Po večeři jsem se šla vykoupat. Ve skříni v mém pokoji jsem si vzala moje nejoblíbenější pyžamo a šla do koupelny. Osprchovala jsem se a oblékla jsem si pyžamo. A potom jsem šla do pokoje. Zhasla jsem světlo a po tmě jsem vlezla do postele a usla jsem.
ráno jsem vstala poměrně brzo. Vylezla jsem s postele a šla vybrat oblečení. Asi pět minut jsem hledala něco hezkého, abych tentokrát nevypadala jako šprtka. Rozházela jsem tedy celou skříň po pokoji. Nakonec jsem si vybrala černý roztrhaný džíny a k tomu šedý tričko s nápisem "ADIDAS" vzala jsem si přesto slabší mikinu, protože venku bylo teplo, ale zima na to abych si vzala kraťasy, který stejnak žádný nemám.
Vzala jsem si potom batoh do školy a důležitý vložky a šla do kuchyně. Udělala jsem si jenom müsly s jogurtem a šla do školy tentokrát pěšky, protože mamka ráno musela být dřív v práci.
Před školou čekalo už plno žáků včetně Browna a jeho party, mezi nima byl i Adam, který se na mě od ucha k uchu usmíval. Jelikož tam byl Brien tak jsem za ním nešla a Napsala jsem Adamovi esemesku.Já: „Promiň, ale nemůžu tam jít kvůli Brienovi, protože se bojím, že mi něco udělá”.
Po několika minutách přišla odpověď.
Adam: ”Jo v pohodě„.
To už jsem si přečetla a věnovala se dal svým věcem. Tím myslím, že jsem čuměla do země.
Po deseti minutách už se otevřela škola a všichni žáci se hned hrnuli do školy. Jako kdyby ta škola byla něčím zajímavá. Vždyť tak sedíte pořád na prdeli a posloucháte učitele a čumíte do blba. Je to tady jak v kriminále. Je zvláštní tohle slyšet od šprtky. Ikdyž jsem s tím chtěla udělat radost mamce. Ale já to učení většinou předstírá. Prostě mi to ve škole jenom jde.
Přesně v osum zazvonilo na hodinu. Lépe řečeno na fyziku. Nesnášela jsem jí. Nikdy jsem jí nechápala a přesto jsem jí měla pořád dobře a testy jsem zvládala na jedničku. Ikdyž jsem nechápala jak jsem to dokázala.
Učitel přišel s malinkým zpožděním do třídy, ale to nikomu nevadilo.
Po hodině všichni ze třídy vyběhly dřív než by někdo řekl švec. Šla jsem si tedy do skříňky dát matiku, protože jí máme i zítra tak se mi jí nechce brát domů pak. Zamkla jsem skříňku a běžela na další hodinu.
O další hodině, což byl příroďák nás vzal učitel do zoo na exkurzi, že prej to bude jakoby na celý den.
Zoologická zahrada je tady kousek tak jsme šly pěšky. Učitel na místě zaplatil penězma z třídního fondu a mohli jsme vejít do zoo.
Po levé straně byl menší bufet na jídlo a pití, okolo byly i automaty, po pravé straně byl stánek se suvenýry, kde prodávali pohledy a různý památky. A pak před náma byly ohrady se zvířatami v plný kráse. Bylo to tu nádherný. Strašně dlouho jsem nebyla v zoo. Možná jako malá než zemřel táta. Všichni se nudili jelikož zoo nic pro ně nebyla, ale bylo to lepší než se učit. Ale mě ta zoo naplňovala.Ahoj všichni,
Doufám, že se vám kapitola líbila. Promiňte že dlouho nebyla kapitola, ale neměla jsem čas. A navíc se teď soustředím na knihu, kterou píšu do mýho bloku. Tu až dopíšu tuhle knížku možná vydám na wattpad.
ČTEŠ
Normální holka
RomanceCelý život v knížkách. Celý život bez přátel. Celý život poslouchat ty blbý nadávky od spolužáků. Tak tohle je život 15 Amy O'brienová. Která nemá přátelé. Která má jenom rodiče, který z ní chtějí mít jenom chytrou holčičku. ale co když se jednoho...