Vandaag was zondag en onze ouders waren waren vertrokken voor een weekje naar Hawaï.
Oneerlijk vond ik dag maar ik was er al over.Ik zou vandaag namelijk een hele dag hebben om niets te doen en gwn naar muziek te luisteren. Ik was echt blij ik liep naar mijn badkamer, douchte mij en deed dan mijn kleren aan.
Mijn trui was veel te groot maar dat kon mij niets schelen want dat zorgde ervoor dat hij gwn meer comfortabel zag.
Ik ging naar beneden om in de zetel te gaan liggen tv kijken. Maar net wanneer ik beneden kom zie ik Kevin samen met zijn vrienden beneden op de zetel. Daar ging mijn geweldig plan.
Ik besloot dan maar gewoon cola te gaan halen en naar op mijn kamer Netflix te kijken. Maar net op dat moment merkt tae mij op en roept naar mij "Waaw mooie pul zo sexy" alle hoofden draaien zich nu naar mij om. Snel trek ik het van mijn schouder gevallen deel van mijn pul weer omhoog.
"Kom je niet wij ons zitten" zegt Stef wanneer hij ziet dat ik naar boven wil gaan.
"Neen Dankje ik zit liever niet bij mensen die ik niet vertrouw" "en aangezien Julie maar van die vieze opmerkingen blijven maken elke keer Julie mij zien denk ik ook niet dat dit zo snel gaat veranderen" ik neem de cola en stap door naar boven waar ik op mijn bed plof en op mijn Mac-book Netflix open.Een paar uur later hoor ik stellen de deur uit gaan. Eindelijk ze zijn weg. Het is niet dat ik de jongens niet mag. Dat is zeker niet het geval. Maar ik kan er niet tegen op welke manier ze naar mij kijken.
Een traan rolt over mijn wangen. Waarom kunnen ze niet gewoon tegen mij doen en mij gewoon als 1 van de jongens beschouwen.
Zo waren mij meeste vrienden namelijk. Ik hoorde gewoon in het jongensgroepje waar ik gelijk werd beschouwt als de rest.Ik voelde de tranen over mijn wangen rollen. Ik wist niet zo goed waarom ik huilde maar ik wist wel dat ik verdriet had.
Een beetje later vliegt mijn deur open. "Emma alles oké ik hoorde je snikken" Kevin kwam voorzichtig dichter bij maar gaf mij dan toch een stevige knuffel dit was net wat ik nodig had gewoon iemand waarbij ik mijzelf kon zijn.... ik werd weer een beetje rustiger en voor ik het wist was ik al gestopt met wenen.
"Hey Emma heb je zin om samen een film te kijken dan kan je je gedachten even verzetten" "oké" snikte ik nog een beetje. "Kies jij maar alvast de film ik kom af" Kevin liep naar beneden.
Toen ik beneden kwam zag ik dat Kevin al op de zetel zat. "Welke film gaan we kijken" vroeg ik nieuwsgierig. "Ik weet de titel niet maar het is 1 of andere horrorfilm" zij hij glimlachend.
Horrorfilm aiai ik kan totaal niet tegen horror dacht ik bij mezelf. Ik ging stil op de zetel zitten en legde mij comfortabel.De film begon nog maar net of ik kreeg al rillingen. Gelukkig had Kevin dit door en legde hij geruststellend zijn arm om mijn schouder waardoor ik met mij hoofd op zijn schoot ging liggen. We waren nog niet halfweg in de film of ik zat al van schrik te beven en was gewoon op zijn schoot gekropen. Hij merkte dat ik er niet tegenkom en stopte de film. "Is Emmeke bang" vroeg hij op een plagerige toon.
"Wel no shit Sherlock je hebt het door" we lachte bieden en hij begon mij te kietelen ik sprong van zijn schoot en rolde van de zetel. Maar ik pakte zijn been vast waardoor hij pardoes op mij viel. Voor heel even raakten Onze lippen elkaar aan. Aiii dit was mijn eerste kus maar waarom voelde zijn lippen zo vertrouwt het leek alsof ik hem al gekust had maar dat kan toch niet.....
Kevin's perspectief:
Ze pakte mijn been en ik viel pardoes op haar. Onze lippen raakte elkaar "dat was mijn eerste kus" hoorde ik haar zachtjes mompelen. Ik kon het niet geloven als zij dacht dat dit haar eerste kus was dan wou dat zeggen dat wanneer ik haar gekust had als ze lag te slapen haar echte eerste kus was. En ze wist het zelfs niet eens.
Ik zag dat ze bloosde en naar mijn lippen staarde alsof ze over iets aan het nadenken was natuurlijk kon ik niet weten waarover. Voor ik het wist had ze haar lippen weer op de mijne gedrukt dit keer was de kus langer waaw dit kon tog echt haar eerste keer niet zijn ze kon echt goed kussen. "Hmm" zegt ze opeens "Kevin waarom heb ik het gevoel dat ik jouw lippen herken" vraagt ze met een denkend gezicht. "Hoe bedoel je" probeerde ik het haar te laten vergeten. "Wel ja het klinkt mss raar maar ookal was het daarnet mijn eerste kus toch herkende ik je lippen net alsof we al eerder gekust hebben er is toch niets gebeurt waar ik niets van weet he" ze keek mij doordringend aan. "Neen hoor" zij ik duidelijk onzeker. "Kevin.???" Keek ze mij vragend aan.
"Oké oké ik heb je mss al eens gekust als je lag te slapen maar het was niet de bedoeling ik wou je op je voorhoofd kussen maar je lippen waren gewoon mooier" "Kevin ben je serieus" vroeg ze maar ze lachte dus lachte ik terug.
Terug naar Emma's perspectief:
"Kevin ik ben moe" zij ik en keek hem slaperig aan. "Oké dan gaan we maar eens slapen" (Slaapwel en knuffel )
JE LEEST
En toen.... had ik plots een stiefbroer..
JugendliteraturIk ben een meisje van 17 die opeens een grote verandering in haar leven meemaakt... Tja de titel zegt al veel Veel leesplezier xxx😄