"Bu akşam"
Saat çoktan akşamı geçmişti. Bu biraz kafa karıştırıcıydı. Yazım hatası olabileceğini düşündüm. Yada gizli vir şifre olabilirdi. Bir süre üzerinde kafa yorduktan sonra mesajın geç gelmiş olabileceği en mantıklısı gibi gelmişti. Zar zor ulaştırmıştı sanırım bana. Bunu çözmek zorundaydım. Ama nasıl?
Tuvaletin kapısı çalındı.
"Hey alev iyi misin saatlerdir çıkmıyorsun bir sorun mu var?"
"Ahh iyiyim merak etme çıkıyorum hemen bağırsakların biraz kötü."
Tuvaletten çıktım ve tuvaletin kaoısında beni karşılayan begüme karşı yüzme sahte bir gülümseme yerleştirdim.
"İyiyim merak etme biz şeytanların bağırsakları da alev alevdir ahahahaha"
"Hmm peki yatalım artık saat 11 oldu"
Şüphelenmiş gibi görünüyordu.
Uykum çok fena gelmişti. Dolaptan bir bardak süt aldıktan sonra odama gittim. Yatağıma yattım karşımda da begüm yatıyordu. Arkasını dönmüştü. Bazı şeyleri düşündükten ve kararlarımı gözden geçirdikten sonra uykunun tatlı kollarına bıraktım kendimi.
.
.
.
.
Yapış yapış bir zeminde çıplak ayaklarımın çıkardığı seslerin yankılandığı bir yolda yürüyordum. Ayaklarımın değdiği yer sanırım bir bataklıktı. Yolda dümdüz ilerlemeye devam ederken etrafa bakındım. Ortam biraz loştu ve yerler sularla kaplıydı. Suyun üzerinsen çıkmış birer ikişer akasya ağaçları çevreyi doldurmuştu. Durmak istedim. Bataklıkta yürüdüğümü kesinleştirmiştim burası sulak bir alandı.yukarı baktım ancak gök yüzünü göremedim onun yerinde gri bir yapı kaplıyordu gökyüzünü. Durmak istedim bir an. Korkmuştum. Kalp atışlarımın sesi yankılanmaya başladı. Bu ses ben yğrüdükçe artmaya devam etti. Durmaya çalıştım yeniden. Kulaklarımda şiddetli bir ağrı vardı ve bu ağrı beynimi yakıyordu adeta. Ayaklarım sanki benden bağımsızdı birisinin kontrolü altında gibiydim. Gözümden bir damla yaş aktı. Ve sonra bir diğeri ve sonra da diğeri derken yağmur yağmaya başladı. Ayaklarım durdu. Ses kesildi.
.
.
Şıp
Şıp
Şıp
.
Karanlık ufuktan biri geliyordu.
.
.
Şıp
Şıp
Şıp
.
.
Ayak sesleri daha da güçlü gelemeye başladı.
.
.
Şıp
Şıp
.
.
Adımlar bir anda durdu. Etraafa sonsuz bir sesislik yayıldı..
.
"Büyük Ursula akibetini kesinleştirdi. Şeytanın aşkı melissa""Şamanın kızı kaç! Kaç! Kaç! Kaç! Arkana bakma koş! Koş! Koş!"
"Koş koş koş!"
Ses gittikçe şiddetleniyordu.
"Kaç kaç kaç!"
Bir anda bedenim benden bağımsız bir şekilde arkasını döndü ve ters yöne doğru koşmaya başladı.
"Kaç kaç kaç!"
"Koş koş koş!"Ses şiddetini çol arttırmıştı kulaklarım mı yanıyordu yoksa bacakalrım mı artık hissedemiyordum.
Hızla koşmaya devam ederken ufukta bşr ışık hüzmesi göründü ve bana doğru yaklaşarak etrafımı sardı.
"Alev Alev Alev!!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
şeytanın melez kızı
Teen FictionŞeytanın melez kızı dünyaya inerse ve normal bir liseye giderse neler olur acaba...?