagyban szundizott pillantott Seokjin.
-Képzelje igen leírhatatlanul nem voltam, jól és ami a legjobb ebbe alig emlékszek még is arra nagyon is, hogy milyen borzasztó volt átélni.-Jungkook a kilincsen tartva a kezét halkan hogy ne keltse fel Jimint s ingerülten válaszolt.
-Nos, úgy látszik tényleg elég gyenge a szervezete Jungkooksi.-Fordult Jungkook felé.-Tegnap nem küldettem magáért Ilonkát, aki előtte is érted jött, mert gondoltam erre az eshetőségre.
Viszont ma már jönnie kell.-Ment ki a szobából válaszra se várva Seokjin.Köszi, szépen hogy megse mondod mi a szart adtál Seokjin.Jobb is hogy nem jött ide az aszott ugh na, megtudtam Ilonkának hívják.Nagyon kellemetlen egy nő.
Azok az műkörmei a körmein egyszerűen undorítóak akàrhányszor látom, legszívesebben letörném.Jungkook ezt gondolva becsukta az ajtót és felébresztette Jimint.
Jimin felébredve kérdezte Jungkookot mióta van fent.-Nem rég de Seokjin az előbb ment el.-Vakarta meg arcát Jungkook.
-Mit akart?-Ásitott Jimin felülve.
-Tegnap mondta menjek vissza 7re, de elfelejtettem menni meg neked mondani is.
-Képes emiatt ilyen korán ide jönni.-Ment a fürdőbe Jimin.
Jungkook hallgatta, hogy megengedi a vizet Jimin hogy megfürödjön.
Ezt megunva kinézett az ablakon, ami nem nyújtott túl szép látványt.Ahogy csak a mellette lévő épület tetejére látott rá, ami nem tűnt túl tisztának.Vajon mikor takaríthattak ott utoljára?
Jungkook heves és hangos kopogást hallott.Eljöve az ablaktól kinyitotta.
Meglepődve nézett az előtte állóra, aki nehezen véve a levegőt támaszkodott a térdein mellette meg egy sötétkék színű fogkefe lebegett.
-Mi történt veled Zelo hyung?-Figyelte a lebegő fogkefét Jungkook.
-Youngjin hyung küldött érted.-Immáron felállva egyenesen közölte Zelo.
-Miért és mi miatt vagy ilyen állapotban?-Kérdezgette Jungkook.-Az a fogkefe meg mi a fenéért lebeg?
-Hamarabb akarta hogy jöjjek érted de én elaludtam emiatt miután kijöttem a fürdőből megkergetett ezzel a használt fogkefével .-Elfintorodott miközben folytatta.-Nem elég hogy majdnem hozzám ért ahogy kifutottam a szobánkból de a képességével még azután is kergetett vele idáig.-Mutatott a lebegő sötét kék színű használt fogkefére.-Telekinézis a képességének a neve azt azzal ahogy láthatod képest volt használni ellenem de gyere mielőtt még hozzám ér ez a szar kitudja nem e mártotta be a vécébe. Én nem bírom a fogkeféket, ha valaki másé, uh mégha ez Youngjin hyungé akkor sem.
-Hova és hogyan tudja használni idáig?-Próbált nem a lebegő fogkefére nézni Jungkook.
-Nagyon csontika vagy rossz rád nézni.-Jungkookon fehér színű póló fekete nadrággal hozzá illő cipővel mérte fel Zelo.-Tegnap nem kapott olyan erős pirulát és ezt kihasználva rögtön rajtam használta.
YOU ARE READING
You want w/ me..?(Vkook ff )
Fanfiction/Akarsz velem..? Jeon Jungkook egy 16 éves fiú. Aki egy nap egy intézetbe kerül ahol természetfeletti és bűnt elkövetö fiatalok vannak. -Nem akarsz velem..?- dühösen kérdezi Taehyung. Trágár szavak és 16+,18+ jelenetek lesznek benne. Vkook mellett J...