#4

190 8 0
                                    

Ráno jako obvykle jsem vstala okolo desátý. Je víkend, tak proč se nevyspat. Mojí mámě to vadí, že stávám takhle pozdě. Ona by radši chtěla abych byla celý den v knížkách a učila se. Ještě, že se vrací až večer.

Tak teda jsem po chvilce vstala a šla se obléknout. Vzala jsem si to samý co včera. Šla jsem si udělat hygienu. Pak jsem si udělala drdol(nečekaně) a odlíčila jsem si řasenku atd. ještě ze včera, protože jsem na to zapomněla.

Vzala jsem si knížku Harryho Pottera. Jo vím co si říkáte, že šprtka má ráda Harryho Pottera, ale já vlastně šprtkou být nechtěla dělám to jenom proto abych udělala radost mámě. Už od malička jsem byla taková chytřejší, ale ne tolik. Když jsem nastoupila do první, tak jsem měla až do šestky samé jedničky. Jenže pak nastala puberta a já byla trochu drzejší na rodiče. O dva roky později zemřel táta, tak jsem udělala mámě radost a začala se učit. A to by stačilo o mé minulosti.

Když jsem dočetla pár Kapitol Harryho Pottera, tak jsem si udělala oběd. Snědla jsem ho v klidu v obýváku před televizí. Zrovna dávali nějakou blbost, ale bavilo mě to. Po jídle jsem špinavý talíř odnesla do myčky a šla se učit. Protože by mamka pak měla kecy a to vážně nechci.

Po hodině strávením nad knížkama, učebnicema a sešitama jsem měla všechno naučený do školy a mohla si jít připravit tašku. Do tašky jsem naházela všechno potřebný. S penálu jsem si ořezala pastelky a tašky a taky jsem to dala do tašky. Už jsem měla všechno připravený do tašky, takže jsem si mohla zase číst. Ještě jsem si v kuchyni udělala kakao a šla s ním do pokoje. Sedla jsem si na postel a četla si knížku a u toho pila čerstvě vařící kakao.

Okolo osmý večer jsem slyšela v Chodový dveře. Sešla jsem schody do předsíně a přivítala se s mamkou.

Mamka: Ahoj, tak co jak ses měla?

Já: Jo dobrý však mě znáš.

Mamka: Jo jo za půl hodiny bude večeře pokud si už nejedla.

Já: Ne ne nejedla jsem čekala na tebe.

Mamka: Dobře tak se jdi vykoupat já mezitím udělám jídlo a po jídle půjdeš spát jasný?

Já: Dobře mami.

Jak mamka řekla, tak jsem udělala. V pokoji jsem si vzala pyžamo a šla do koupelny. Zamkla jsem se tam a svlékla jsem si špinavý prádlo a dala ho do koše na prádlo. Rozpustila jsem si drdol a vlezla do sprchy. Umyla jsem si hlavu a tělo a vylezla jsem ze sprchy. Osušila jsem si tělo a oblékla se do pyžama. Hlavu jsem si taky osušila a na to jsem jí hned vyfénovala a pak učesala. Vylezla jsem s koupelny a šla jsem do kuchyně. Mamka ještě neměla hotovou večeři, tak jsem se šla dívat na televizi.

Asi o deset minut později mě mamka zavolala na večeři a já šla ke stolu. Sedla jsem si na židli a začla jíst. Po jídle jsem dala špinavý talíř do myčky a šla do pokoje si lehnout. Okolo devátý jsem usnula.

Normální holkaKde žijí příběhy. Začni objevovat