~18~

2.5K 109 5
                                    

,,Katrine!'' zavolal Jacob a vbehol do spálne.

,,Našla si ho?''

,,Nie ale našla som Ashley'' povedala.

,,Ahoj, Jacob'' pozdravila som sa.

,,Ahoj, Ashley. Nevidela si niekde tvojho milovaného manžela?'' spýtal sa.

Pozrela som sa na Luka ktorý mi kýval hlavou na znak nesúhlasu.

,,Nie ale skús sa pozrieť do záhrady'' vymyslela som si prvú blbosť ktorá ma napadla.

,,Tam sme hľadali'' povedala Katrine.

,,Tak potom neviem. Nemal na dnes nejaké pracovné stretnutie?'' z tejto scény mi bolo do smiechu.

,,Nie. Nemal'' zaplietla sa do toho aj Adelaide.

,,Nie je náhodou s tebou?'' spýtal sa Jacob a pristúpil k sprchovému kútu.

,,Nie! Preskakuje ti?!'' skríkla som.

,,Dobre, veď ja len tak'' povedal a odstúpil.

,,Hm. No. Necháte ma nech sa dosprchujem?'' spýtala som sa nervózne.

,,Jasné, potom príď na raňajky'' rozkázala Katrine.

,,Áno mami'' povedala som a zasmiala sa.

Počula som zatvorenie dverí a potom ticho. Už som to nevydržala a rozosmiala sa na plné hrdlo. Luke bol na tom tak isto.

,,Ashley, nemám pocit že nevieš kde je'' ozvalo sa v kúpeľni.

V momente som zmĺkla a pozrela sa na Luka.

,,Hm. Ehm... Fuuuuu.... Ehhhhhmm.... Hm...'' nevedela som čo povedať.

,,...Fajn, je tu so mnou'' vzdychla som porazene.

,,Vedela som to!'' zvolala tentoraz Katrine a vybehla z kúpeľne.

,,Je tam s Ashley'' povedala Katrine a ja som počula Adelaidino uchechnutie.

,,Máš vážny problém'' zasyčala som na neho a vyšla zo sprchového kúta.

Dvere na kúpeľni boli chvalabohu zavreté a tak som sa nemusela báť. Zabalila som sa do mäkkej osušky a vyšla z kúpeľne. V izbe nikto nebol takže som sa mohla v kľude prezliecť. Po chvíli z kúpeľne vyšiel aj Luke a tak isto ako ja sa prezliekol. Spolu s Lukom po boku som vstúpila do jedálne kde už sedela Katrine, Adelaide a Jacob. Potmehúcky sa na nás usmievali a hádzali po nás pobavené pohľady. Sadla som si vedľa Katrine a nabrala si raňajky. Luke sediaci vedľa mňa urobil to isté.

,,Nemal na dnes nejaké pracovné stretnutie?'' ozvala sa Katrine.

,,Alebo nie je v záhrade?'' ozval sa tentoraz Jacob.

,,A nie je náhodou s tebou?'' nahodila Adelaide.

,,NIEEEEEEEEEE'' povedali ironicky všetci traja naraz.

,,Ako bolo v sprche?'' uškrnula sa Katrine.

,,Musím ťa sklamať, nič nebolo. Keby ste neprišli, vyšukal by zo mňa dušu. Nuž, ale keďže ste prišli....'' mykla som plecom.

Všetci na mňa prekvapene pozreli ale nepovedali nič. O týždeň máme koniec školského roka a odovzdávanie vysvedčení. Spýtam sa Luka či by som mohla ísť. Po dojedení raňajok som sa presunula do spálne a dole bruchom si ľahla na posteľ. Nohami som hompáľala nad svojím  zadkom a scrolovala sociálne siete. Z ničoho nič mi prišlo zle. Položila som telefón a utiekla na záchod. Po asi dvojminútovom zvracaní som vstala, spláchla a vypláchla si ústa čistou vodou. Žeby tie raňajky boli dlho na slnku a pokazili sa? Neviem. Odišla som späť do spálne a chytila som sa za čelo. Do izby sa dovalil Luke a sadol si na posteľ.

,,Luke?''

,,Hm?''

,,O týždeň máme koniec školského roka a odovzdávanie vysvedčení. Môžem tam ísť?''

,,Hej, môžeš. Lenže...'' zdvihol výhražne prst, ,,Pôjdem s tebou''

,,Fajn'' prevrátila som očami.

,,Ešte raz prevrátiš očami a naložím ti na zadok'' povedal.

Len som nad ním pokrútila hlavou a opäť sa začala hrať na telefóne.

Do izby vtrhol strážca a zadýchane povedal: ,,Pane, máte... Návštevu''

Luke sa zdvihol a odišiel s ním preč z miestnosti. Keďže som prirodzene zvedavá, išla som potichu za nimi. Vykukla som z poza rohu a potichu sledovala. Vo dverách stál Luke so strážcami a hádal sa s niekým kto stál pred bránou.

,,Odíďte odtiaľto! Tu nemáte čo hľadať!'' skríkol jeden zo strážcov ale Luke ukázal rukou aby sa upokojil.

,,Máme vo vnútri dcéru. Takže tu máme čo hľadať'' počula som hlas... Môjho otca.

V momente som vybehla z poza rohu a pretlačila som sa pred Luka. Pred bránou stál môj otec, mama, babka a Nikolas. Rozbehla som sa k nim a skočila otcovi do náručia. Po chvíli ma pustil a ja som sa objala so všetkými. Nikolasovi som postrapatila blonďavé vlasy ktoré si hneď začal upravovať.

,,Čo tu robíte?'' spýtala som sa.

,,Prišli sme pozrieť zaťa a našu dcéru'' povedala mama a pohladila ma po pleci.

,,Nemali ste byť na dovolenke?'' spýtala som sa.

,,Mali, no vnučka je dôležitejšia ako dovolenka'' povedala babka a ja som jej venovala objatie.

,,Poďte dalej'' ozval sa Luke a nezabudol dal pohlavok strážcovi ktorý kričal na nečakaných hostí.

~O 3 hodiny neskôr~

,,Nuž, deti. Vidím že sa vám tu darí takže my už pôjdeme'' povedala mama.

Všetkých som objala a odprevadila k dverám. Tam som im posledný krát zakývala a už len hľadela na ich vzdiaľujúce chrbáty. Sluhovia za nimi zavreli bránu a ja som sa vrátila do jedálne kde slúžky a Luke odkladali taniere zo stolov.

Chcela som im pomôcť ale Luke ma zastavil: ,,Nechaj to tak. Slúžky to odpracú''

,,Prečo im nemôžem pomôcť?'' spýtala som sa ho.

,,Pretože preto a už sa nepýtaj'' zavrčal a podal Adelaide prázdny tanier ktorý hneď odniesla.

Prevrátila som očami a otočila sa na odchod.

,,Ty si prevrátila očami?'' ozval sa.

Zastala som a otočila sa na neho. Na tvári sa mu pohrával lišiacky úsmev. Začal kráčať ku mne. No do...

Kiss of Vampire [sk/ Dokončené]Where stories live. Discover now