Ráno jsem vstala dřív než obvykle, protože jsem se musela vykoupat. Vzala jsem si teda ručník a ze skříně jsem vytáhla oblečení co si vemu na sebe.
V koupelně jsem se zamkla a svlékla jsem si pyžamo. Pak jsem vlezla do sprchy. Umyla jsem si tělo a vlasy.
Vylezla jsem že sprchy a ručníkem jsem se utřela ručníkem. Oblékla jsem se do oblečení, který si vemu do školy. Vylezla jsem s koupelny a v pokoji si vzala tašku do školy, mobil a další důležité věci.
Sešla jsem schody do kuchyně a mamka mi dala snídani. Do tašky mi pak dala svačinu.
Po jídle jsme jeli. Dneska mě před školu dovezla o trochu dřív než včera, tak jsem měla víc času se učit. Vlezla jsem rovnou do školy. Měla jsem štěstí, že ten klul ze třídy Brien, který mi každý ráno podkopne nohu nebo něco podobného, tak chodí dýl. Ve třídě skoro ještě nikdo nebyl, tak jsem si vytáhla matiku, češtinu a fyziku a začla se učit. Potom, ale přišly kluci, tak jsem to hodila do tašky a byla chvilku na mobilu.Po pěti minutách zazvonilo a do třídy se zvoněním přišla učitelka s nějakým klukem. A dost hezkým klukem.
Učitelka: Takže děti to je váš nový spolužák Adam Summers. Představ se Adame.
Adam: Ahoj jmenuju se Adam Summers a je mi 15 let. Přestěhovali jsme se z Los Angeles. Táta tady totiž dostal práci. Mám jednoho bratra, který je o rok mladší. V Los Angeles jsem dělal fotbal a budu v tom pokračovat. To by bylo asi vše.
Učitelka: Dobře posaď se třeba...... třeba k Amy.
Pohled Adama:
Chvilku jsem koukal po třídě kde sedí. Učitelka si toho nejspíš všimla a ukázali mi na malou blondýnku s brýlemi. Ta holka byla dost hezká, ale vypadala jak šprtka a na šprtky moc nejsem.
Sedl jsem si teda vedle ní a poslouchal jsem výklad učitelky.
Pohled Amy:
Učitelka tomu klukovi (Adamovi) řekla ať něco o sobě řekne.
Adam: Ahoj jmenuju se......
Dál už jsem ho neposlouchala. Jediný co jsem pak slyšela, že hrál fotbal.
Já jsem dřív fotbal hrála, ale mamka chtěla mít že mě chytrou holčičku, tak jsem s tím musela skončit kvůli mámě, protože chtěla abych měla víc času na učení.
Po jeho výkladu mu učitelka řekla ať si sedne vedle mě. Adam se chvilku rozhlížel. Učitelka mu potom ukázala kam a on si šel sednout vedle mě. Chvíli si mě divně prohlížel, ale pak si začal všímat učitelky.
Pohled Adama:
Učitelka se pochvilce ptala na nějakou otázku a nikdo kromě Amy nebo jak se jmenuje nic nevěděl. Vyvolala Amy a ta jí odpověděla. Proč tak pěkná holka musí být šprt.
Po hodině zamnou přišly parta kluků a nabídli se, že mi to tady ukážou. Tý holky si ani nevšimli asi nebude moc oblíbená.
Pohled Amy:
O přestávce k němu přišla ta parta borců z naší třídy a nabídli mu, že mu to tady ukážou. Já si jen sbalila věci a šla do jiné třídy.
Pohled Adama:
Pochvíli co mi to tu ukazovali, tak na mě promluvil jeden s těch kluků.
Kluk: Takže já jsem Brien jsem vůdce s týhle skupiny. Tohle je Jack to vedle něho je Tyler a tohle je Thomas. V naší skupině je ještě jeden Daniel, ale je nemocnej.
Já: A ta vedle, který sedím?
Brien: To je Amy O'brienová je to šprtka a nikdo se s ní nebaví a naše skupina jí šikanuje.
Já: Aha ona se mi líbí, ale šprtky nemám rád.
Brien: Jo není špatná, ale šprtky nemám rád.
Potom mi to tady ukazovali a pak jsme šli do jiné třídy.
Pohled Amy:
Po škole jsem šla na bus, protože jsem Nechtěla jít pěšky domů. Pochvilce přijel bus. Do autobusu nastupoval i Adam.
V autobuse Jsem si šla sednout až do zadu. Adam byl někde uprostřed autobusu a pořád si mě prohlížel.
Po několika zastávkách jsem vystoupila s busu a šla domů. Doma jsem si udělala úkoly a šla se učit.
ČTEŠ
Normální holka
RomanceCelý život v knížkách. Celý život bez přátel. Celý život poslouchat ty blbý nadávky od spolužáků. Tak tohle je život 15 Amy O'brienová. Která nemá přátelé. Která má jenom rodiče, který z ní chtějí mít jenom chytrou holčičku. ale co když se jednoho...