The bigger the smile, the sharper the knife.
°Seděli jsme v křeslech, popíjeli čaj, v naprostém tichu přerušovaném televizí. Upřeně jsem se na ni koukal a zkoumal co nového zde najdu.
"Býváš vždy tak zamlklý?"
Zničí ticho osoba naproti mě. Rychle se na něj otočím a zabodnu oči do těch jeho.
"S nikým jsem se takhle nebavil. O osobních otázkách. Proto nevím co dělat."
Odtrhl jsem se z jeho pohledu, dopil zbytek čaje a podíval se na hodinky.
"Už je dost pozdě, měl bych jít."
Vstal jsem a zamířil si to k mému kabátu. Tae však měl jiný názor. Vyběhl a zabránil mi si ho vzít.
"Zůstaň tu přes noc. Chci o tobě, jako o svém kamarádovi vědět víc."
"To že jsem si u tebe dal čaj neznamená že jsme přátelé."
"Ale může se to změnit ne?"
O co mu jde? Chce mě přetáhnou? Ať to udělá rovnou. Chce mě zabít? Do toho...
"Dobrá. Stejně bych neměl co dělat."
Pohodil jsem rameny a šel si zase sednout. On si však sedl blíže ke mě. Na gauč vedle křesla.
"Pověz mi něco o sobě."
Usmál se a podepřel si hlavu rukou. Jeho tváře se zdeformovaly do nepřesných tvarů a vlasy popadaly do očí. Vypadal jak dítě.
"Nemám co, nic zajímavého o mě nezískáš."
"Tak mi řekni to nezajímavé."
Zadíval se na mě a já si jen povzdechl.
"Ne."
"Tak já se budu ptát a ty odpovídat."
"Hmm.."
Opřel jsem se hlouběji do křesla, zavřel oči a čekal na první otázku. Přišla rychle.
"Kolik ti je let?"
"20 let."
"Máš práci a byt?"
"Mám práci a mám byt."
"Jakou práci?"
"Uklízečka."
Otevřel jsem prudce oči a čekal až se začne smát. Chvíli tak seděl, nejspíše vstřebával zodpovězené informace.
"Si děláš srandu? Jen to maskuješ co? Určitě podnikáš v nějaké super prosperující firmě, že?"
"Ne, jsem jen blbá uklízečka v super prosperující firmě."
"A-aha, a co byt? Mohl bych se k tobě někdy zajít podívat?"
ČTEŠ
Artist [k.th ~ j.jk] ✓
FanfictionPři pohledu na barvu se nám vybaví jistý pocit. Představte si bílou, bílá čistá barva přinášející svobodu a mír. Nebo modrá, plná klidu. A co třeba červená? Ta je plná vášně a chutě k životu. Ale černá, to už je jiná věc. Černá je plná temna, sa...