Καταρχάς να σας γνωριστώ .
Γεια σας είμαι η Ελίζα είμαι 17χρονων και πάω β'λυκειου.Η ιστορία μου είναι αρκετά μεγάλη και αυτό που θα ακολουθήσει δεν είναι σίγουρα η αρχή αλλά από κάπου πρέπει να αρχίσουμε και από αυτό το κομμάτι είναι που τα πράγματα περνούν μια στροφή που δεν περίμενα ότι υπήρχε, για αυτό ελπίζω να απολαύσετε την ιστορία μου .Καλό διάβασμα ❤.Ήταν Τρίτη μετά από ένα κουραστικό εφταωρο .Μόλις είχε χτυπήσει το κουδούνι και εγώ μαζί με τον Παναγιώτη είχαμε βγει στην αυλή .Συνήθως φεύγω με την φίλη μου την Βασιλική αλλά σήμερα είχε φύγει με τον Γιώργο.Μου φάνηκε περίεργο που ο Παναγιώτης με είχε πάρει άρον άρον από την τάξη για να παμε στην αυλή να μιλήσουμε παρόλ' αυτα έκανα πως δεν με πείραξε .Όσο ειμασταν στην αυλή ο Παναγιώτης με ρωτούσε για το πρόγραμμα μου ,για το τι μου αρέσει και άλλα περίεργα πράγματα που αν δεν τον ήξερα θα έλεγα ότι με ήθελε .Μετά από λίγο αφού όλο το σχολείο έχει φύγει αποφασίζουμε να φύγουμε .Ευτυχώς δηλαδή γιατί δεν ήθελα να κάθομαι λεπτό άλλο στο σχολείο .Σηκωνόμαστε και περπατάμε προς την εξωτερική πόρτα .Στα χέρια μου κρατούσα κάτι βιβλία και το ημερολόγιο μου .(ξέρω ποιος χαζός περνει το ημερολόγιο στο σχολείο δηλ. αν υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι να σηκώσουν το χέρι ✋)
Λίγα μέτρα μακριά από την εξω πόρταΠαν-Ελιζα πρέπει να σου μιλήσω για κάτι σημαντικό και θέλω να σε ρωτήσω κάτι .
Ελ-φυσικα ,έγινε κάτι; Τι έπαθες ;
Παν-οχι απλά θέλω να σου πω οτι....μου αρέσεις
Ελ-τι...;(μένω άφωνη μα γιατί να με ρωτήσει τώρα μετά από τέσσερα χρόνια ; )[Με λίγα λόγια πριν τέσσερα χρόνια μου άρεσε κάπως και το ήξερε σίγουρα αλλά δεν είχα το θάρρος να τον ρωτήσω ευθεος]
Παν-και έλεγα μήπως ήθελες να βγούμε ;
Μόλις το λέει ρίχνω τα βιβλία μου δεν περίμενα να μου πει ΠΟΤΕ κάτι τέτοιο .Πάω να σηκώσω τα βιβλία και το ίδιο και αυτός.Σηκωνω το κεφάλι μου για να τον απαντήσω όταν τον βλέπω να πάει με με φιλήσει .ΟΧΙ.Δεν ξέρω τι να κάνω έχω κοκαλωσει .Τελικά απλά μένω ακίνητη αφού είναι εκατοστά μακριά και περιμένω να τελειώσει .Έρχεται κοντά ,τόσο κοντά ,μα τόσο κοντά ποτέ δεν θα περίμενα τόσο κοντά όταν μας διακόπτει ο Σκούμπι ντου(Ματέο ) και η παρέα του.
Ματ-Να περάσουμε και εμείς πιτσουνακια ;
Αααχ😤πόσο μου την σπάει τι πιτσουνακια.ποιον λεει πιτσουνακια ο παλιό αλήτης .Ένα καλό έκανε έλεγα από μέσα μου αλλά τώρα με αυτά που είπε πάλι το ίδιο μαλακας είναι .
Ελ-Εμεις δεν..Παν-Δεν πας από κανέναν άλλο δρόμο τόσους έχει.
Ματ-Μπα εμένα αυτός μου αρέσει .
Παν-και οι άλλοι καλοι είναι (λέει εκνευρισμένος)
Ματ- Γνώμη σου (κλείνει μάτι σε μένα )
Παν- Έλα Ελίζα πάμε (Με πιάνει από το χέρι και με τραβάει .Σκουνταω το χέρι του και τραβάω το δικό μου πίσω αρχίζω και κατευθύνομαι από την αντίθετη κατεύθυνση.)
Παν- Ελίζα Ελα από εδώ (λέει επίμονα)
Ελ- Εγώ φεύγω από εδώ (δείχνω το αντίθετο δρόμο ενώ κατευθύνομαι προς τα εκεί )αντίο...αρχίζω και κλαίω δεν ξέρω γιατί απλα κάθε φορά που τον βλέπω ......έγινε και αυτό με τον Παναγιώτη.Τρεχω και στρίβω σε ένα στενό .Βάζω μουσική ,βάζω τα ακουστικά και κάθομαι και κλαίω .
Τα συναισθήματα μου μπερδεμένα την χειρότερη στιγμή όλα έγιναν .
Μετά από περίπου μισή ώρα προσέχω και σκιά πίσω από τον τοίχο γυρνώ και βλέπω τον ...........Αυτό είναι το πρώτο επεισόδιο.Λοιπόν Ελίζα Ελίζα αμάν και αυτά τα αγόρια όλο από μπελά σε μπελά μας πάνε .Και αυτός ο Ματέο φωτιά να μας βάλει θέλει ;Ελπίζω να σας άρεσε το επεισόδιο και αν ναι ένας τρόπος να το δείξετε είναι να πατήσετε το αστεράκι .Σας ευχαριστώ πολύ ❤
KAMU SEDANG MEMBACA
ΔΙΧΑΣΜΕΝΗ
Fiksi Remaja⭐⭐DON'T COPY ⭐⭐ Η ιστορία ξεκινά με ένα κορίτσι την Ελίζα όπου από την β'γυμνασιου έχει κάτι για ένα αγόρι που τον λένε Ματέο.Για περίπου πέντε χρόνια αποφεύγουν την συζήτηση και την κάθε είδους επαφής μεταξύ τους .Παρόλα αυτά αυτό θα αλλάξει μετά...