Het was al laat en we reden naar het huis van Geert. Ik had me niet echt opgemaakt wand daar hield ik niet van. Ik was meer iemand die van gemakkelijke kledij hield.
Outfit:
Toen we waren aangekomen aan het huis ( zie foto bovenaan) was ik verrast het huis was wel mooi.
Ik zag dat Geert ons al tegemoet kwam. Een beetje achter hem kwam een jongen aan hij leek duidelijk niet echt tevreden dat we er waren. Hij stelde zich snel voor en pakte dan op bevel van zijn vader onze koffers over.
" mijn naam is Kevin" stelde hij zich voor. Ik keek hem ongeïnteresseerd aan. Hij was wel knap dat kon ik niet ontkennen maar dat kon me niet veel schelen.
Kevin: je kamer is de 1 ste deur rechts.
Ik liep naar de aangewezen deur en opende hem. De kamer was zeer mooi ingericht
Ik vulde meteen mijn kleerkast aan en kleedde me om naar mijn pyjama want het was al laat
Mijn pyjama:
Ik kroop in mijn bed een keek nog ff op mijn Gsm. Wanneer ik een zacht geklop op de deur hoorde. " kom binnen" zij ik.
" ik kom me nog eens beter voorstellen aangezien je nu bijna mijn stiefzus bent" zij Kevin terwijl hij mijn kamer binnenkwam.Hij zag dat ik mijn pyjama al aanhad en vroeg of ik al ging slapen?
Ik knikte. " ik heb al een drukke dag achter de rug. " Ah oké" zij hij en ging door met wat hij te zeggen had. " ik wou juist even zeggen dat als er iets is dat ik in de kamer hier naast zit en dat ik redelijk vaak vrienden over heb dan zitten we op het einde van de gang in de gamingroom.
Oké zij ik en zij Slaapwel. Daarna zij hij op een zachte toon Slaapwel toen hij de kamer verliet.
Ik kon al snel raden hoe Kevin in elkaar zat.
Hij was die ene knappe gast op een school met veel vrienden en waar ieder meisje verliefd op werd. Jep hij was zekerweten de badboy van de school.Ik besloot mij er niet aan te ergeren en ging slapen.
JE LEEST
En toen.... had ik plots een stiefbroer..
Teen FictionIk ben een meisje van 17 die opeens een grote verandering in haar leven meemaakt... Tja de titel zegt al veel Veel leesplezier xxx😄