Pohľad neznámej osoby:
Rozhodol som sa že to urobím na jej narodeniny. Všetci si budú myslieť že sa opila do nemoty a niekam zmizla. To že jej rodina odchádza na dovolenku mi hrá do karát takže mi nikto nebude zavádzať. Mám isté pochybnosti o jej kamarátke Lexie, ktorá mi môže dosť pokaziť plány keďže sú všade spolu. Dohodol som sa s Benjaminom že sa o ňu postará, tak dúfam že slovo dodrží. Neviem sa dočkať.Ráno som zopakovala každodennú rutinu a popritom našla lístok na stole.
Miláčik, aj keď nie sme s tebou, želáme ti všetko najlepšie k narodeninám. Máme pre teba darček z ktorého sa určite potešíš. V chladničke máš tortu ak by si si chcela usporiadať oslavu s Lexie a v peňaženke na chladničke 500€ k narodeninám a na prežitie. Ľúbime ťa, mamka, ocko, babka a Nikolas. 💋
Bola som aj celkom smutná z toho že nie sú so mnou ale na druhú stranu som mala celý dom pre seba. Vzala som peňaženku, tašku do školy a odišla z domu ktorý som nezabudla zamknúť. Samozrejme som sa predtým obula. Raňajky aj desiatu som si kúpila. Po škole ešte kúpim nejaké jedlo na párty. Za celé ráno som Lexie nevidela a chcela som ju nájsť ale to som robiť nemala. Nazrela som na WC-ka a videla som ako sa dravo bozkáva s Benjaminom a následne zašli spolu do kabínky kde sa zamkli. Okamžite som odtiaľ vypadla a rozhodla sa že počkám v triede. Čudujem sa že to Lexie ešte neoľutovala. Nebola kurva, len si rada užila, to som chápala. Ale nechápala som že ju to ešte neomrzelo. Nechala som to tak, sadla si na miesto a začala si kresliť. Prvá hodina je Biológia. Biológia je jediný predmet ktorý ma úprimne baví a ide mi takže som sa potešila nad takýmto začiatkom. Začala som si do zošita kresliť tkanivá a svaly k téme keď sa do triedy ako veľká voda dovalila Lexie. Vlasy mala mierne strapaté a tričko trochu natrhnuté. Otočila som sa k nej.
,,Naozaj? Záchody?'' Opýtala som sa s úškrnom.
,,O-odkiaľ to vieš?'' spýtala sa prekvapene kým sa upravovala v malom zrkadielku.
,,Videla som ako ste sa s Benom bozkávali a odišli do kabínky. Potom som odtiaľ vypadla''
,,Ešteže, lebo aj z tých zvukov čo sme vydávali by si zvlhla skôr ako by si nás uvidela''
Zasmiala som sa a ďalej si kreslila do zošita. Kreslím pekne a mám na to talent preto je môj zošit plný kresieb mikroorganizmov, vnútorností, vonkajších aj vnútorných parazitov... Skrátene, mám pekný zošit 😊😊. Je desať minút po zvonení a učiteľky stále nikde. Zdvihla som sa a odišla do zborovne povedať že nám chýba učiteľka. Na pol ceste ma niekto oprel o stenu a vášnivo pobozkal. Nevedela som čo mám robiť tak som dotyčného od seba odtlačila. Na moje prekvapenie to bol Jacob. Strelila som mu facku až sa mu hlava vytočila do prava.
,,Toto už nikdy nerob! Nie som nejaká lacná záležitosť ktorá by sa s tebou oblizovala hneď na druhý deň! Týmto si si to u mňa na totálku posral!'' skríkla som na neho a odišla do zborovne kde bola aj učiteľka biológie a akurát opravovala naše testy.
Keď ma zazrela vo dverách, úplne skamenela.
,,Pani učiteľka, mali by ste byť u nás a učiť biológiu'' povedala som opatrne.
,,Ježiši Kriste! Ja som zabudla! Ďakujem Ashley že si za mnou prišla. Myslela som že mám voľnú hodinu a biológia bude ďalšia ale pomýlila som sa. Ešte raz vďaka'' usmiala sa na mňa a postavila sa.
,,Alebo vieš čo? Keď už zostáva len polhodina do konca tak majte voľnú hodinu. Veď test si môžme napísať aj nabudúce, nie?''
Prikývla som a odišla do triedy. Všetci na mňa pozreli a čakali čo poviem.
,,Máme voľnú hodinu!'' povedala som a všetci zajasali.
Sadla som si na miesto a cítila na sebe Jacobov pohľad ako ma prepaľuje. Pri mojej lavici sa pristavila Lexie a na tvári mala poker face.
,,Čo sa stalo'' spýtala sa.
Povedala som jej všetko a dávala pozor aby Jacob nič nepočul. Lexie sa začala smiať ako pri*ebaná a pozrela na Jacoba.
,,To myslíš vážne?'' spýtala sa ho a oprela sa o učiteľský stôl a smiala sa až jej skoro zabehlo.
Nahodila som poker face.
,,Už si skončila?'' spýtala som sa pokojne.
Lexie sa pomaly dosmiala a vystrela sa. Dýchala zhlboka a snažila sa nesmiať. Nakoniec sa upokojila a otočila sa na mňa.
,,Pôjdeme spolu po škole nakúpiť nejaké jedlo na párty. Obleč si na ňu niečo...Sexi''
,,Ja určite nie, za to ty na to nezabudneš, však?'' Žmurkla na mňa a odišla si sadnúť.
Zvyšok vyučovania - Matematika, Chémia, Angličtina, Nemčina, Hudobná a Informatika sa nestalo nič zaujímavé. Po škole sme šli s Lexie nakúpiť nejaké čipsy, tyčinky, suroviny na chlebíčky, chlast a ozdoby na steny. S dvoma taškami sme odišli ku mne, kde sme všetko pripravili a potom sa obliekli. S Lexie máme rovnakú veľkosť oblečenia takže si občas požičiavame a vymieňame kúsky.
Lexie:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ashley:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YOU ARE READING
Kiss of Vampire [sk/ Dokončené]
VampireAshley. To je moje meno. Také obyčajné, až je to vtipné. Život taký však ani zďaleka nemám.