4

10 1 0
                                    

"Başlıyor muyuz?" Dedi Aria. Dave'nin başıyla onaylamasıyla Aria, Poo kılığına girmiş Dave'nin kopyasını Poyranlılar'ın olduğu bölgeye doğru ittirdi. Kendisini ve Dave'yi görünmez bir hale getirdi. Poo kılığındaki kopya Poyranlılar'ın olduğu bölgeye giderken herkesin şaşkınlık içinde Poo'nun kopyasına bakması Aria ve Dave'nin kahkaha atarak gülmesine sebep oldu. Fakat görünmezken seslerinin duyulduğunu bildikleri için kahkalarını çok sürdürmeden sustular ve eğlenceyi seyretmeye başladılar.

****
"Yanlış görmüyorum di'mi? Bu Poo. Ama... Ama bu nasıl olur? Onun boğazı kesilmişti"
"Buraya doğru hızlıca koşuyor. Elinde bir odun parçası var ve onu dişliyor. Lanet olsun o adam hortladı mı"
Poyranlılar'ın şaşkın bakışları Dave ve Aria'da kahkaha atma isteği uyandırıyordu fakat kendilerini tuttular. Poo şeklinde kopyanın Poyranlılar'ı yiyecekmiş gibi bakıp hızlıca onlara koşması Poyran'da Aria ve Dave hariç herkesi korkutmuştu.  Ve hepsi birden ayağa kalkıp en yakınlarında buldukları kürek, odun vs. Ellerine ne geçtiyse Poo'nun gelmesini hafif cesaret ve yüksek korkuyla bekliyorlardı. Aria hayvanlarla anlaşıp çam ağacındaki nohut kadar büyüklüğü olan şeyi Poyran'dakilere atmasını söyledi. Kuşlar bunu yaparken; kedi, köpek,kirpi, tavşan gibi hayvanlarsa Poo kılığındaki kopyanın peşinden Poyranlılar'a doğru koşarak onların içindeki o hafif cesareti de kırmışlardı. Şimdi Poyranlılar için korku vaktiydi. Bu sırada ise Aria ve Dave'nin keyfine diyecek yoktu. İçlerinde kötü bir niyet yoktu. Sadece biraz eğlenmek istemişlerdi -ki bunu da başarmışlardı- amaçları eğlenmekten başka bir şey değildi. Bu kadar fazla eğlenmek Aria'yi yormuş olacak ki "Dave gerçekten yeter karnıma ağrılar girdi. Çok vakit kaybetmeden duvardaki yazıları çözmeye gidelim" dedi.
"Tamam ama üzülerek söylüyorum ki ilk önce eğlencemize son vermek zorundayız" dedi yüzünü tatlı bir şekilde buruşturarak. Dave yaptıkları ufak şakaya son verirken Aria ise kendilerini görünür hale getirdi. "Aria şimdi hiçbir şey olmamış gibi davranamayız. Chris'in yanına gidip endişeli bir biçimde 'neler oldu öyle' der gibi konuşalım. Biraz vakit geçtikten sonra da gideriz" Aria başıyla onayladı. Ve nefes nefese kalmış gibi yaparak korkudan neredeyse altına işemek üzere olan Chris'in yanına gittiler. Aria ve Dave insanların onlardan şüphelenmemesi için onlara ayak uydurmaya çalıştılar. 

****
Herkes az da olsa sakinleşmişti. Dave ve Aria ise ortamın daha da yumuşamasını bekliyordu. Sonradan, şakayı çok yanlış bir zamanda yaptıklarını düşündüler çünkü çok acil gidip duvardaki yazıları çözmeye gitmeleri gerekiyordu fakat herkes bu haldeyken hiçbir yere gidemezlerdi. Aria tam Dave'ye 'Hadi kalk Chris'e söyleyelim de gidelim' demek için ağzını açmıştı ki görünmez,elektrikli kapının oradan çığlıklar yükselmeye başladı. Çığlıklar öylesine kuvvetliydi ki Aria ve Dave bir an için refleks olarak kulaklarını kapadılar. Aria bu yüksek çığlıkların, ormandaki Dumanli adında varlıkları sinirlendirebileceğini bile düşündü. Aria ve Dave çığlıkların sebebini merak edip kapının olduğu yere doğru gitti. Gördüklerine inanamayan Aria ve Dave, bunun bir göz yanılsaması olduğunu düşünüp gözlerini ovaladılar. "Aria. Sende benim gördüğümü mü görüyorsun?"
"E... Evet... Sanırım aynı şeyi görüyoruz"
"Peki... b...bu nasıl oluyor?"
"Dave, Poo kılığındaki kopyayı işimiz bittikten sonra yok ettiğine emin misin?
"Evet. Sende gördün. Gözünün önünde yaptım. Yok ettim. Sende gördün işte"
"Tamam Dave sakin ol. Sadece bu saçmalığa mantıklı bir cevap bulmaya çalışıyorum"
"Neden mantıklı bir cevap bulmak yerine gidip olanı biteni öğrenmeye çalışmıyoruz Aria?" Dave, Aria'nın cevap vermesini beklemeden diğerlerinin toplandığı elektrikli kapıya doğru ilerlemeye başladı. Aria'da onun peşinden ilerledi. Kapıya vardıklarında Aria'da diğer herkes gibi şaşkınlığını gizlemeye çalışmadı. Gerçekten de doğruydu gelen kişi Poo'ydu. Ama daha geçen gün Aria ve Dave'yi öldürmek icin bıçak salladığında o bıçak ona saplanmıştı. Bunun imkansız bir saçmalık olacağını düşünüyordu Aria.

AriaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin