Sinoć je bila ludnica.
Pročitala sam poruku na zaslonu svog pametnog telefona otvorivši oči. Odlučim da ću odgovoriti kasnije i prekrijem se toplom, plavom dekom kojom sam se sinoć bila pokrila. Mamurluk je bio odvratan i svaki oblik svjetlosti, kao da mi je pržio mozak. Pokušala sam se sjetiti što sam sve popila ali od same pomisli na to, želudac mi se okrenuo. Svaki dio tijela me ubijao.
Pobogu Ruth, što si radila sinoć?
Prekorim samu sebe i ponovo uzmem mobitel u ruke. Listala sam kroz galeriju. Slika Sandre i mene dok se šminkamo, slika ispred kuće, slika čašica tekile... A onda naletim na sliku sebe sa Mattom i propadnem u zemlju.
Kako smo on i ja završili zajedno?
Sandra je obećala da će paziti da se to ne dogodi. To je bio moj jedini uvjet da idem. Čut će me još za ovo.
Zvonio mi je alarm i bilo me pred samom sobom sram da ga ponovo odgodim pa odlučim ustati iz kreveta. Sami čin ustajanja nije bio toliko kompliciran kao sve što je slijedilo. Odlazak do prozora, otvaranje istog, potraga za grudnjakom kojeg ne znam gdje sam bacila sinoć. Sve je bilo bolno i teško. Pokupim prvu čistu majicu iz ormara, veš i neku staru trenirku pa uđem u kupaonicu. Simultano tuširanje i pranje zubiju bilo mi je teško i dok nisam pijana. Hladnoj vodi tuša dopustila sam da se slijeva niz moju kožu i polako sam dolazila k sebi. Bila sam samo u gaćama i majci kad je Sandra ušetala unutra.
"Ostavila si ključ kod mene sinoć pa sam došla da ti ga vratim." mahala mi je ključevima pred glavom stvarajući preveliku buku za moj mamurluk.
"Hvala, ostavi ih u sobi." kimnem glavom prema vratima pa dodam da ću brzo doći.
Nadam se da je primjetila da sam ljuta. Ali obje znamo da to neće trajati dugo. Znate one osobe sa kojima jednostavno kliknete? Takve smo bile nas dvije. Iako smo se počele družiti tek prošle godine, usudim se reći da smo dovoljno bliske.
Ušla sam u sobu a Sandra je sjedila na mom krevetu.
"Matthew ha?" upita me i podigne obrve.
"Ti si trebala paziti da se on ne dogodi" odvratim pokušavajući počešljsti kosu.
"Ne svaljuj ovo na mene." slegne ramenima.
"Oprosti" kažem. Slike od sinoćnjeg tuluma javljaju se negdje u mojoj glavi i sjetim se kako sam bezobrazno reagirala kad me pokušala odvući od njega.
Ponovo slegne ramenima i odmahne rukom.
"Što je uopće bilo s vama kad sam ja otišla?" naslonila se na laktove, stavivši ih iza leđa na moj krevet i podigne obrve. Promatrala me kako se presvlačim i glavom zadovoljno kimala odobravajući moj izbor.
"Ne znam. Sjećam se da smo se smijali i onda ništa dalje." odsutno izdahnem a moja najbolja prijateljica ponovno slegne ramenima. Znala sam točno što je to predstavljalo.
"Da je bitno sjećala bi se" uzvrati i izmami moj osmijeh jer, znala sam što će reći.
Nekoliko desetaka minuta kasnije nalazile smo se u lokalnom kafiću.
Pognute glave prošla sam pored stola kojeg su bili zauzeli svi Mattovi prijatelji pa pogled uputim Sandri koja je također tražila najudaljeniji mogući stol. Udahnula sam duboko tri puta, razmislila o svojim opcijama pa produžila do šanka i naručila dvije kave za van. Panika koju bi izazvao susret Matta i mene bila je izbjegnuta za dlaku. Barem sam tako mislila. Odahnula sam tek kad smo izašle iz kafića a Matt nije bio ondje. A onda se stvorio iza mene, uzrokujući time da ja obje kave, vrlo vruće kave, prolijem po Sandri. Vrištala je i skakutala uokolo i, da ja nisam bila kriva, vjerojatno bih se smijala. Matthew je pak, sa velikom masnicom na vratu, okupirao svu moju pažnju.
Jesam li mu ja to napravila?
"Hej" kaže tiho i nagne se prema meni. Lagala bih kad bih rekla da sam se pokušala izmaknuti. Čak i nakon poljupca, jedina stvar koja je upućivala da je to što radim pogrešno, bio je Sandrin ljutiti pogled.
"Matt, ne bismo trebali" kažem na što Sandra zadovoljno kimne glavom i lagano ga odgurnem.
"Ma daj" spretno me okrene tako da sam sada Sandri bila okrenuta leđima a iz ove perspektive bilo mu je puno teže odoljeti. Moje usne jedino su njegovima pasale. Poljubio me opet, prije nego što sam se ponovno sjetila da radim pogrešnu stvar. S razlogom smo prekinuli i mrzim se što se na to moram podsjećati.
"Matt, ne" naslonila sam ruke na njegova prsa. Topla, snažna, velika prsa.
"Sinoć si govorila skroz suprotno" samodopadno se nasmije.
"Vrištala, da budem precizniji" doda a ja osjetim kako gubim boju u obrazima. Slike od sinoć postaju puno jasnije. Matthew Pierce i ja spavali smo skupa.
Matt i ja smo spavali skupa.
Koliko sam puta, od kako smo prekinuli razmišljala o tome koliko nam je zadnji put bio jadan i kako bih sve dala da bar to ispravim, ironično je što ga se ne sjećam.
Sandra se odjednom stvorila između nas, dobacila mu neku glupost a mene odvukla prema autu. Matt je pokušao još nešto reći, ne znam kojoj od nas dvije, ali jedan ubojit pogled moje najbolje prijateljice bio je dovoljan da ga natjera da se u kafić vrati spuštene glave.
Bila je ljuta. Nisam sasvim mogla procjeniti koliko pa smo obje i dalje šutjele.
Ne znam točno koliko je vremena prošlo prije nego je odlučila pokrenuti razgovor.
"Gle, to je između vas dvoje" pogled joj je šarao po cesti a rukama je čvršće držala volan.
"Ja samo mislim da on nije dobar za tebe" okrene se prema meni.
Desni dlan nježno je položila na moje koljeno pa dodala: "pogotovo ne nakon onakvog prekida."
Praznog pogleda kimala sam glavom na sve što je rekla. Mislima sam, s druge strane, bila daleko. Zapravo i ne tako daleko. Pokušavala sam posložiti preostale komadiće sinoćnjeg tuluma.
Sandra je naglo zaustavila auto.
"Ti plaćaš" rekla je uz osmijeh i zalupila vratima. Izašla sam za njom i uputila se prema restoranu.
'restoran' je zapravo bila malena, lokalna zalogajnica sa najboljim palačinkama na svijetu. Da Sandra nije stala ovdje mislim da nebih ni primijetila koliko sam gladna.
Sjele smo na svoje uobičajeno mjesto i, dok smo čekale palačinke uputila mi je jedan od onih svojih pogleda.