~Prolog~

451 35 10
                                    

Začíná to tmou, končí to tmou.
Bez tmy by nebylo světla, bez světla by nebylo tmy.
°

Seděl jsem tam, sám, opuštěn, bez nikoho. V místnosti obklopené tmou. Zlé, temné myšlenky se mi honily hlavou. Neměl jsem si s kým popovídat, tak co mi zbývalo? Zabít se? Vypustit je ven dírou v hlavě? Nebo snad je ladně pustit na plátno a nechat je plynout jemnými tahy štětce?

Vybíral jsem těžko. V levé ruce nabitá zbraň, v pravé štětec namočen v krásně tmavé barvě. Jediný okamžik mi bleskl hlavou, když jsem si přikládal chladný kov ku spánku.
Jediná a poslední krásná pozitivní myšlenka, bílá tečka, bílá kapka v oceánu černa, jež mě obklopoval.

Zbraň padla na zem, štětec jsem silně sevřel a přebarvil plátno mými myšlenkami.
Temnými, krásnými, elegantními.

Nechal jsem je plynout....

Ale jednou přeci barva dojde a bude načase si sehnat novou, lepší.

°

Černá je krásná barva, že?


Zdravím zajíčci :) Chtěla bych Vás nějak přivítat u mé "první" knihy. První v uvozovkách proto, protože jsem již jednu knihu publikovala, před rokem, ale smazala jsem ji. Byla špatná, tak špatná, že mi z ní bylo zle. Smazala jsem ji. Jméno mám taktéž změněno, tudíž nikdo nejspíše nezjistí jaká už byla a kdo jsem byla :dd (hah). Za což jsem ráda.. Ale zpět k této knížce. Budu doufat, že se vám tato knížka zalíbí, nejsem nijak dobrá v psaní, ale poslední dobou mám nutkání psát. Kapitoly NEbudou vycházet pravidelně z důvodu osobních problémů, školy a dalších nezajímavých věcí. Ale budu se snažit! Um..kdyby jste našli nějaké gramatické chyby, opravte mě, kdyby se vám to co píši nelíbilo, nečtěte to ať si popřípadě zbytečně nevylíváte zlost na mě. Budu za to moc ráda :) Jinak něco o mě...Je mi náct, chodím na Střední Uměleckou.. nebudu říkat kde :)) ARMY jsem poslední půl rok, je to taková moje druhá rodina. Můj bias je Jungkookie a wrecker TaeTae x3 Všech sedm mi dosavadně zlepšilo život :) K lepšímu abych byla upřímná. Mám sen, pro někoho skromný, pro někoho ne. Někdy, nevím kdy, bych chtěla jet na jejich koncert a být pospolu s ARMY a užívat si krásného zpěvu spolu s nimi. Poslouchat jejich zpěv, i když tomu nerozumím xdd neumím korejsky, a prostě nebýt sama. Taktéž bych někdy chtěla jet na nějaký ten fanmeeting a říct jim, nebo alespoň Namjoonovi, aby jim to popřípadě přeložil, že je všechny beru jako druhou rodinu, že mi změnili život k lepšímu a že jejich pozitivní nálada se přenáší i na mě :) Nevím jestli se mi to někdy splní, ale snad ano. Budu v to doufat, budu si šetřit peníze a jednou, jednou je snad potkám. Tak jsem se tu rozepsala :DD Omlouvám se..

Komentáře i Votes potěší začínajícímu člověku na Wattpadu :) Plus, kdyby někdo uměl dělat covery, písněte mi, nejsem v tom dobrá, takže toto je můj první pokus :) Jsem na jednoduchost. Protože v jednoduchosti je krása a jak moje učitelka říká. "Tři barvy a dost, v jednoduchosti se skrývá krása."

Loučí se s vámi Clarruša 🤗💞

Užívejte si života a buďte šťastní! xoxo 😍😘

Artist [k.th ~ j.jk] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat