#1

359 13 1
                                    

Ráno jsem vstala s postele. Oblékla jsem si tílko a kraťasy. Pak jsem si udělala drdol. Vzala jsem si tašku do školy a šla do kuchyně. V kuchyni byla už mamka. Dala mi snídani a do tašky mi dala svačinu.

Mamka: Amy nezapomeň, že po škole jdeš k babičce na oběd já tě tam po práci vyzvednu. Mezitím si uděláš úkoly a až přijedem budeš se učit. Ano?

Já: Jojo neboj se

Mamka: Já se nebojím, protože jseš moje hodná holčička.

Já: Jo já vím.

Po snídani jsem si šla vzít mikinu a boty. A šla jsem do auta. Mamka mě totiž každý ráno odváží do školy, protože to má při cestě do práce.

Do školy mě přivezla v 7: 30. Vylezla jsem s auta a zamířila si to přímo do školy. Než jsem ale stihla vejít do školy, tak mi jeden kluk ze třídy podkopl nohu a já spadla do bláta. Všichni co byly před školou se začali smát i ti ostatní šprti se taky smáli jenom proto, aby zapadli mezi ostatní. Já se mezitím zvedla a zamířila si to do školy. Šla jsem ke skříňkám a tam si vzala náhradní oblečení. Mám to oblečení tam pro případ jako je tenhle. S tím oblečením jsem šla na záchody a tam jsem se převlékla. Špinavý oblečení jsem hodila do tašky a šla do třídy. Ve třídě jsem si sedla úplně do zadu. Připravila jsem si na hodinu a ještě jsem si zopakovala látku kdyby jsme náhodou psali. Dochvilky zazvonilo. Všichni jsme si stoupli teda až na pár výjimek a čekali jsme na učitelku. Než přišla, tak si všichni povídali. Dochvilky už učitelka byla tady a hodina češtiny mohla začít.

V půlce hodiny mě učitelka vyvolala a zeptala se mě:

Učitelka: Amy pověz nám co to přísudek (vymyslela jsem si to, protože mě nic jiného nenapadlo).

Já: Na přísudek se ptáme kdy, kde, jak, kam atd.

Učitelka: Správně.

Potom nám tam něco říkala a nejspíš jsem jako jediná poslouchala. Pak už jenom zazvonilo na přestávku a my se přesouvali do jiný třídy.

Jinak celý den ve škole probíhal jako vždycky. Nejlepší na tom je, že nechodím na obědy, takže cestou ze školy mi nikdo nepodkopává nohy.

Vyšla jsem že školy a šla jsem k babičce. Babička bydlí kousek, takže to nemám moc daleko.

Pochvilce už jsem byla u babičky. Otevřela jsem si dveře, protože mám klíč.

Já: Ahoj babi!! Zařvala jsem na celý dům.

Babičky: Ahoj Amy dáš si řízek a kaši.

Já: Jojo.

Sundala jsem si boty a babička mezitím mi udělala jídlo. Potom jsem došla do kuchyně a babička mi to nandavala. Dala mi to na stůl a odešla do obýváku. Já to mezitím snědla a odešla jsem za ní.

Já: Kde je děda?

Babička: Jel nakupovat a koupit mi léky na bolest.

Já jsem si pochvilce povídání s babičkou šla udělat úkol z matiky. Babička mi ho pak podepsala a zase jsem si povídala s babičkou.

Okolo šestý mě vyzvedla mamka a jely jsme domů. Doma mi mamka udělala večeři. Po večeři jsem se šla učit. Učila jsem se asi do desíti a pak jsem se převlékla do pyžama a šla spát.

Normální holkaKde žijí příběhy. Začni objevovat