POV Ματέο
Πρωί Σαββάτου
Το κεφάλι μου θα σπάσει που μπορεί να πήγε ;Τι να έπαθε ;δεν έπρεπε να την αφήσω και εγώ ο μαλακας, την παράτησα. Παίρνω τηλέφωνο τους μπρος μου.Άντι-"Έλα ρε"
Ματ-"Έλα bro χρειάζομαι Help"
Άντι-"Έλα λεγε"
Ματ-"πρέπει να μάθεις που είναι η Ελίζα"
Άντι-"πάλι με αυτήν την γκόμενα θα ασχολούμαστε;"
Ματ-"μην τη λες έτσι"
Άντι-"ντάξει ρε ήρεμα"
Ματ-"αντε ψάξε"
Άντι-"Ok bye mate"
Τώρα Μόνο άμα θα είναι καλά θα ησυχάσω.Μετά από δύο ώρες το κινητό χτυπά
Ματ-"Έλα ρε Τι βρήκες; είναι καλά;"
Άντι-"το κορίτσι σου είναι μία χαρά"
Ματ-"δεν είναι το κορίτσι μου απλά...."
Άντι-"μη σου πω πιο καλά Και από καλά"
Ματ-"Τι εννοείς;"
Άντι-"αυτές τις μέρες είναι σπίτι της μαζί με αυτόν που πήγε να τη φιλήσει και μάλιστα σήμερα θα βγουν στις 7."
Ματ-"ΤΙ; Άμα την Άγγιξε θα τον σκοτώσω"
Άντι-"καλά Εγώ έκανα αυτό που έπρεπε Αντ..."
Ματ-"Στάσου θέλω να πάρεις όλο το Crew και να με συναντήσετε στις 6:00 στο πάρκο."
Άντι-"Ok bro"
Αν τόλμησε και την Άγγιξε θα το σκοτώσω με τα ίδια τα γυμνά μου χέρια. Ανοίγω την ντουλάπα και ετοιμάζομαι .η ώρα 7:00 μαζευτήκαμε και πήγαμε σπίτι του ,τον βρήκαμε και τον είχαμε πιάσει όταν πήγε να μπει στο αμάξι τώρα Κατευθύνομαι στο δικό της αλλά λείπει .το γκαράζ ανοιχτό και μηχανή έλειπε .που πήγε; Την ίδια στιγμή έχω ένα τηλεφώνημα από τον Λεωνίδα .
Λε-"έφυγε"
Ματ-"ακολουθήστε την"
Φτάσαμε στο σπίτι του για πληροφορίες .έψαξα στην αυλή και Όχι μαλάκα η μηχανή ήταν εκεί .. προσπαθώ να κρατήσω Τα δάκρυά μου. το αμάξι του άλλου έλειπε. χτυπάει το τηλέφωνό μου.
Λε-"Έλα ρε φίλε ,βρήκα τοποθεσία και σας περιμένω. Είναι σε ένα σπίτι στην εξοχή. βλέπω αυτό τον μαλάκα που με χτύπησε αλλά όχι την άλλη."Φτάνουμε το είχα σκεφτεί καλά πήρα τη μηχανή και θα έπαιρνα και το κορίτσι .κατεβαίνω από τη μηχανή χτυπάω την πόρτα και πάλι μπροστά μου ο μαλάκας όλο μπροστά μου. Τι;; την Άγγιξε Ο μπάσταρδος .τον χτύπησα θα τον σκότωνα αλλά γύρισα με τη φωνή της.
Από μέσα μου: Ελίζα 💕💕Έφυγε με τη μηχανή την ακολουθώ πρέπει να της μιλήσω.
Επόμενο κεφάλαιο θα έχουμε την συνέχεια .Τι λέτε να συμβεί .τελικά θα πάρει και την μηχανή και το κορίτσι ;
Πάνω στην φωτό ο Λεωνίδας .
Πατήστε ⭐ αν σας άρεσε⭐⭐⭐⭐⭐⭐😓🌟😓⭐⭐⭐⭐⭐⭐
YOU ARE READING
ΔΙΧΑΣΜΕΝΗ
Teen Fiction⭐⭐DON'T COPY ⭐⭐ Η ιστορία ξεκινά με ένα κορίτσι την Ελίζα όπου από την β'γυμνασιου έχει κάτι για ένα αγόρι που τον λένε Ματέο.Για περίπου πέντε χρόνια αποφεύγουν την συζήτηση και την κάθε είδους επαφής μεταξύ τους .Παρόλα αυτά αυτό θα αλλάξει μετά...