~1~

6.9K 198 12
                                    

''V štáte Michigan sa dňa 22.11.1459 narodilo dieťa. Dievčatko menom Vicky bolo spojené s proroctvom ktoré sa malo vyplniť na jej 18. narodeniny. Dievča žilo obyčajný ľudský život až do jej 18. narodenín. V deň keď dievča oslavovalo 18. rokov sa všetko zmenilo. Proroctvo vravelo že z dievčaťa sa stane monštrum ktoré pije ľudskú krv, necháva trpieť iných a zabíja pre radosť. Na narodeninovej oslave dievča sfúklo sviečky a potom sa začala premena. Koža jej zbledla, predné zuby sa jej predĺžili a oči sa zmenili na také, aké nemal ani samotný diabol. Dievča túžilo po ľudskej krvi a tak sa vrhla na najbližšiu osobu po jej boku. Na vlastnú matku. Vlastnej matke sa dievča zahryzlo do krku a pomaly z nej vysávalo život. Keď s ňou skončila, vrhla sa na vlastného brata. Na oslave boli len rodinný príslušníci a tak dievča vyvraždilo celú rodinu. Keď skončilo s vraždením, precitla na ľudskú podobu a oľutovala svoj čin. Nechápala čo sa s ňou stalo a preto aby sa nikomu už nič nestalo, zavrela sa do miestnosti kde nebolo nič. Len steny a jedno okno vo veľkosti papiera A4. Každú noc sa dievča menilo a stále viac túžila po krvi. Po nekonečne dlhých mesiacoch jej utrápené a vyhladované telo padlo na zem a duša nečistá ako žumpa odletela do pekla kde čaká na ďalšiu svoju obeť. Vraví sa že jej duša sa potuluje po tomto svete a zabíja tých, čo si nezaslúžia žiť''

Začala som plakať. Mala som len 4 roky a babka ma stále strašila jej legendami a historkami. Mama sa za to stále hnevala lebo som sa potom vždy bála a v noci plakala. Mama ma zdvihla na ruky a upokojovala.

,,Mami vieš že som ti už po sto krát vravela že jej nemáš rozprávať tie tvoje fantasmagorické historky lebo sa vždy potom bojí. Rozprávaj ich radšej Maxovi, ten ich má rád. Pšššt, neboj sa. Žiadna zlá duša ťa nepríde zjesť. Pššt, sú to len výmysli tvojej babky''

Max je náš veľký pes ktorý je môj najlepší kamarát. Je dobre vycvičený a poslušný.

,,Sú to pravdivé príbehy podľa skutočnej udalosti. Mala by vedieť čo sa vo svete deje''

Mama nad tým len pokrútila hlavou a odniesla ma do kuchyne kde ma posadila na moju stoličku aby som sa mohla navečeriať. Po výbornej večery (výživa s piškótami) ma mama uložila do postieľky a porozprávala mi rozprávku po ktorej som sladko zaspala.

××××××××××

Ráno som sa zobudila na to, že mám mokrú plienku. Z kuchyne som počula zvuk vriacej vody takže mama je už očividne hore a varí obed. Začala som plakať pretože to mokro v plienke mi bolo nepríjemné. Hneď pribehla mama so zásterkou okolo pása. Vzala si ma do náručia a položila na prebaľovací pult kde ma prebalila. Rovno mi aj prezliekla pyžamko. Začala ma štekliť na brušku. Ja som sa začala smiať a mávať rúčkami. Mama mi dala pusu na nos a vzala si ma do náručia. Uväznila ma vo svojom objatí ktoré som jej s radosťou opätovala. Milujem naše spoločné chvíle. Moja mama je môj svet.

Na obrázku Max 🐶

Kiss of Vampire [sk/ Dokončené]Where stories live. Discover now