______ARTIK HERŞEY GERİDE KALDI______

8.8K 436 55
                                    

Kumsal
Yine sözleriyle beni nakavt ediyordu.

Ben: şey artık hadi kahvaltı hazırlayalım.

Anıl: tamam

Aşağıya indik. Mutfağa girdiğimiz de patatesleri görmem ile elime patatesleri elime almam bir oldu. Çünkü patates seviyorum. Daha doğrusu patates kızartmasını seviyorum.

***
Kahvaltılıklar hazırdı. Yemeğe başladık. Ve bende düşünmeye başladım. Ne kadar doğruydu ki onunla birlikte yaşamam. Hem okulum da var. Arkadaşlarım onları da özledim.

Anıl: ne düşünüyorsun sen?

Ben: güzel soru. Ne düşünüyorum ben?

Anıl: soruma soruyla cevap verme!

Ben: neden bağırıyorsun yaa!

Anıl: bana bak! Ne düşünüyorsan bana hemen söyleyeceksin!

Ben: tamam. Bu evden gerçekten de gitmek istiyorum.

Anıl: neden birden bire bunu söylüyorsun?

Ben: şimdi düşündüm ve seninle birlikte yaşamak doğru mu yanlış mı bilmiyorum. Ve biliyorsun ki biliyorsundur beni o kadar takip ediyorsun. Bir okulum var ve okuluma gitmek zorundayım.

Anıl: yani benimle yaşamak istemiyorsun?

Ben: evet.

Anıl: iyi tamam. Bundan sonra senin hayatından çekileceğim.

Ohaaa! Gerçekten mi? Yani ben şimdi özgürmüydüm.

Anıl: kalk.

Ayağa kalktım. Kolumdan tuttu ve beni bahçeye çıkardı. Korumaların yanına gittik.

Anıl: kumsal hanımı evine bırakın.

Ne! Kumsal hanım mı?

Anıl beni araya bindirdi. Oha ciddi ciddi kurtuluyorum yani artık özgür oluyorum.

Koruma arabayı çalıştırdı. En son kafamı kaldırıp Anıla baktım hiç üzgün gibi durmuyordu.

Aman neyse bunlar artık geride kaldı. Ben artık eski hayatıma geri dönüyorum. Arkadaşlarıma evime okuluma dönüyorum. Bu yüzden çok mutluyum.

***
Evime geldiğimde inanamadım. Hâlâ şakaymış gibi geliyor bana. Tam arabadan iniyordum ki koruma konuşmaya başladı.

Şey kumsal hanım telefonunuz ve anahtarınız.

Ohaaa ben bunları unutmuştum.

Ben: teşekkürler.

Elime aldım ve eve girdim. Sonra koruma da gitti. Anıllayken telefonum hiç aklıma bile gelmemişti. Artık Anıldan bahsetmemeliyim. Çünkü o artık hayatım da olmayacak ve böylesi daha iyi benim için. Artık herşey geride kaldı ve ben eski hayatıma kavuştum.

Sınır
40 vote
30 yorum

SAPIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin