Ráno na prebudila Adelaide že sa musím chystať. Priniesla mi raňajky do izby a priniesla aj šaty. Katrine priniesla seba, rôzne hrebene, šminky a šperky. Prikázali mi aby som si zmyla vlasy. Keď som si ich umyla, vyfénovali mi ich a nakoniec začali tvoriť môj svadobný účes. Všetko robili precízne do posledného detailu. Kým mi Katrine robila vlasy, Adelaide ma nalíčila. Popri tom sme sa rozprávali a smiali ako divé. Nakoniec mi podali zrkadlo a ja som mohla obdivovať ich dielo.
,,J-je to nádherné! A-ako ste to...'' nedokázala som rozprávať.
Bola som natoľko očarená že som stratila reč. Chcela som ich objať ale zastavili ma.
,,Počkaj, hlavne si to neznič než ťa niekto uvidí'' zasmiala sa Katrine a opatrne ma objala.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tento skvost im trval dve hodiny takže bol čas na obed. Zavolali sme do pizzerie a objednali si dve pizze. Prvýkrát som sa na tomto hrade cítila skutočne šťastná a spokojná. Aspoň na chvíľu som zabudla na všetok nepokoj a nervozitu z dohodnutej svadby. No to šťastie netrvalo dlho keďže do miestnosti vošiel Jacob a oznámil že za hodinu sa koná obrad a hostia už prichádzajú. Moja skvelá nálada klesla na bod mrazu a premáhala som sa najviac ako som vedela aby som nezačala plakať. Nezostávalo nič iné ako sa obliecť do šiat, nasadiť si šperky a obuť sa. Nakoniec si ma už hotovú tie dve odfotili a rozplakali sa nad tým, ako mi to pristane.
Hodiny odbili sedem hodín. Nervozita a adrenalín mi prúdili v žilách a ja som sa musela napiť vody a oprieť sa o stôl. Adelaide a Katrine už boli pripravené na obrad keďže boli dve moje hlavné družičky. Chytili sme sa navzájom pod pazuchami a išli na miesto obradu. Nevedela som kam ideme tak som sa nechala viesť. Nakoniec sme prišli pred kaplnku ktorá bola zdobená červenými a čiernymi ružami. Hudba začala hrať a dvere predomnou sa otvorili. Predo mnou bola dlhá chodba a na jej konci stál Luke s farárom. Všade okolo sedeli hostia a obzerali si ma. Pomaly sme začali kráčať k Lukovi a farárovi. Za celý čas som sa na Luka nepozrela. Nemala som dôvod. Stačilo že ho budem mať pred očami celý život ako svojho manžela ktorého vôbec nemilujem. Ani som si nevšimla že sme zastali a moje zlatíčka ma opúšťajú. Chtiac, nechtiac som musela zdvihnúť hlavu a pozrieť sa na Luka. Vystúpila som schod a ocitla sa pred farárom ktorý začal bľabotať rôzne hovadiny až nakoniec povedal rozhodujúce vety.,,...Luke Paul Walter, beriete si tu prítomnú Ashley Angel Harleyovú za svoju právoplatnú manželku, budete ju ctiť a milovať v zdraví či chorobe, bohatstve či chudobe kým vás smrť nerozdelí?''
Modlila som sa aby povedal nie.
,,Áno'' odpovedal s kamennou tvárou a nasadil mi prsteň.
Po lícach sa mi začali kotúľať horúce slzy a kvapkali na moje šaty. Farár sa otočil na mňa.
,,To isté sa pýtam aj vás, Ashley Angel Harleyová, beriete si tu prítomného Luka Paula Waltera za svojho právoplatného manžela, budete ho ctiť a milovať v zdraví i chorobe, bohatstve či chudobe kým vás smrť nerozdelí?'' spýtal sa a pozrel na mňa.
Už som to nevydržala a rozplakala sa.
,,Á-ano'' dostala som zo seba pomedzi vzlyky a nasadila Lukovi prsteň.
Hostia začali jasať a tlieskať. Pristúpila ku mne Katrine a objala ma. Tiež som ju silno objala a plakala jej do ramena. Luke sa rozprával s hosťami čo mu prišli zagratulovať k svadbe. Katrine ma odviedla do izby a tam som sa zložila úplne. Odišla som sa odmaľovať a opláchnuť si tvár pod vodou. Keď som sa upokojila, Katrine mi spravila obyčajné hnedé tiene, linku, špirálu a čierny rúž ktorý som si dala sama. Katrine chvíľu namietala ale ja som ju nepočúvala a dala si ho. Ešte zostávalo vrátiť sa na hostinu k ostatným. Odteraz som nebola Harleyová, ale Walterová - Harleyová.
Túto časť venujem Zuzankv
YOU ARE READING
Kiss of Vampire [sk/ Dokončené]
VampireAshley. To je moje meno. Také obyčajné, až je to vtipné. Život taký však ani zďaleka nemám.