Názov hovorí za všetko.
Ďakujem.
Viem, že jedno slovo nebude stačiť k tomu, aby som sa vám odvďačila za všetko ohľadom tejto knižky či už sú to votes, komentáre či videnia, ale aj tak. Taktiež sa ospravedlňujem, že zo mňa posledné kapitoly liezli ako z chlpatej deky, ale mala som na to dobrý dôvod (ojebávam, bola som lenivé prasa).
Všetkým patrí jedno veľké ďakujem, pretože bez vás by som nedokázala dosiahnuť 48 sledovateľov, viac ako 2K views a viac ako 300 votes.
Keď som začínala písať KOV (dobrá skratka btw.😂) nemyslela som si, že to bude mať viac ako 10 zhliadnutí. Teraz? Nemôžem uveriť aké čísla tu vidím. Jedno špeciálne ďakujem patrí týmto osobám.
Zuzankv
Ty moja príšera. Patrí ti veľké ďakujem za to, že si ma kopala k písaniu ďalších častí. Hlavne čo sa posledných kapitol týka. Toto dievča s koním ksichtom nie je taká mierumilovná ako sa zdá. Bez nej by ten príbeh vyzeral úplne inak ako teraz je.KreslenieJeNaj
Aj tebe patrí veľké ďakujem za tvoje pekné komentáre pod kapitolami tohto príbehu. Vždy sa mi po nich objavil úsmev na tvári.No_Name_1997
A aj tebe patrí veľké ďakujem. Hlavne tebe. Ty si mi dávala nápady na ďalšie kapitoly, dávala si mi inšpiráciu a rady, aj keď ťa téma upíri veľmi neberie. A hlavne, doslova si ma dokopávala k písaniu, aj keď som vôbec nemala náladu a chuť.
(Určite jej dajte follow ak má máte radi😂)Nika664
Moja jediná láska, nevymenila by som ťa za nič. Mala si k tomuto príbehu aj záporné komentáre, ale mňa to nenahnevalo. Ba naopak, potešilo ma, že sa nebojíš povedať mi moje nedostatky. Preto myslím, že som si lepšiu BFF nemohla vybrať.
To je asi všetko, nejdem sa tu vyplakávať, pretože sa nevidíme naposledy. Uvidíme sa pri iných príbehoch, iných zážitkoch mojich knižných postáv. Taktiež by som vám rada dala na vedomie, že na mojom profile sa objavila FF na ship YoonMin takže ak máte záujem, môžete sa na ňu mrknúť.
Boli tu otázky ohľadom druhej knihy/ pokračovania. Musím niektorých ľudí sklamať, pokračovanie nebude. Mrzí ma to, ale príbeh Ashley a Luka skončil a tak isto aj táto kniha.
YOU ARE READING
Kiss of Vampire [sk/ Dokončené]
VampireAshley. To je moje meno. Také obyčajné, až je to vtipné. Život taký však ani zďaleka nemám.