______CEVAP______

13.7K 495 57
                                    

Kumsal
Fareler! Kutunun içinde fareler vardı. Hayır hayır! Fareleri odaya salmayacaktır. Sadece beni korkutmak amaçlı yapıyordur. Ki böyle bir şeyi korkutmak amacıyla da yapıyorsa da bunu başardı. Evet evet bunu kesinlikle başardı. Beni gerçekten de korkuttu.

Ben: herhalde o fareleri kutudan çıkarıp odaya salmayacaksın değil mi?

Anıl: nerden bildin güzelim? Hayır yani zeki bir kız olduğunu biliyordum ama bu kadar da zeki olduğunu bilmiyordum.

Kahkaha atmıştı ve bu bana laf mı sokmuştu.

Ben: sen bana laf mı soktun?

Anıl: yok ben laf sokmam ama istersen başka birşey sokabilirim. İster misin?

Ben: biliyor musun?

Anıl: neyi biliyor muyum?

Ben: sana acıdığımı. Sen aklını seksle bozmuş birisin. Neden böylesin bilmiyorum. Acaba beynin başka birşeye çalışmadığı için mi böylesin?

Anıl: seni galiba bu yüzden seviyorum.

Sustu bana yaklaştı ve gözlerimin içine bakmaya başladı.

Anıl: fazla hoyrat ve hırçınsın. Ve bu beni sana daha çok çekiyor.

Sonra elini belime atıp beni kendisine çekti.

Anıl: şuan seni öpmemem için bana bir neden söyle. Sadece bir neden.

Ben: çünkü seni sevmiyorum.

Anıl: bu bir neden değil. Bir dakika veriyorum sana. Düşün cevabı bulabilecek misin?

Ben: Dünyanın en güzel kızı değilim. O yüzden beni öpmemelisin.

Anıl: şuan güzel saçmalıyorsun devam et. Bu arada yarım saniyen kaldı.

Ben: sana ait değilim!

Daha ben ne olduğunu anlayamadan sırtım duvara yapıştı. Sonra ise onun dudaklarını kendi dudaklarımda buldum. Bu sefer çok sert öpüyordu sanki düşmanıymışım gibi hırslı ve sinirli öpüyordu. Ellerimle onu ittirmeye çalıştım. Ama başaramıyordum. Çünkü fazla güçlü pislik. Sonunda kendisi dudaklarını dudaklarımdan ayırdı.

Anıl: cevap ne biliyor musun?

Ben: bilmiyorum cevap ne!!

Anıl: bu dünyada seni öpememem için benim ölmem gerekir.

SAPIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin