10.BÖLÜM

195 7 0
                                    

Göz yaşlarım usulca akıyordu bahçenin kapısını kapatıp taksiye bindim.Eve döndüğümüzde erkenden yattım uyumalısın Melis uyumalısın. Nasıl uyanabilirdim ki ben bugün en güzel düşümden uyandım. Uyuyamazdım artık dalamam o düşe bir yalana kanamam nasıl kadın Melis nasıl defalarca bu soruyu sordum kendime göz yaşlarım durmuyordu gözlerim kıpkırmızı idi. Ben en son babama ağlamıştım böyle kapadım usulca gözlerimi gözleri geliyor aklıma açıyorum yok yok artık ben seni çok sevmiştim Selim sen ne yaptın bana böyle ne yaptın hayin zalim bundan sonra seni kalbime gömuyorum en derinlere. Derinlerde acıtma canımı olur mu çünkü orası zaten çok acıyor Selim. Orda bir babam bir de sen varsın zalim adam. Babam öldü dağılıdım ailem için geri toparlandım sen öldün parçalandım nasıl toparlıycam kırılan parçalarımı Selim nasıl ? Yastığım ağlamaktan sırılsıklam olmuştu kalktım yıldızlara baktım pencereden çok güzel ve parlaklar bir yıldız kaydı..

''Seni tamamen unutmak istiyorum.''

Selim:''Hep hayatımda olmanı istiyorum.''

**********************************************

Sabahleyin elime aldım bir hukuk kitabı başladım ezber yapmaya. Yapıyordum ama bir yandan hâlâ ağlıyordum. Ağlamamam gerek sildim göz yaşlarımı ezberi yapmaya devam ediyordum. Annem içeri girdi

''Kuzum bak sana ballı süt yaptım.''

''Canım annem çok sağol bende ezber yapıyordum.''ağladığım için kekeleyerek hıçkırarak konuşuyordum.

''Melisim ağlama o çocuk için. ''

''Ağ-ağlamıyorumki de-ders çalışıyorum. ''dedim annem saçalrımı okşayarak

''Annem, Melisim ,yavrum, kuzum saklama nolur atma içine. ''

''Anne ben napıcam anne içim acıyo çok çok acıyor anne dayanamıyorum anne dayanamıyorum ben napıcam anne?''

''Geçicek annem geçicek buda biticek sen çok akıllı ve dayanıklı bir kızsın annecim ben seninle gurur duyuyorum bunu atlatabileceğinden eminim kızım. ''dedi ve sıkıca sarıldım Zeynep uyanıp yanımıza geldi.

''Noluyor yaa sabah sabah ?''

''Bişi yok kızım hadi kahvaltıya.''

''Ablaa noldu sana böyle gözlerin kıpkırmızı ve şişmiş bide. Abla ne oldu söyle lütfen. ''

''Bişi yok ablacım.''

''Ablaaa.. Var biliyorum tanıyorum ablamı ben söyle kim kırdi senin o pamuk kalbini ?''

''Zeynep biz ayrıldık Selim'in bi nisanlısı varmış.''derken ağlamaya başladım Zeynep sarıldı hemen bana

''Nee..! Abla abla lütfen ağlama o pis adama deymez.''

''Zeynep ben nasıl kandım kör olmuş benim gözüm.''diyerek bağırdım

''Abla sen çok iyi niyetlisin safsın masumsun senin bir suçun yok Selim denen o adi adam bunu anlamış faydalanmak istemiş senden. ''

''Zeynep ah Zeynep içim acıyo.''

''Abla tamam artık yeter gel elini yüzünü yıkıyalım hadi abla gel.'' dedi ve kolumdan tuttu kalktım yer kayıyordu sanki ayağımdan....

************************************************

Melis Hanım Melis Hanım... Beni duyabiliyormusunuz ? sesleriyle uyamdım.

Bu Benim HikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin