"-Mi ez a kiabálás ?-Jött oda flegmán a vacsorájával a kezében Taehyung."Taehyung látja, ahogy Minho felállva ordít Zelo megnyugtatni próbálja.
Youngjin meg nyugodtan eszik mivel őt, ez cseppet se érdekel.Minjae , Bogum meg Baekhyunnak felcsillannak a szemeik, ahogy meglátják Taehyungot.Jungkook pedig Jiminhez van bújva emiatt Taehyung az asztalra téve hangosan az ételét leül Jungkook mellé. Jungkook észrevéve Taehyungot akin immár egy kicsi seb se látszik, s a ruhái se szakadtak enyhén ellöki magát Jimin-től.
Mindannyian Taehyungra figyelnek, akit irritál, hogy erre a jelenetre kell jönnie-Hyung ez igaz?-Minho idegesen kérdezi.
-Agh nem hazudok.-Jimin a szemeit forgatja Minho kérdésén.-Most edd meg mind Jungkook mert megint éhes leszel.
Jungkook elmotyog egy okét.
-Hah? Még is mi?-Összeráncolja a szemöldökét Taehyung mivel az előbb Jungkook szavaira koncentrált nem figyelt a kérdésre.
-Az hogy meggyógyítottad Jungkookot.-Bogum a kanalával Jungkookra mutat.
-Ja hogy az igaz.-Bogumra majd Jungkookra nézve válaszol Taehyung.
-Tae még is mit jelentsen, hogy erre használtad a képességed?-Minjae ingerülten figyeli, ahogy Taehyung továbbra is csak Jungkookra néz.
-Azt csinálok, amit akarok.-A szemkontaktust felvéve Jungkookal közli.
Ahogy Jungkook elveszik Taehyung szemeibe nem is hallja miket beszélnek csak az arca forróságát érzi meg a vágyat, hogy Taehyunghoz menjen közelebb vagy épp, hogy hozzáérjen, ahol csak tudna.
-De-Taehyung megse várva mit akar mondani Baekhyun félbeszakítja.
-Nincs de, nem ti fogjátok meg mondani, hogy mit tegyek vagy mit ne.-Megszakítva a szemkontaktust Jungkookal a többiekre próbál fókuszálni.
-Akkor se ő rá kéne pocsékolnod Hyung.-Az utolsó falatokat a szájába téve Minho már leülve a székére még mindig mérgesen mondja.
-Minho nem hallottad, amit az előbb mondtam süket lettél ennyi idő alatt?Elmosolyodva gúnyosan Taehyung kérdezi.-Talán sokat szoptál?-Vigyorogni kezd.
-É-én nem is Hyung nem kéne elmondanod ilyeneket-Elpirulva az üres tányérára pillantva halkan dadogja.
-Jó erre senki nem volt kiváncsi.-Youngjin elundorodva mondja.
-Eh pedig én kíváncsi vagyok.-Zelo perverz fejjel kérdezi.
Jungkook ahogy felfogja az előbb hallottakat féltékenyen nézi Minhot.
-Akkor beszéljétek meg négyszemközt.-Jimin befejezve az ebédet és Jungkookra pillantva a karjait keresztbe teszi.
Ezután csönd lesz köztük, akiknek még maradt ételük eszegették egyikőjük se szólal meg mígnem Taehyung miközben falatozik, eszébe nem jut, hogy megkérdezze Jungkookot. Youngjin megelőzi ezzel meglepve Taehyungot.
-Amúgy mitől lettél nem jól Jungkook?-Youngjin unott fejjel meg vakarja a karját.
-Nem tudom.-A széken nyugtalanul kezd ülni Jungkook.
-Mi az, hogy nem tudod?Valamit adtak neked azért voltál baromi szarul.-Taehyung hallva, amit mondott Jungkook ingerülten beszél.
-Nem emlékszek ilyenre.-Taehyungra félve nézve pólója alját fogdossa az egyik kezeivel, míg a másikkal a kanalat fogja és tovább eszik.
VOCÊ ESTÁ LENDO
You want w/ me..?(Vkook ff )
Fanfic/Akarsz velem..? Jeon Jungkook egy 16 éves fiú. Aki egy nap egy intézetbe kerül ahol természetfeletti és bűnt elkövetö fiatalok vannak. -Nem akarsz velem..?- dühösen kérdezi Taehyung. Trágár szavak és 16+,18+ jelenetek lesznek benne. Vkook mellett J...