~14~

2.3K 103 0
                                    

,,Čo povieš na tieto?'' spýtala sa ma po už asi desiaty krát.

Katrine si totiž nevie vybrať farbu a dĺžku nechtov takže sa ma furt vypytuje. Ja som si vybrala takmer hneď takže už len musím počkať kým si vyberie aj ona.

,,Čo tak tieto?'' spýtala som sa a ukázala na jednoduché nechty sivej farby s kvapkami "krvi".

,,Ukáž...'' zatiahla a prizrela sa bližšie.

,,Tie sú dobré'' pochválila si Katrine.

,,No tak si ich poďme dať spraviť'' usmiala sa a ťahala ma do vnútra.

,,Môžme ísť aj na obed'' navrhla kým jej žena za stolom robila nechty.

,,Dobre'' povedala som.

,,Ash?'' povedala, ,,Niečo pre teba v kabelke mám.'' zdvihla som hlavu a pozrela sa na kabelku.

Natiahla som sa po nej a ponorila do nej ruku. Vytiahla som z nej malý balíček zabalený v baliacom papieri. Roztrhla som ho a tam bol... môj mobil!

,,Môj mobil'' zašepkala som.

,,Kde si ho našla?'' zaujímala som sa.

,,Jacob mi ho priniesol že ti ho mám dať a tak som ti ho dala. No a ešte som ho zabalila do baliaceho papiera'' zasmiala sa a opäť sa venovala nechtárke.

Zapla som ho a prekvapivo bol nabitý. Našla som tam milióny zmeškaných hovorov od Lexie, mamy, otca a aj od babky. Rozhodla som sa zavolať Lexie aby sa nebála. Vyhľadala som jej kontakt a zavolala.

,,Ashley! Kde si sa stratila?! Celé dva dni sa neozývaš ale potom zavoláš v tej najnevhodnejšej chvíli! No ale aspoň že si sa uráčila zavolať, vieš aký som mala o teba strach?!'' vyčítala mi.

,,Ja viem. Prepáč že som sa neozvala skôr ale nemala som po ruke mobil a udialo sa toho hrozne veľa...''

,,Čože?! Tak to mi musíš vyrozprávať. Stretneme sa v kaviarni v centre o hodinu!'' povedala a ja som počula ako sa chystala zrušiť.

,,Lexie! Nie, ja.... nemôžem ti to povedať. Nemôžem sa s tebou ani stretnúť. Zavolala som ti len preto aby si sa o mňa nebála'' povedala som ale na druhej strane bolo ticho.

,,Dobre, tak inokedy'' povedala smutne a zrušila.

Chytila som sa za hlavu a oprela sa o operadlo gauča. Zas som vliezla Katrine do kabelky a vytiahla z nej cigarety.

,,Čo s tým chceš robiť?'' spýtala sa ma.

,,To čo sa robí s cigaretami. Čo iné?'' povedala som, vyšla zo salónu a odišla z centra zadným vchodom.

Tam som sa oprela o stenu a s roztrasenými rukami som z krabičky vytiahla cigaretu ktorú som následne zapálila. Vzhlboka som sa nadýchla a priložila si cigaretu k ústam.

Kiss of Vampire [sk/ Dokončené]Where stories live. Discover now