Κεφαλαιο 9

25 3 0
                                    

Το πρωί ξύπνησα νωρίς (6:00) για να ετοιμάσω πρωϊνό. Μετά ξύπνησα τον Ματέο .Αφού φάγαμε ,ντυθηκαμε και με την μηχανή πήγαμε στο σχολείο.φτασαμε πριν την στροφή ,του δίνω ένα πεταχτό φιλί και χωρίζουμε δρόμους .Περιμένω την βασιλική .Την βλέπω να έρχεται με την Αλίκη ;;

Βασ-"Γεια Ελίζα "

Ελ-"γεια"

Βασ-"γιατί δεν απαντούσες το τηλέφωνο;"

Ελ-"μεγάλη ιστορία "

Αλ-"άντε πάμε όμως γιατί θα αργήσουμε "

Ελ-"καλά"
μόλις μπαίνουμε ρίχνω μια κλεφτη μάτια στο "παρεακι" όπως και ο άλλος σε εμένα .κάνουμε προσευχή ,σήμερα λυπει η κων/νου χαρά μεγάλη θα έκανε ο Ιορδάνης αν το ήξερε .Μπαίνουμε μέσα ο Παναγιώτης δεν είχε έρθει ευτυχώς .Ο Ιορδάνης ήρθε μετά από δύο λεπτά .όπως πάντα αργοπορημενος.

Ελ-"καλημέρα "λέω χαμογελώντας

Ιο-"καλημέρα "λέει με βαριά φωνή αφού μόλις είχε ξυπνήσει και είχε τρέξει στο σχολείο .

Ελ-"μάντεψε ποιος λυπει "

Ιο-"πες μου..."

Ελ-"κων/νου "

Ιο-"ναιι"λέει γεμάτος χαρά και χοροπηδά .

Πρώτη ώρα ιστορία βαριόμουν τόσο πολύ ,ήθελα να χτυπήσει για έξω .μόλις χτυπά πηγαίνω να πάρω την βασιλική από πάνω και χαμογέλασα στον άλλο (Ματέο ).
Όταν βγήκαμε έξω βγήκαν και αυτοί και όποτε μιλούσα στην βασιλική (δηλαδή συνέχεια )με κοιτούσαν .Δεύτερη ώρα κενό .Ο Ιορδάνης ήθελε πρωινιατικα να παίξουμε παντομίμα .

Ιο-"θέλετε να παίξουμε παντομίμα;"

Όλοι μαζί :"ΟΧΙ "

Ιο-"😢"

Ο Ιορδάνης παράτησε εμάς (τα κορίτσια )και πήγε στα αγόρια της τάξης .

Αφού τελείωσε το κενό ,παρατήρησα ότι κάτι δεν ήταν σωστό . Απέναντι από το σχολείο πάντα υπήρχε ένα σπίτι με τις πόρτες κλειστές και σφραγισμένες .Σήμερα όμως οι πόρτες ήταν ανοιχτές και στάχτη προβάλλοταν από το χώρο .Αφού όλοι είχαν βγει στην αυλή κατευθύνθηκα στον Ματέο .(Η βασιλική που δνε ήξερε τίποτα με κοιτούσε περίεργη) .του εξήγησα την κατάσταση και μου ψυθιρισε να τον περιμενω στο τέλος να πάμε μαζί .μπαίνω στην τάξη και προσπαθώ να σκεφτώ τι θα μπορούσε να  είναι  .

ΣΤΑ ΔΙΑΛΕΊΜΜΑΤΑ με την βασιλική μιλούσαμε για τα αγόρια χωρίς να ξέρει τι είχε συμβεί .αφού σχολαμε τον περιμένω και μαζί πάμε να εξερευνήσουμε τι συμβαίνει .

Αυτό και το άλλο επεισόδιο μπορεί να μην είναι από τα πιο ενδιαφέρον επεισόδια αλλά είναι σημαντικά για την ροή της ιστορίας .

Πατήστε και ⭐

ΔΙΧΑΣΜΕΝΗМесто, где живут истории. Откройте их для себя